22.Erika VS. Mikasa (partea I)

64 13 8
                                    

Levi povesteste*

Tsk...sper doar ca idioata aia nu a facut vreo tampenie...furia asta nu e benefica deloc pentru soldatii legiunii de recunoastere...

Am inaintat tot mai mult in directia celulei lui Yeager...sa nu fi trecut zanatica aia mai intai pe aici... daca i-ar face ceva pustiului ala titan...atunci ar insemna sfarsitul ei definitiv caci eu nu voi permite ca asa ceva sa se intample...nu pe tura mea...

Ajung in graba in dreptul celulei lui... el statea asa ca de obicei ca idiotul privind in gol...dracu stie la ce s-o fi gandind... de parca m-ar interesa...tsk...

-Oi!Pustiule!Ai vazut-o pe Whirn?A trecut pe aici?

Acum surprind pe fata lui o usoara mirare... cred ca stie ceva...

-Nu domnule!Ce e?S-a intamplat ceva?

-Tsk... nu... e in regula... momentan... Du-te inapoi la somn Yeager... Acum!, i-am spus pe un ton usor rastit.

Am plecat fara sa mai stau sa-l verific indeaproape pe el...Am alte treburi mai urgente de rezolvat acum...unde esti tu... Whirn...nu trebuie sa-mi scape din ochi nimic din ce face nebuna aia.Respir usurat stiind ca nu a ajuns inca la pusti...sau daca...nu s-a dus mai intai la altcineva?Nu!Nu pot lasa sa-mi scape din mana...nu cat inca ii sunt autoritatea ei tutelara...trebuie sa ma grabesc sa o caut peste tot...desi e cam greu in starea in care ma aflu dupa ce m-am accidentat...detest sa ma simt in modul asta...asa de vulnerabil... 

Erika povesteste*

Hehehe...ce naiv!Levi chiar credea ca ma voi ascunde la vedere ca sa-l pot prinde pe Eren si sa-l bat...fraierul!Nici nu si-a dat seama ca m-am ascuns in umbra lui si doar am asteptat sa ma conduca la Eren...hehehe... parca a fost prea usor...Il vad pe Levi... se indreapta grabit spre subsol...ohhh... ce-i asta?celule... multe celule...si bingo!Aici sigur e Yeager... si uite-l!Sta de vorba cu el...haide Levi... doar apropie-te putin de un colt intunecat ca sa plec...hai...hai...asa...usurel... PERFECT!Am reusit sa ies din umbra lui si sa ma ascund intr-unul din colturile intunecate ale incaperii...Acum trebuie doar sa pleci...Du-te Levi...hai pleaca odata!...ce mai astepti?... asa!Dispari mai repede!...asa...vezi ca se poate...

Acum mai trebuie doar sa astept putin pana pleaca pleava aia de tot ca sa nu-mi auda discutia mea cu Eren...ce frumos va fii sa-i vad chipul tumefiat de ceea ce o sa-i fac... hehehe... aparent... e timpul sa ies afara... Sa inceapa distractia!

Eren povesteste*

Aaaaah... sunt obosit...o alta expeditie ratata...au mai murit soldati... ma simt prost...din cauza mea au murit...au murit pentru ca n-am fost in stare sa-i apar... jur...ca am sa-i distrug pe toti pana la ultimul...titanii aceia...mi-au mancat echipa...soldatii..camarazii mei...nu voi mai tolera asa ceva...cu prima ocazie...ma voi razbuna...pentru voi...si pentru tine, mama...

Ultima vizita a lui Heichou s-a terminat atat de repede...si e tare ciudat...nu a facut nimic decat sa intrebe daca am vazut-o pe... ia stai...De ce o cauta cu atata disperare pe nebuna aia?Se vedea ca era cam agitat in gasirea ei...dar de ce?

Huh..doar nu cred ca... tarfa aia nebuna vine dupa mine?Trebuie sa fiu pregatit de orice... nu pot dormi acum desi mi se ordonase sa o fac...stiu de ce e in stare si am sa o fac praf...jur asta...dupa tot ce a facut... tradatoarea!

-Bunaaaa...Eren!Ti-a fost dor de mine?

Vocea asta...mi-e cunoscuta...dar suna altfel...mai putin ragusita...

-Huh?

Ma uit in toate partile dar imi atrage atentia un colt intunecat unde umbra tot crestea si incet de acolo ies doua brate intunecate de acolo, incoronate de sunetul pasilor unor picioare slabe si alungite.Ea e! E Erika!Levi stia ca vine... stia ca va veni si a incercat cumva sa ma avertizeze.

Attack on Titan: Cronicile suferințeiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum