Erika povestește*
Încă...imi aduc aminte...acele ore de teroare...chipul lui...ochii ăia albaștrii...himerică toată imaginea ce mi s-a întipărit în minte...Ajunsesem să nu mai pot dormi bine din cauza lui...orice gest...până și vocea mă îngrozea...nu voia sa dispară...voiam doar sa tacă
După ce s-a descoperit trădarea lui Connan, am fost lăsată să zac în aceeași celulă insalubră, în propriile mele fluide.Mă simteam oribil...dezgustată de atrocitățile acelui om...mă doare...nu...nu vreau să mor acum...deși doare ca naiba...am nevoie de cineva...am nevoie de o mână de ajutor...oricine...vă rog...o să mor...ajutor...
-Hey...
Vocea asta...Eren...deși abia mai puteam să imi tin ochii deschiși, urechile mele nu pieriseră încă.
-ăăăăăăh...
Mă forțam sa respir cât de cât normal.Deși era aproape imposibil, nu voiam sa stârnesc mila lui.
-Hai să te luăm de aici!Hange o să te ajute să-ți faci o baie.O să-ți pansăm rănile și apoi vei mânca ceva!Ok?
Eram deja mult prea slăbită ca sa mai răspund.Totuși...mă bucur că Eren s-a schimbat în felul ăsta...Eren, de ce faci asta?Tare aș vrea să pot afla răspunsul la această întrebare.Doar mi-am închis ochii si m-am lăsat purtată de compania lui până la destinația finală.
-Gata!Ați termin- awwww, dumnezeule!Ce a-
Hange s-a îngrozit când a văzut ce a putut să-mi facă Levi...rănile astea sunt de-a dreptul scandaloase...dar nah, un monstru ca mine trebuie sa plătească pentru stricăciuni, nu?Nimeni nu va comenta la gestul ăsta odios si grotesc al lui...chiar și așa, mă voi întoarce...e doar o chestiune de timp până atunci.
-Hange, e în regulă!Doar ajută-mă sa o duc undeva să-și spele rănile!
Sunt destul de sigură că ea nici nu a mai stat să se gândească la altceva.Simțeam cum eram pasată ca un sac de cartofi de la unul la altul.
-E în regulă!De aici cred că mă descurc...
Și astfel am rămas singură, pe mâna lui Hange.Și...spre surprinderea mea, chiar a avut grijă de mine...nu m-a mai durut așa de tare după ce m-a îmbăiat.Nu mi-a fost deloc rușine sa stau astfel în fața ei...pâna la urmă, suntem amandoua femei...ce are ea am și eu, nu?
Încet, m-a ajutat să ies din baia aceea fierbinte bine-meritată și să ma schimb in niște haine mai drăguțe si groase ca să nu-mi fie frig.Acum partea aia mai urâtă era să îmi pună bandajele mai întâi.
-H-...hange...
-Da?
-Doare....tare
Într-adevăr înca ma simțeam foarte obosită.Totuși...recunoștiința mea față de ea nu trebuia trecută cu vederea.
-E în regulă!Imediat termin și o sa apuci sa mănânci ceva bun!
-Ăăăăăh...mersi...mult
-Fată, stai liniștită acum!Totul e în regulă acum!
Iar astfel am terminat cu aproape tot.Hange...ești așa un înger pentru mine...mulțumesc mult.
Ce-i drept, au trecut câteva ore până când am reușit să stau iar liniștită.
Rănile mele sunt acum acoperite de bandaje.Corpul meu este curat și se simte mult mai curat acum.Sângele de pe trupul meu este acum dus de tot.Hange...mulțumesc că ai grijă de mine...mulțtumesc ca exiști...
CITEȘTI
Attack on Titan: Cronicile suferinței
FanficPovestea surprinde viața și întâmplările unei adolescente pe nume Erika Whirn în interiorul zidurilor, în timp ce slujește ca soldat pentru cauza umanității...are parte de tot felul de momente in compania prietenilor ei, dar în mare parte nu sunt in...