Illalla aloin miettimään typerää käytöstäni ja puheitani. Miksi olin edes mennyt arvistaki puhumaan. No sentään en ollut sanonut niiden tarkoituksia... Kyllä, jokaisella viillolla oli nimi ja sen takana tarina. Vanhimman viiltoni nimi on Stefan. Tarina sen takana on vieläkin liian kamala kerrottavaksi. Alan aina itkemään kun edes muistelen tapahtumia.
• • • • • • • • • • •
Laiton kuuman ihanan veden valua hiljalleen kylpyammeeseen. Etsin kassistani sini-liilan bathbombin ja laiton sen pöydälle, kylpyammeen vieressä. Riisuin vaatteeni ja heitin hiukseni nutturalle ja sen päälle suihkulakkini joka oli hellänpunainen. Laitoin päälle karvaisen kylpytakkini ja lähdin hakemaan teetä jonka keitin. Tänään pitäisin pitkästä aikaa ihanan rentoutus illan.
Uppouduin veteen joka oli ihanan lämmintä ja sini-liilaa. Onneksi muut olivat lähteneet sinne Ruotsiin jolloin minulla oli koko koti omanani, tai ainakin viikoksi.• • • • • • • • • • •
Istuin meikkipöytäni ääreen ja heti ensimmäisenä peitin arpeni. Yksi niistä on vieläkin vähän kipeä ja meikkivoide ei auta kirvelyyn. Arpeni peitettyä aloin meikkaamaan naamaani saadakseni sen edes kelvolliseksi. Laitettuani meikin menin vaatekaapilleni ja etsin mustia revittyjäfarkkuja sekä valkoista leviksen paitaa. Pian ne löytyi jo ja laitoin ne päälle samalla mennen keittiöön. Laitoin itselleni mysliä ja smoothien sen kanssa. Söin ne samalla selaillen instagramia. Kun olin valmis jätin astiani vain pöydälle koska en ole kaikista siistein ihminen. Kävelin eteiseen laittamaan mustat converset jalkaani ja heitin adidaksen kukkaisen repun selkääni. Avasin oven, otin avaimet, ja astuin tuonne aurinkoiseen ilmaan. Kävelin kohti bussipysäkkiä joka sijaitsi noin 200 metrin päässä minusta. Istuin bussipysäkin penkille jossa istui myös joku nainen, varmaankin 34-vuotias, ainakin ulkonäön perusteella.
• • • • • • • • • • •
Istuin bussin keskiosaan ja avasin puhelimeni ja laitoin kaikille streakeilleni viestiä snapchatissä. Huomasin Jacksonin, Stilesin, Aidenin sekä Harris pari riviä takanani puhumassa aika kovaa. Huomasin sitten poikien takana, viimeisimmillä penkeillä sen pojan joka oli seurannut minua yhdessä vaiheessa, Alexander. Sitten edessäni istui itse barbi-club ja niiden vieressä tuntemattomia ihmisiä meidän koulusta. Seuraava pysäkki jo tuli jolloin sisään astui tyttö ja kaksi poikaa jotka juttelivat aika kovaa, jostain mitä kaksi poikaa olivat tehneet. Huokaisen syvään ja laitan nappikuulokkeet korviini ja annan musiikin täyttää korvani. Kuitenkin rauhan lopettaa tyttö joka tökkäisee hellästi olkapäähäni. Se on se sama tyttö joka jutteli niiden kahden poijan kanssa. Irroitan toisen kuulokkeen korvastani. "Voiko tähän istua?" Tyttö kysyy hymyillen. "Senkus istut, ei oo mun paikka" sanon ja teen jonkun hymyn tapaisen asian suulleni. "Mikä sun nimi on?" Tyttö kysyy ennenkuin ehdin edes laittaa kuulokkeeni takaisin paikalleen. "Laurent, kaverit sanoo vaa Laur" sanon hymyillen. "Aaa... Oot se uus tyttö jokaa tuli meijän luokalle? No oon Amanda mut voit sanoo vaa Amaks" Tyttö sanoo taas superpirteästi jota en tajua, miten hän voi olla niin energinen. "Ama siis... Eli sä oot mun luokalla?" Kysyin vielä varmistaakseni asian. Tyttö naurahti ja katsoi tätä kummaksuen. "Joo oon, sun ei enää tarvii istuu Alyssan vieressä, tai toisinsanoen barbin vieressä" Ama sanoo ja minä nauran. "No se on helpotus... Ketkä muuten ne kaks poikaa oli joiden kaa sä tulit?" Kysyin vielä hymyillen. "No se pidempi on mun veli , tarkemmin kaksoisveli ja sitten se toinen on mun veljen kaveri. Mun kaksosen nimi on Isac ja sen kaverin nimi Daniel" Ama sanoo hymyillen. "Okei, kiitti, yritän vaa saada selville ees joitain meijän luokkalaisii" sanon hymyillen.
• • • • • • • • • •
Kävelin Amandan kanssa koulun ovista sisään ja sain ehkä turhankin paljon katseita. "Ama, miks mua katotaan noin oudosti...?" Kysyin hiljaa Amalta. "Nooh... Kuulun meijän koulun vähän-niinkuin "suosittujen" porukkaan nii ku sä oot uus nii ehkä sen takii?" Ama sanoi myös vähän kysyvänä. "AHHH! Mä oon unohtanu esitellä sut kaikille!" Ama sanoi ja minä valahdin aaveen valkoiseksi. Ama nappasi käteni ja lähti raahaamaan minua jonnekkin. Olin pian 6 hengen porukassa. Kaikkien katseet kääntyivät minuun. "Sup kaikki, tässä on Laurent mutta sanokaa vaa Laur. Laur on nyt meijän porukas tykkäsitte tai ette" Ama sanoin. "Moi" sanoin hiljaa. "Moi, oon Isac" se Aman veli sanoi. "Daniel, sano Dan" Isacin vieressä oleva sanoi, jonka muistin olevan tuon paraskaveri. "Moi, oon Jess, oon yhessä Adamin kaa nii hus hus siitä" Tyttö sanoi ja vetäisi pojan tuon vieressä itseensä kiinni. "Oon Adam, Jessin poikaystävä" poika sanoi antaen minulle hymyn. "Okei, nyt häipykää" Ama sanoi ja työnsi kaikki muut ulos huoneesta jonka oletin olevan pukuhuone. Kaikki lähtivät ja Isac vinkkasi minulle silmää, tai ainakin luulen niin... "Hei nyt ku sä oot mun yks kavereista nii sä kuulut meijän squadiin, eli istut meijän kaa ruokalas ja oot vaan meijän kaa" Ama sanoi hymyillen minulle. "Okei... Mut eihän mul oo yhtään nii hienot vaatteet, meikit, luonteet ja muutenkin mitään yhtä hienoo ku teillä..." Sanoin vähän haikeasti. Tottakai epävarmuuteni alkaa puskemaan läpi nyt... "Hei, hei, ei se mitään haittaa, sä oot täydellinen tolleen ja voidaan me tottakai käydä shoppailemassa ja kaikkee kivaa" Amanda sanoi kaiken yhteen henkäisyyn. Hymyilin. "kiitti" sanoin hiljaa ja halasin tyttöä josta oli tullut lyhyessä ajassa tärkeä.
• • • • • • • • • •
Koulun jälkeen Ama sanoi minulle että minä tulisin Isacin bileisiin. Tottakai minä olin vastustellut sitä ajatusta vastaan mutta tottaki Ama sai pääni ympäri. Mitä teenkään tuon tytön takia? Olin valinnut kaksiosaisen mustan mekon, joka ei ihan mennyt polviini asti.
Minulla oli mekon kanssa hopea kaulakoru. Amandalla oli pitkä kultainen mekko jossa oli pieni laahus. Varmasti tulee kaatumaan. Mutta kuten asuista huomasi, bileet olivat aika juhlavat ja kukaan ei tullut (tyttö) farkuissa ja paidassa.
• • • • • • • • • •
Heräsin aamulla sängystäni ja ihmettelin miten minä sinne olin joutunut? En muista tulleeni kotiin. Minulla oli todella huono olla ja minulla oli pieni viilto kädessäni. Mitä oli tapahtunut? Näin valkoisen lapun pöydälläni. Kävelin sen luo ja avasin sen paljastaen vähän tekstiä.
'Laurent, toin sinut kotiin turvallisesti vaikka sinulle tulikin pieni viilto siitä, kun joku oli tullut sinua uhkailemaan puukolla. Hyökkäsin miehen kimppuun muta hän oli ehtinyt tehdä jo pienen viillon... Pärjäile!
XOXO- A boy'
Kirjeessä ei lukenut kuka kirjeen oli kirjoittanut... Kummallista... olisin halunnut kiittää poikaa pelastamisestani...
Tässä on kestäny ihan liian kauan... Huhhu... No mutta yritän tehä nopeemmin ja toivottavasti nautitte💗💗
Kisses
Jeddis
YOU ARE READING
On my way
Romance¿"sattuko se?" hän kysyi pieni virne naamallaan?¿ ¿"joo älä yritä, ei sattunu kun tipuin helvetistä, kiitos ku kysyit" sanoin turhautuneena. ¿ ¿"no saanko sitten sun numeron ja nimen söpöläinen?" hän kysyi edelleen se tyhmä virne päällään¿ ¿"Ensiks...