"Sick of all these
people talking
Sick of all this
noise
Tired of all these
cameras flashing
Sick of being poised
Now my neck is
open wide"Valyon Ő is így érez irántam?
*Skyler szemszöge*
Feketeséget láttam és semmi mást. Elkezdtem ordibálni hogy valaki segítsen de semmi. Esélyem sincs kijutni ebből a feketeségből. Le ültem a szintén korom sötét (elvileg) padlóra és elkezdtem gondolkozni hogy mit csinálhatnak a többiek. Be villant egy kép előttem. A kocsi hátsó ülésére vagyok fektetve és Ray ölében van a fejem amit simogat és...csókolgat?! Komolyan most kell kiélnie a testemen a kanos vágyait amikor nem vagyok ön magam?! Ezért még számolni fogok vele! Abban biztos lehet! Viszont egy kis idő után elkezdett gyorsabban dobogni a szívem és...éreztem valamit ajkaimon. Nemtudtam eldönteni hogy mi de viszont olyan ismerős volt. A kép már eltűnt előlem és maradt megint számomra a sötétség és a furcsa érzések.
Egy kis idő után meguntam mindent amit csináltam és elkezdtem fen hangon beszélni...vagy várjatok...ORDIBÁLNI hogy valaki hát ha meg halja és kivisz innen. Hát szerintem kitaláltátok magatoktól is hogy nem mentem vele semmire max annyira hogy berekedtem. Tehát maradt megint a magam elé bámulás és a gondolkozás a nagy semmin. Elkezdtem gondolkodni a jövőmön. Hogy valyon leszek e olyan normális lány aki nem azt halja reggelente hogy egy pisztollyal éppenséggel valakinek az agyvelőszerűen loccsant szét. Soha nem szerettem volna maffia vezér lenni. Soha! Ekkor beugrott egy kép ahol én (?!) fogok egy kis csecsemőt és előttem pedig egy nagyon ismerős férfi ált. Ő a babával foglalkozott én pedig ezt mosolyogva néztem. Nem is szoktam így mosolyogni! Olyan az a vigyor az arcomon mint valami elmebeteg állat vigyora! De komolyan! Ekkor viszont a férfi meg fordult nekem pedig le esett az állam. Ray ált előttem csak idősebben és helyesebben (sorry😂😅). Álj! Hogy kerül ide Ray? És nekem akkor miért van egy baba a...na neee! Ezt nem hiszem! Oda trapoltam salyát magamhoz és meg néztem az ujjaim. Vagy az ujjait. Nemtudom! Az idősebbik énemnek az ujjait. Nem volt rajta gyűrű. De akkor ez hogy lehetséges?! Ekkor viszont egy éles fájdalom nyilalt a fejembe és nem láttam semmi mást csak világosságot. Hirtelen a fejemhez nyúltam és éreztem hogy valami puhán vagyok. Talán egy ágy? Vagy egy kanapé? Nemtudtam meg állapítani csak azt hogy kurvára fáj a fejem és hogy kurva gyorsan kell egy fájdalom csillapító. Fel ordítottam kínomba.
-Valaki kurva gyorsan tudna hozni egy ki-be baszott fájdalom csillápaítót?!-kiáltottam még mindíg csukott szemmel. Hallotam egy ajtó csapódást és pár pillanat múlva egy forró lehelletet éreztem meg a fülemnél. Ettől a lehellettől lett eddig is hideg rázásom mindíg. Ettől a menta keverék cigaretta illattól.
-Hiányoztál baba. Ugye tudod ha még egyszer ilyet csinálsz elfenekellek. És nem leszek kegyelmes.-suttogta fülembe és a végén nyomott egy puszit a fülcimpámra. Erre a mozdulatára pirszökött az arcomra és szerintem ezt ő is észre vette mert amikor éreztem hogy elhajol tőlem kinyitottam a szemem és szembe találtam magam azokkal a rég látott tenger kék szemekkel. Amikor egymás kínyzását végeztük azzal hogy rágtuk a szánkat én győztem. Ő megtört én pedig egy győztes mosollyal konstatáltam hogy nem bírta tovább. Ajkaimra hajolt és ajkaink régi ismerősként köszöntötték egymást. Olyan jó érzés volt újra érezni őt. Viszont eszembe jutott egy kérdés ami már eléggé régen furdalja és furdalta is már az oldalamat. Gyengéden el toltam magamtól a felettem tornyosuló kiéhezett állatot és kérdeztem a szemébe nézve.
-Ray...Kérdezhetek valamit?-mondtam miközben megfogtam a kezét és az össze fonódott ujjainkat szugeráltam.
