24.BÖLÜM - KIPKIRMIZI BİR SON

29.5K 1.7K 486
                                    

VEEE... FİNAL... DOĞUM GÜNÜME SAKLADIM FİNALİ =) BANA DA NİCE SİZLERLE DOLU YILLARA DİLİYORUM =)
SİZLERLE ÜÇ YILDIR BİRLİKTEYİM. ÇOĞUNUZLA YENİ TANIŞTIM, AMA YAPTIĞINIZ HER YORUM, VERDİĞİNİZ HER YILDIZ BENİ DAHA DA TEŞVİK ETTİ, DESTEĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER =)

KIRMIZI BİR GECEDE DEĞDİ GÖZLERİN YÜREĞİME...
DOKUNMADAN SEVDİM,
KIYAMADAN DOKUNDUM
VE HER DOKUNDUĞUMDA YANDIM...
BEN SENİNLE AŞKI TANIDIM
VE ADINLA GÖZLERİMİ YUMACAĞIM...

FİNAL-#NİKAH

"Ay kızlar tamam abartmayın."
Adar kadına biraz daha allık sürdü. "Olur mu hiç Hilal ana ya. Evleniyorsun bugün. Çok güzel olman lazım. Ama kına gecesine izin vermedin ya, çok kırıldım sana." Dedi somurtuk bir şekilde.
Hilal elinden allığı aldı. "Yeter kızım ya, palyaço yanağına çevirdin yanağımı."

Adar yüzünü buruşturdu. "Aman Hilal ana sanki çok biliyorsun ya makyaj yapmayı."
Lalin kıza ayıplar gibi baktı. "Valla Adarcım sen de pek biliyorsun denmez." Eline bir peçete aldı ve allığın çoğunu sildi.
Miran kapıyı çalıp, içeri girdi. "Damat biraz sabırsız. Gelinimiz hazır mı?"
Lalin koşarak kocasının yanına gitti ve aşkla gözlerine baktı. "Hazır." Dedi.
Adam kızın alnına büyük bir öpücük kondurdu. "Ömrümü yoluna feda ettiğim. Sen ne güzel olmuşsun böyle."

"Birileri kırmızının yakıştığını söyledi."
Adam kadına iyice yaklaştı. "Tümüyle yakışıyor ama."
Kız da adamın elbisesinin renginden biraz daha koyu bir tondaki kravatını düzeltirken çekiştirdi. "Tümüyle kırmızı zaten."

"Lalin... öldürdün beni. Bitmez bu düğün."
Lalin kıkırdadı ve kocası ile tam çıkacakken birden bir şey aklına gelmiş gibi Hilal'e döndü. "Ha Hilal ana Devran soruyor, kırmızı kuşağı kendi mi taksın Hasan abi mi?"
Hilal önündeki saç fırçasını adama fırlattı. Son anda zıplayıp, darbeden kurtuldu.
"Söyle ona, annen siyah kuşak takıp, girecek sana."

"Uuu..." diyerek kaçtı Lalin. Miran da peşinde.
Hepsi çıktıklarında Hamza kapıya geldi ama oğlu kapıdaydı. "Sana en değerlimi emanet ediyorum. O benim sadece annem değildi. Senin yarattığın bütün boşlukları dolduran tek varlıktı. Lütfen artık sen ondaki boşlukları doldur baba. Ailemize yeniden hoşgeldin."
Adam oğluna sıkıca sarıldı. "Bir daha asla o eksikliği hissetmeyeceksiniz."

Ve nikah masasına oturabildiler sonunda. Tam memur Hamza beye soruyu sorduğu anda Devran babasına seslendi.
"Baba iyi düşün, siyah kuşak falan diyor. Ayrıca kırkından sonra yaş sendromu diline vurdu. Benden söylemesi."

Hamza oğlunun gözlerine bakıp, gülümsedi ve "Her şeye rağmen EVET!" diye bağırdı.
Sıra Hilal'e  geldiğinde Adar tam konuşacakken Hilal sözünü kesti ve "Adar hiç çeneni yorma, çünkü EVET!" diye sertçe cevap verdi.
Adar kocasına baktı. "Ama ben konuşacaktım."

"Sen bana de ne diyeceksen bebeğim. Seni seviyorum, de mesela."
Hemen gülümsedi "Seni seviyorum kocacım." Deyip, adama sarıldı.
Miran ufak bir kutlama için Dj tutmuştu ve adamdan bir şarkı çalmasını rica etti. Adam başı ile onaylayınca, Miran Hamza'ya bakarak sırıttı.

"Ve sıradaki parçamız Hamza babama geliyor."
Hamza gülümsedi ama sonra şarkıyı duyunca, Devran ile Miran'a sövmeye başladı.
Ve şarkıyı gelinle damadı ortaya alarak bağıra bağıra söylemeye başladılar.

"Efendiyim aslında bulunmaz eşim.
Mardin civarından bir yar sevmişim.
Erkeklikten dergahından geçmez sevdalar,
Babam bilmez aslında erkekler ağlar.

Kırkından sonra babam çeker halayı.
E babamın zamanında halay mı vardı?
Ağzın dilin kavrulsun kapansın yollar.
Seven bilmez aslında erkekler ağlar.

KIRMIZI GECE ❤  DOĞU SERİSİ I -FİNALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin