Erika povesteste*
Fata-n fata cu Mikasa...nu am teama...nici n-as avea de ce...mai bine ar da inapoi cat inca sunt calma caci nici macar eu nu as fii pregatita sa ripostez pentru ce va urma in cazul in care as fi fost eu in locul ei.
Inaintez spre ea privind-o intr-un mod batjocoritor, iar din coltul gurii rasarea un zambet indraznet incoronat de un colt ca de lup ce-mi insangera si mai tare buza de jos.
-Hehehe...Mikasa...naiva de ea...nu ai vrea tu sa te cari dracu de aici si sa ma lasi sa-mi termin joculetul cu Eren?Chiar acum?
O vedeam cum mania o stapanea tot mai tare si o facea sa semene tot mai tare cu un animal orientat dupa razbunare...exact ca mine...
-AM SA TE OMOR CU MANA MEA, PSIHOPATO!
Atunci am vazut-o cum a sarit sa ma atace...ce pacat ca e prea inceata pentru a ma atinge (n/a: puterea demonica a ei ii creste agilitatea si flexibilitatea de 5 ori peste limita umana, iar viteza medie atinsa de ea este de 4500 km/h, de 50 de ori mai repede decat viteza maxima cu care se poate invarti Levi prin aer) ...Dar daca si ea a vrut sa fie prea incapatanata, atunci eu o voi pedepsi...
Acum n-am nici cea mai mica nevoie sa ma uit la ea ca sa o pot bate.Mi-am fixat privirea pe Eren incat sa-mi pot continua dialogul cu el.Ea e prea zgomotoasa cand lupta...nu e de mirare ca Levi ar fii un combatant mai insemnat decat ea... el e mai silentios...pe el se merita sa-l urmaresc cu privirea...ea insa nu...mai are multe de invatat...
O simt ca se apropie de mine...e foarte aproape...fix cand era gata sa ma atinga cu sabia, i-o prind cu mana libera dar in acelasi timp ma taie, incepand sa sangerez.Incep sa-i rad in fata in timp ce-mi flutur un deget prin aer in semn de nu.
-Ce pacat de tine... erai o fata buna...dar ai ales sa te pui cu mine...nu merge asa!
In acel moment am luat-o brutal de mana si am aruncat-o in perete, direct langa locul unde statea Eren tintuit de acele slugi ale mele.Am vazut cu coada ochiului cum ma privea...avea atata durere si ura in ochi...ura asta e tare gustoasa...lui Stephan ii place mult cum se simte...hehehe...
-Eren...iti place spectacolul?E foarte frumos... Ce!?Ce ai spus? Vrei sa continui?...prea bine... clientul nostru... hehehe... e stapanul nostru...
Atunci am luat-o de cap si am izbit-o de perete iar si iar pana cand am facut o gaura in perete destul de mare cat sa-i-l pun cu totul acolo.Locul era plin de sange si nu numai de la Eren, loviturile si izbiturile pe care le incasa Mikasa erau asa de placute la auz... atat de gustoase toate icnetele ei de plans si fiecare incercare a ei de a-si retine lacrimile...
La un moment dat ii las o clipa de pauza.
-E mai amuzant asa...sa-ti vanezi prada pana la capat...sa te joci cu ea...e asa de revigorant...hehehe...
Am inceput sa ma joc usor cu unghiile mele de la maini care treptat crescusera foarte mult, transformandu-se in gheare ascutite ca niste lame.Ma uit din nou la ei dar de data asta aveam capul mai plecat inainte decat de obicei, lasand la iveala un ranjet mare si sadic, si ochii mari si incruntati, dorind mai mult...mai multa suferinta... de parca sangele varsat nu mi-era de ajuns.
Am putut observa destul de clar mirarea de pe fetele lor, cu ochii mari si plansi si rasuflarea taiata.Ce ma voi mai distra!
Mikasa povesteste*
Respir tot mai greu...fata asta...e foarte grea de cap...ce mama dracului a mai apucat-o acum?Ce naiba are ea cu Eren al meu?
Nu conteaza acum..tot ce trebuie sa fac e sa-l apar...nu conteaza cu ce pret...asta chiar daca ar fii sa mor...sau sa o omor...
CITEȘTI
Attack on Titan: Cronicile suferinței
FanfictionPovestea surprinde viața și întâmplările unei adolescente pe nume Erika Whirn în interiorul zidurilor, în timp ce slujește ca soldat pentru cauza umanității...are parte de tot felul de momente in compania prietenilor ei, dar în mare parte nu sunt in...