Erika povesteste*
Dimineata vine incet iar razele soarelui patrund usor in laboratorul lui Hange.Cand m-am trezit, din pacate, el nu mai era acolo...
-Ohh...
Ma uitam in jur.Abia ma trezisem dar totusi...parca mai voiam sa mai dorm.Totul arata atat de rigid dar putin imi pasa...eu voiam sa mai dorm...
Mi-am pus iar capul pe perna dar...nu mai puteam adormi iar...de ce?Haide!Haideeeeeee!Adormi odata!Ce naiba?
~Vaco...te-ai indragostit ca proasta...Ihhhh
Taci ca nu-i adevarat!
~Ba da!Primul gand cand te-ai trezit a fost el!Recunoaste!
Ba nu...e imposibil...abia daca am vorbit unul cu celalalt!Nu fii absurd!
~Te minti singura!Esti o panarama!Deja ti-l imaginezi mai aproape de tine!
Taci din gura!Eren imi e prieten si atat!
~Da da da!Du-te de aici ca deja ti-l imaginezi la orizontala!
Termina!Nu-i adevarat!Ma faci sa ma simt aiurea!
~Vrei sa ti-o tragi cu el!Esti o tarfa in calduri deja cand il vezi!
TAAAACI!NU-I ADEVARAT!II SUNT RECUNOSCATOARE PENTRU CA A AVUT GRIJA DE MINE!MI-A DAT SA MANANC!II SUNT RECUNOASCATOARE CA M-A SCOS DIN JEGUL ALA!E...E UN OM BUN!
~Esti fraiera ca te minti singura...M-am uitat in mintea ta...deja te gandesti cati centimentri are...
TACI DIN GURA!
~sau ce gust au semintele lui
TERMINA!
~taci acolo, fraiero!Vrei in secret sa te umple pana la refuz...hehehe, te uiti doar dupa aspect...Eren e frumusel, nu?
Termina...e frumusel dar nu il vad-...
~Ai vrea sa te faca macar o tura...doua...trei...o noapte intreaga!
Termina odata, Stephan!Deci chiar esti iritant si zau ca ma duc sa iau o gura de aghiazma daca nu taci!
~Offf...ia daca ai tupeu!Pe urma o sa fii vulnerabila!O sa se ia iar cretinul ala de tine!
Cine?Levi?
~Exact!Iar o sa te bata!O sa continue ce a inceput in celula!Vrei sa isi bata joc de tine?Sau sa-i rupi capul pt ce ti-a facut?
Eeeh...normal ca as vrea sa-l fac sa plateasca pt ce mi-a facut...desi intr-un fel nu as mai vrea...
~Huh...ce tot spui acolo?
Stiu ca fiecare om are propria motivatie pt lucrurile pe care le face...i-am facut atat de mult rau incat...nu stiu daca aia a fost suficient...
~Esti moale, Whirn!Ai inceput sa simpatizezi cu inamicul!
Taci dracu din gura!Imi vin acuma dracii pe tine si iau aghiazma aia...nu te mint!acuma iau aghiazma ca sa taci iar!
~Whirn...ce s-a intamplat?De ce vrei sa scapi de mine?Stii ca nu poti!O sa faci in asa fel incat sa mori mai repede!Asta e clar!
Nu-mi pasa de parerea ta...taci daca nu vrei sa beau tot bidonul!
~Bine bine...tac
Vezi ca poti??Acum tine-ti pliscul!
Asa ca in continuare am incercat sa ma ridic din pat.Reusisem acum sa ma ridic destul de repede.Desi bandajele ma incetineau, nu am vrut sa le dau jos...M-as fi pus intr-o situatie mai dificila...trebuia mai intai sa-l gasesc pe Konnan si pe urma sa ma ocup de restul planului...dar pt asta am nevoie de o sfatuire cu Eren...daca tot pretinde ca stie atat de multe, asta imi va demonstra el cumva, nu?
CITEȘTI
Attack on Titan: Cronicile suferinței
FanficPovestea surprinde viața și întâmplările unei adolescente pe nume Erika Whirn în interiorul zidurilor, în timp ce slujește ca soldat pentru cauza umanității...are parte de tot felul de momente in compania prietenilor ei, dar în mare parte nu sunt in...