Multi Medya | Min Yoongi
#bangtansonyeondanSaveMe
23.06.2018 💫
▪▪▪
Yüzüm doğru çarpan sert soğuk su, yerimde irkilmemi sağlarken, iliklerime kadar işleyen soğukla titrediğimi hissetmiştim.
Ensemden beynime doğru yayılan ağrı ile yüzümü buruşturdum.
Siktigimin şerefsizleri.
Kafamı hafifçe sağa sola doğru oynatarak kendime gelmeye çalıştım.
"Miya Eko Elliot..." kulaklarımda yankı yapan ses, zihnimin içindeki ağrıyı kat ve kat daha arttırmıştı. Sızlayan göz kapaklarımı açarak, bakışlarımı etrafımda gezdirdim.
Şuan bir sandalyenin üstüne ellerim arkaya doğru sandalyenin kulplarına bağlanmış bir şekilde oturuyordum.
Eski yıkık dökük bir depoya benziyordu. Etrafımda hemen hemen otuz elinde silahlı adam ve karşımda sandalyede yayıla yayıla oturan dünya şerefsizi jae holding'in sahibi, Jae Woo.
Seslice nefes vererek sandalye de yer olduğunca yayıldım.
Yine mi be...
"Ünlü yer altı soyguncusu. Baba ingiliz anne, güney koreli. Babası geçirdiği trafik kazasında vefat etmişken, annesi geçtiğimiz günlerde intihar ederek yaşamına son vermiş. Ne yazık... lise öğrencisi bir erkek kardeşi var. Seol özel lisesi son sımıf öğrencisisin. Buraya kadar oldukça saf cici sıradan bir kız çocuğusun...."
Yaşına rağmen oldukça fit, kaslı ve orta yaştaki her kadının yakışıklı diye peşinden koşacağı türden bir adamdı.
Oysaki şöyle bir adamı soymak... yazık olmuş.
"Gelelim bu saf kızmızın pis ve görünmeyen tarafına. 3 yıldır barlar sokağında, yer altının en pis adamlarıyla iş sürüyor. Bu zamana kadar piyasa da ileri gelen, başta büyük 'Kim Holding' olmak üzere Güney Kore de kimsenin soymaya cesaret edemediği, tanınan 62. holdingi elinin kiriyle soyarak, kaçınmayı başaran kişi. Bunların hepsi dışında 24 müzik şirketi ve yapımcıları dolandırarak 30 miliyona yakın para araklamışsın. Ufak tefek soygunlardan tam olarak 7 kez hapishaneye düştün ve birkaç gün kalmak dışında, yerin altında çalıştığın pislik herifler tarafindan çıkarıldın. Ayrıca, birkaç kez şansızlık eseri yakalansa da ustaca ellerinden kaçmayı beceren piyasa da herkesin aradığı ama büyük bir hüzünle karşılaştığı usta hırsız."
Kaşlarımı kaldırarak, histerik bir şekilde güldüm.
"İyi, güzel ezberlemişsin ama yalnış ezberlemişsin... 62 değil, senin şirketinle birlikte soyduğm 63. oluyor..." onun yüzü gerilirken sırıtarak iplere rağmen öne doğru eğilerek ona doğru yaklaştım.
"Ve sana bir sır vereyim, soyarken en zevk aldığım senin holdingdi."
Sinirle gülerek, hafifçe kafasını oynattı. "Eminim ki zevk almışsındır, bende herkesin dört gözle aradığı hırsızı bulurken aşırı derece de zevk aldım buna emin olabilirsin."
Ne büyük onur ama...
"Sahi herkes senin bir erkek olduğunu düşünürken bir kız, hele ki lise bir ergen olman şaşırtıcı."
Kafamla onu oynayarak, dilimi şaklattım. "Haklısın. Sende kendini soyulamayacak bir şirket sanarken, liseli ergen bir kız tarafından soyulman... şaşırtıcı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴀʟᴛıɴ ᴠᴜʀᴜş || ᴍʏɢ
FanficBen sadece, sinsi çevik ve zeki bir dolandırıcıyım. Aslında ben sadece günaha düşmüş bir kız çocuğuyum... Bir adamın, en ihtişamlı detayın da takılıp günaha düşmüş bir kız çocuğuydum. ©️20180314 |