Multi Medya | Min Yoongi
#bangtansonyeondanJiminlie
11.05.2018 💫
▪▪▪
Ciğerlerimde ki sigarayı havaya serbest bırakarak, diğer elimdeki içki dolu bardağı kafamı dikledim.
Bir elimde sigara, diğer elimde ise içki.
İşte hayatım bundan ibaretti ve ben bundan gayet memnundum.
Elimdeki biten bardağı diğerlerinin yanına koyarak, bitmek üzere olan sigaramdan bir nefes çekerek, sigarayı masada söndürüp diğerlerinin yanına firlattım.
Ardından ise kutudan başka bir sigara daha çıkarıp dudaklarıma yerleştirerek, çakmakla yakarak bir nefes daha çektim.
Aslında duman derlerdi insanlar ama artık sigara benim için nefesden ibaret olmuştu.
Ciğerlerimin ve ruhumun onsuz yapamayacağı, bedenimden bir parça haline gelmişti.
Evet zararlıydı, iğrenç birşeydi, hatta belki burada bulunan bilmem kaç yüz öğrenci bana tiksinti ile bakıyordu ki gerçekten bakıyorlardı, bu zerre umrumda değil.
Önceden kusurlarımdan utanıp kaçacak girecek delik ararken, şimdi dışarıdan bakıldığında ise sadece kusurlarımdan ibarettim.
Çünkü kusurlarımı, zaaflarımı ve acılarımı seviyordum. Onları severek ve benimseyerek bu zamana kadar gelebilmiştim.
Bu yüzden ne kusurlarımdan, ne zaaflarımdan ve ne de kendimden utanıyordum.
Bu gerçek bendim.
"Gençler toparlayın bakalım"
Sahneye çıkan muşmula suratlı herif ile, etrafa dağılmış olan bir ton ergen sahnenin önüne toplamıştı.
Ben ise tabikide kılımı kıpırdatmadan oturmaya devam ediyordum. Ve tabikide karşı çaprazımda olan yoongi hazretleri ve çeteside öyle. Buraya geldiğinden beri gözlerinin sürekli üzerimde olması ne kadar normaldi?
Aslında anormal olan şey bakması değilde, baktığı kişinin yalnış kişi olduğuydu. Yani ben olmamdı.
Neden baktığını ve ne düşündüğünü deli gibi merak etsem de tahmin etmemek zor değildi. Ya üzerimde uygulayacak iğrenç planlar kuruyordur ya da ne bilim herhangi olumsuz birşey.
Yaklaşık olarak 2 saattir yaptığım şeyi yaparak, gözlerimi o taraf dışında her yerde gezdirdim.
"Yarışmacıları dinledik, jüri olarak adaletli bir şekilde planlamaları yaptık ve kazanan kişiye sonunda karar verdik..." Açıkçası kazanan kişiyi çokta merak etmiyordum.
Sonuçta ben amacıma ulaşmış ve o sahneye çıkmıştım. Gerisi umrumda bile değildi.
Adam elindeki zarfı açarken, masadaki içki bardakların bir tane daha alarak dudaklarıma yaklaştırdım.
Bu geceyi alkol komasına girip hastaneye kaldırılmadan bitirmeyecektim.
"Aslında başlarda ne kadar zor olsada, onu dinledikten sonra kazananı belirlemek çokta zor olmadı. Başta ne kadar çok ümitli olmasaydık da, okulu her sene olduğu gibi tekrardan bizi şaşırtıp iddialı bir yarışmacı ile geri gelmişti. Evet, tahmin ettiğiniz gibi kazanan özel seol koleji temsilci yarışmacısı Eko Elliot"
İsmim, ağzından sanki çok büyük birşey kazanmışım gibi süslü cümlelerle çıkmıştı. Bu çok yapaydı.
Etraftaki ve yaklaşık olarak birkaç dakikadır beni süzen öğrencilerde gezdirdim gözlerimi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴀʟᴛıɴ ᴠᴜʀᴜş || ᴍʏɢ
أدب الهواةBen sadece, sinsi çevik ve zeki bir dolandırıcıyım. Aslında ben sadece günaha düşmüş bir kız çocuğuyum... Bir adamın, en ihtişamlı detayın da takılıp günaha düşmüş bir kız çocuğuydum. ©️20180314 |