İkinci Bölüm

10.5K 740 263
                                    

Multi Medya: Min Yoongi

#BTS ~ Run

17/ 03/ 2018 💫

•••

Elimde ki sigarayı dudaklarıma yaklaştırarak, yatakta iyice yayıldım.

Günün doğmasına çok az bir süre vardı. Her zaman ki gibi yatağımda oturmuş gün doğumunu izliyordum.

Gerçi şu yatakta uyuduğum saatleri toplasanız sanırım yaşamımın yarısı kadar hatta çeyreği felan ederdi.

Uykuyu sevmezdim.

Bende, bünyemde sevmezdik uykuyu.

Günde en fazla 5 saat uyurdum en fazla ki o bile fazla benim için.

Eğer aşırı yorgun değilsem ve uykuya aşırı ihtiyaç duymazsam ki hiçbir zaman ihtiyaç duymadım, genelde ben uykuyu istesem bile bedenim otomatik olarak kalkıyordu.

Değişik.

Dudaklarımı ısırarak kafamı iki yana salladım.

Hayatım boyunca her zaman değişik biri olmuşturum zaten.

Sigarayı tekrardan dudaklarıma yaklaştırıp son bir nefes çektikten sonra bitmiş sigarayı yatağın başlığına bastırarak söndürüp camdan fırlattım.

Sabahın ilk saatlerinde hangi kafa ile sigara içiyordum bilmiyorum ama bunu sorgulamıyordum artık.

Sallamıştım hayatı.

Telefonumun zil sesi odadaki sessizliği bozarken, gözlerimi devirerk telefonu elime aldım.

Kim Taetae arıyor

Zaten sabahın köründe arayacak başka bir bok kafalı olmadığına göre o kesin taehyung'dur.

Telefonu açarak kulağıma dayadım.

"Ne var?" Gayet rahat bir şekilde her zaman ki has açış şeklimi sergiledim. "Sana da günaydın ya!" görmeyeceğini bilsemde gözlerimi devirmeden edememiştim.

Her zaman ki rutinimizdi işte. Ben bodazlama, rahat ve düz mantık bir insandım. O ise benim tersime oldukça kaçık, eğlence düşkünü ve sürekli benimle her fırsatta dalga geçen biriydi.

Bazen düşünüyorum, ben hangi akla bu çocukla arkadaş olmuştum?

"Sonuç olarak tae, ne var?"

"Sana bomba süprizi açıklıyorum. Aynı sınıfdayız!" Yüzümü buruşturarak, sıkıntı ile nefes verdim.

Tabiki de beni dinlememiş ve kaydımı eski okuluma, ya da şuan ki yeni okuluma yaptırmıştı.

"İyi de biz önceden de aynı sınıfdaydık ve farkeden birşey yoktu tae." öyleydi. Dedim ya kimseyle konuşmam diye, gerçekten de kimse ile konuşmazdım.

Aynı okulda yakın arkadaş olsak bile hiçbir zaman Tae ile yanyana görülmeyi geçin onunla tek bir kelime bile etmemiştim.

Çünkü biz farklıyık. O okulun popüler çocuğu iken, ben küçümsenen kızıydım. Hadi ama bu iki insan nasıl arkadaş olabilirdi?

ᴀʟᴛıɴ ᴠᴜʀᴜş || ᴍʏɢHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin