AN//Kiitos hirveesti ku täl on jo 45 lukukertaa ja ajattelin ettei tää sais yhtäkään💗💗 Voisin tehä 50 lukian kohalla jonkun spessun? Mikä se voisikaan olla sitten
Laurent
Heräsin aamulla varmaankin rasittavimpaan ääneen, nimittäin herätyskelloon. Kaikki tietää sen tunteen kun on keskellä ihanaa unta ja sitten huonoimpaan aikaan piippaava ääni keskeyttää sen, vai mitä? No tänään oli sellainen aamu. Nappasin puhelimeni, jonka kello näytti 6.00, ja sujautin herätyksen pois päältä. Löin pääni tyynyyn ärsyyntyneenä ja nappasin puhelimeni käteen. Avasin Iphoneni ja sen jälkeen avasin Wattpadin. Aloin lukemaan yhtä lukiorakkaus tarinaa, joka oli ehdottomasti suosikkini. Kun olin lukenut kaksi pitkää osaa, kello näytti 6.11. Raahauduin ylös sängystä ja kävelin vaatehuoneelleni. Tajusin etten ollut purannut asioitani sitten yhtään joten kävelin takaisin huoneen ovelle, nappasin matkalaukkuni siitä ja otin sieltä mustat revityt farkut ja raidallisen topin.• • • • • • • • • • •
Kävelin meikkipöytäni luo ja katsoin itseäni pienestä peilistä jossa oli valot sen ympärillä. Laitoin peilin valot päälle ja nappasin kaikki tarvittavat meikkini. Kaksi lempi meikkituotetta on: Anastasia Beverly Hillssin Dream paletti ja Soft glam paletti. Olin saanut Dream paletin eilen isältäni jonka oli tarkoitus olla jokin iloinen yllätys. Olin tottakai salannut iloisuuttani sillä olin vieläkin vähän vihainen isälle yhdestä riidasta ennen muuttoamme. Oikeasti olin vähän turhankin innostunut joidenkin mielestä mutta c'moon! Se on sentään ABH Dream paletti!
• • • • • • • • • •Syötyäni nopeasti leivät jotka tein menin eteiseen ja heitin mustan nahkatakkini päälle. Laitoin ne vanhat mustat converset jalkaani ja avasin talon oven. Olin juuri huutamassa 'hei hei' mutta sitten tajusin ettei kukaan ollut kotona. Lukitsen oven ja lähden kävelemään kohti bussipysäkkiä. Istun pysäkin penkille ja avaan puhelimeni. Joudun odottamaan 5 minuuttia ennenkuin bussi tulee. Istun tavalliseen tapaan bussin etuosassa ennekuin kuulen jonkun huutavan nimeäni takaosasta. "LAURR!!" kuulen taas ja käännyn katsomaan huutajaani. Näen Jessin ja Adamin. Vilkutan noille ja kävelen heidän luokseen. "Moi" sanon pariskunnalle. Jess istuu Adamin sylissä jolloin istun heidän viereen. "Amanda, Isac ja Daniel tulee seuraaval pysäkillä" Jess sanoo hymyillen. Uskon että Jess alkaa vähitellen lämmetä minulle. "Jepp nii tulee" Adam sanoo hypyttäen Jessiä sylissään. "Aww, te ootte nii söpöi yhessä" sanon kun Jess kikattaa. "Kiitti" Jess sanoo painaen takaraivonsa siten, että näen nyt Adaminkin pään pilkistävän sieltä takaa. Bussi pysähtyy ja huomaan heti kun Daniel, Isac ja Amanda tulevat nauraen. Amanda heti juoksee minun luo ja istahtaa minun syliini kuin olisimme tehneet sitä aina. Nauran vain ja hymyilen pojille. Huomaan Stilesin, Aidenin, Harrisin ja Jacksonin vain kaksi riviä taaempana kuin me. Pakko myöntää, tämä Stiles on alkanut oikeasti tulemaan pelottavan söpöksi. Aina kun ajattelen Stilesia minulle tulee vain mieleen yksi sarja, Teen Wolf jossa on Lydia ja Stiles, minun lempi shippi on totaalisesti Stydia, eli Lydian ja Stilesin shippi.
• • • • • • • • • •
Kun saavuimme koululle, saatoin totaalisesti törmätä Harrisiin. Tottakai yritin nauraa tilanteen vain tosi kiusallisesti pois, muttei se oikein toiminut. Harris nappasi kädestäni kiinni kun törmäsimme ja onnistuin olemaan kaatumatta. "Kiitos..." Mutisin hiljaa ja lähdin kävelemään pois. Ama käveli vierelleni jolloin Harris lähti hiljaa pois. "Miks Harris sulle tuli puhuun?" Amanda kysyi heti minulta. "Emmä tiiä... Ollaan me kai jo muutenki vähän puhuttu..." Sanoin epävarmasti ja hymyilin sen jälkeen. "No muttaaa, mitä meillä on?" Kysyin nopeasti vaihtaakseni aihetta. Amanda tarttui syöttiin ja hymyillen jatkoi kävelemistään. "Meil on nyt englantia" Amanda sanoi ja hyppäsi Isacin reppariin. Daniel jotenkin oletti että minäkin hyppään hänen reppuselkäänsä, joten hän meni vähän alemmas. Vaikkei minun aluksi ollut tarkoitus mennä, juoksin kuitenkin kunnolla ja hyppäsin pojan selkään, pitäen kunnolla kiinni. Poika käveli sisään ovista ja suoraan lokerolleni. Daniel laski minut alas ja minä hymyilin pojalle. "Kiitti" sanoin ja annoin pojalle suukon poskelle. Käännyin ympäri ja avasin kaappini. Otin sieltä englannin kirjat ja aloin kävelemään kohti Amandan lokeroa. Huomaan tytön seisovan yhden lokeron edessä joten menen Amandan luo ja seison siinä ennenkuin Amanda huomaa minut ja säikähtää. "Mennäänkö?" Kysyin hymyillen. "Mennään" Amanda vastaa nauraen.
YOU ARE READING
On my way
Romance¿"sattuko se?" hän kysyi pieni virne naamallaan?¿ ¿"joo älä yritä, ei sattunu kun tipuin helvetistä, kiitos ku kysyit" sanoin turhautuneena. ¿ ¿"no saanko sitten sun numeron ja nimen söpöläinen?" hän kysyi edelleen se tyhmä virne päällään¿ ¿"Ensiks...