-Persze mondjad kicsim.-a becenév hallatán még jobban össze zavarodtam de úgy voltam vele hogy most vagy soha.
-Mi van köztünk Ray?-mondtam ki lehunyt szemekkel. Meg éreztem arcomon egy szó szerint forró tenyeret és annak a hüvelyk ujja elkezdett köröket róni a puha kis arcocskámon (😏). Kinyitottam a szemem és szembe találtam magam Ray korom fekete szemeivel. Féltem egy kicsit tőle ilyenkor mert nemtudtam hogy most ez jót vagy rosszat jelent.
-Ezt nem itt és nem most akarom veled meg beszélni. Úgy vagyok vele hogy a legnagyobb galibában nem kell még egy gond a hátra.-Áucs! Ez kicsit fájt! Na jó!
-Tehát akkor számodra egy ki baszott gond vagyok?! Nagyon köszönöm a felvilágosításod ez ügyben! Most már...-ki pattantam alóla s felpattantam. Hát nem úgy sült el ahogy akartam. Meg szédültem és oldalát a elestem. Gyorsan vissza találtam az eredeti utánra csak kellet egy perc.-El is mehetsz!-mondtam ki a nem rég elkezdett mondatomnak a végét. Kitártam az ajtót és kifelé mutattam jelezve mit akarok. Vagy mit nem akarok. Nemtudom az a lényeg hogy kifelé mutattam jelezve hogy mennyen ki ha gondnak tart!
-Sky...-nemtudta befejezni mert abban a pillanatban úgy néztem rá mint ha megtudnám ölni. Felált az ágyról és felém közeledett. Úgy éreztem magam mint a sarokba szorított kis nyúl. És én nem szeretek kis nyulat játszani! Jobban szeretem ha tőlem félnek! Ezért is el pattantam előle a szoba másik felébe. Erre fél oldalasan elmosolyodott és bezárta az ajtót. KULCSRA! Eléggé furán nézhettem rá mert meg vonta a vállát és édeskés rekedtes hangján szólalt meg.
-Nem tudhatjuk mit hoz az éjszaka.-mondta egy perverz mosoly kíséretében. Először nem értettem mire gondol de sajnos...egy kis idő múlva meg értettem. Olyan dühöt éreztem hogy nemtudtam vissza fogni magam. Jó lehet hogy én is akarnám...de nem így! Hogy előre bejelenti! Érezni akarom hogy akarom! De most nem! EGYÁLTALÁN NEM! Elindultam felé majd meg fogtam a kezét és kicsit enyelegni kezdtem neki.
-Tudod Ray...ezt most nagyon meg fogod bánni!-ekkor hátra csavartam a karját. Viszont ő sokkal erősebb volt. Az én lendületemet kihasználva meg fogta a derekamat a másik kezével és át emelt a feje felett majd ledobott az ágyra és felém mászott. Vergődtem egy ideig alatt de utána rájöttem hogy MÉG MINDÍG ERŐSEBB NÁLAM.
-Na most mi bajod van? Hmm?!-kérdezte ingerülten. Még neki áll feljebb! Na jó...lehet túl reagálom egy kicsit de nem így akarom az elsőt.
-Nem így akarom az elsőt kösz szépen bazd meg!-muszáj most márén is ingerülten.
-Ha mégegyszer csúnyán beszélsz esküszöm nemtudom mit csiná...-nemtudta befejezni mert félbe szakítottam.
-Na! Mondjad mit akarsz!-nagyon fel csesztem az agyát. Látszik rajta! Ekkor meg fogta a két csuklómat és az ágy keretnek nyomott. Nem gyengén!
-Még mindíg rossz kislány akarsz lenni?!-Ajjaj!
______________________
Sziasztok! Szerintetek Ray mivel fogja büntetni Skylert?Remélem tetszett a rész mert szerintem lapos lett😒. Viszont van egy nagyon nagy dolog amit meg akarok köszönni...meg lesz az 1k megtekintés...TE JÓ SZENT SZAR!! NEM HITTEM EL AMIKOR MEG LÁTTAM!! ANyira köszönök mindent nektek! Imádlak titeket!😍😍😭
PUSZIII!❤️❤️❤️😭😭😭😭
YOU ARE READING
A Maffia az Életem!
FanfictionKépzeld el hogy egy 19 éves lány vagy akinek a nyakába szakad minden amikor is apja elhuny és anyja elmondja apja nagy titkát... hogy az apja egy igazi maffia vezér.! Mármint... volt maffia vezér. És ez megtörtént Skyler White-tal. Emiatt át kell v...