Lütfen Buna Zaman Ayır!

36 6 11
                                    

Merhaba sevgili okuyucularım;

Öncelikle bu yeni bir bölüm değil. Ama o da en yakın zamanda gelecektir.

Çok uzatmayacağım. Merak etmeyin. Yalnızca benden istedikleriniz var mı?

Bundan sonra nasıl şeyler görmek istersiniz?

Ya da tavsiyeleriniz varsa onları lütfen bana yorumlarda bildirin.

Zira bu hikayeyi yazmaya bir anda karar vermiştim. Önceleri hep böyle bir hayalim vardı. Hep okulu zombiler bassın istemiştim. Biz okulda sıkışıp kalalım diye hayal ederdim.

Ama ilk defa çok ayrıntılı hayal ettim. Bunu da bir arkadaşımla paylaştığımda yazmamı söyledi.

Hikayenin büyük kısmı aklımda. Sonu için de bir şeyler düşünüyorum. Ama her zaman tavsiyelere ve yeni fikirlere açığım. Açık, net.

Çünkü bu bir hayal olduğu için size de saçma gelen yerler olabilir. Mesela bir okuyucu Leyla ve Burak ilişkisini saçma bulduğunu söylemiş.

Doğrudur. Ama ben bu ikiliyi çok severek yazıyorum. Onlar benim hayalimdeki çiftler. Bu yüzden onları bölümlerde görmeye devam edeceğiz.

Siz de benimle görüşlerinizi yorumlarda paylaşın.

Ayrıca bölümü okuduktan sonra oy vermeyi unutmayın. Zaten bir saniyenizi ancak alır.

Hepinizi çok seviyorummm. Okumaya devam edinnn. İleriki bölümlerde görüşürüzzz.

Son Dört"YÜZ" #Wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin