Miałem złe przeczucia, co do spotkania Stephana z Miną. Nie wiem czemu, ale miałem pewność, że coś się wydarzy.
Nie mogłem spać w nocy. Zwłaszcza, że Stephana nie było, bo miał nocą zmianę. Więc leżałem na jego połowie łóżka i wpatrywałem się w okno. Nawet nie wiem, kiedy zleciała prawie cała noc i usłyszałem dźwięk otwieranych drzwi do mieszkania.
Słyszałem jak Stephan chodzi po mieszkaniu, a po kilku minutach słuchać było szum prysznica. Kwadrans później Steph wszedł do sypialni. Czułem jak łóżko za mną się ugina i chłopak objął mnie w pasie. Pocałował lekko mój bark.
- Jak dyżur? - szepnąłem.
- Czemu nie śpisz? - zdziwił się.
- Nie mogłem spać - odwróciłem się przodem do niego. - Nie lubię spać bez Ciebie.
- Przecież jestem - rozłożył ramiona, a ja się w niego wtuliłem. - Co się dzieje, skarbie? - pocałował mnie w czoło.
- Nie chcę żebyś się z nią spotykał.
- Przecież wiesz, że muszę - westchnął. - Nie chcę, ale muszę.
- A nie może tego załatwić twój prawnik? - muskałem palcami jego pierś.
- Bardziej ugodowo będzie, jeśli sam to załatwię - pogłaskał mnie po włosach.
- A jeśli cię o to ładnie poproszę?
- O co?
- Żeby to załatwił twój prawnik.
- Dlaczego? Nie przesadzaj. Przecież wiesz, że...
- Bo jestem zazdrosny i nie chcę żebyś się z nią spotykał! - podniosłem się na łokciu. - Nie lubię ten suki i mam wrażenie, że ona coś kombinuje! Dlatego! Więc cię proszę, żeby to załatwił prawnik, dobrze?!
- Jeśli przestaniesz na mnie krzyczeć, to tak.
- Nie krzyczę!
- Andi, cały blok cię słyszy. Zamknij się i spać, a sprawę z Miną załatwię przez prawnika - pociągnął mnie za ramię, więc się do niego przytuliłem.
- Kocham cię - pocałowałem jego szyję.
- Ja ciebie też, a teraz idź już spać - musnął ustami moje czoło. - Musisz rano wstać - przypomniałem.
- Wiem. Postaram się cię nie obudzić.
- Nie obudzisz. Ledwo żyję. Jak zasnę to możesz mnie wynieść przed blok i się nie obudzę - zapewnił.
- Przekonamy się - rzuciłem, a on się zaśmiał. - Dobranoc.
- Dobranoc, skarbie - wyszeptał.
CZYTASZ
I miss you, Andi | A. Wellinger
FanfictionŻycie pisze różne scenariusze. Musisz podejmować różne decyzje. A co jeśli twoja decyzja będzie zła? Co jeśli będziesz jej żałować? Czy możesz wrócić do tego co było? Czy możesz wrócić do swojego życia sprzed złej decyzji? Druga część "Gra w życie...