Olin vieläkin huolissani Amasta ja sen näki jo arvosanoissani. Luokallemme olisi tulossa kaksi uutta oppilasta taas, vaikka Kieran oli juuri äskettäin tullut ja minun pitäisi esitellä heille paikkoja. En tienny vieläkään että olivatko he poikia vai tyttöjä taikka poika ja tyttö. Minulla oli hirveä stressi kaikesta. Olin kuluttanut aikani tutkien lehtiä jossa kerrottiin Amandasta ja kaikesta mitä oltiin saatu selville. Isac ja Dan ovat parhaan mukaansa yrittäneet auttaa kaikessa ja samoin Jess ja Adam. Jess sanoi että voisi ottaa tehtäväkseen opastaa uusia oppilaita ja minä olin valmis antamaan sen työn mutta rehtori halusi minut vartavasten. Tällähetkellä Jess halaa minua minun luonani, omalla sängylläni. Olin saanut paniikki kohtauksen jo kolmatta kertaa tänään. Olin saanut ensimmäisen kerran tänään sen keskellä luokkaa ja toisella kertaa ailloin kun kaikki muut olivat syömässä. Ja kolmas kerta tämä, kun tutkimme yhdessä Aman tilannetta. Ihan hirveää että oma isä tulee ja vie sinut jonnekkin. Minusta ja Stilesistäkin on tullut ystäviä, enkä voi väittää vastaan ettenkö tykkäisi Stilesistä ennemmän kuin kaverina... Huomaan että Harris on ollut ilkeämpi Stilesiä kohtaan, heti sen jälkeen kun poika oli tutustunut minuun. Välillä huomaan Stilesin istuvan yksin ruokalassa mutta minä aina menen hänen kanssan istumaan. Stiles ei edes suostu kertomaan syytä Harrisin vihoittelulle. Stiles on ehkä jopa enemmän minun kanssani kuin Harrisin porukan. Dan, Isac, Jess ja Adam eivät myöskään pidä Stilesistä sillä poikahan kuuluu Fuckboy ryhmään. En kyllä ole nähnyt Stilesiä niin monen tytön kanssa kun näen esim. Jacksonia taikka Aidenia. Mutta Harrisin nään joka tunti eri tytön kanssa. Se homma... Naurattaa itseasiassa minua.
• • • • • • • • • • • • • • • • • •
Herään aamulla hirveään ääneen, nimittäin kaikille tuttuun, herätyskelloon. Tänään on päivä jolloin saan tietää uusien oppilaiden nimet ja sukupuolet. Jaaah tottakai he myös tulevat kouluumme. Menen vaatehuoneeseeni ja valitsen sieltä mustan paidan ja revityt farkut.

Menen nyt meikkipöytäni ääreen ja laitan basic koulupäivä meikkini. Kävelen alas otettuani puhelimeni mukaan. Selailen instagramia samalla kun juon kahviani. En ota aamupalaa vaan menen sohvalle selailemaan puhelintani. Otan kuvan yhdestä kaktuksesta ja laitan sen streakeilleni, snapissa.
Huomaan kellon olevan jo sen verran että laitan kenkäni jalkaan ja lähden bussipysäkille. Istahdan penkille ja etsin bussikorttini. Huomaan jonkun istuvan viereeni ja huomaan tuon jonkun olevan Stiles.
"Heii" sanon huomattuani pojan. "Moih" poika sanoo vilauttaen hammashymyään. "Jännittäänkö?" Stiles kysyy minulta. "Jännittääkö minua mikä?" Kysyin naurahtaen pojalta. "No se tottakai kun ne uudet oppilaat tulee!" Stiles sanoo sen kuin ilmiselvimmmän asian ikinä. "Aa... No vähän. Toivoisin todella et ne ois jotain jätkii koska jotenki, tytöt pitää mua toisi epämukavana... Et ehkä mä oon" sanon virnistäen. "Mut mieti jos ne oiski jotain kusipää jätkii" Stiles sanoi myös virnistäen. "Sit otan sut mun kaa" sanon hymyillen hammashymyäni. "Joo, tottakai otat" Stiles sanoo pyöräyttäen silmiään. Bussimme tulee jolloin Stiles menee ensin ja minä pojan perässä. Stiles istuu keskelle aika kauas normaalista porukastaan. Huomaan oman porukkani eli Danin, Jessin ja Adamin katsovan minua, ihmettelen missäs Dan on. Istun kuitenkin Stilesin viereen sillä en halua että poika istuu yksin. Toivon että muut eivät koe itseään korvatuiksi. Eivät he koe sitä niin... Kai?• • • • • • • • • • • • • • • • • •
Bussi saapuu koululle ja kävelen suorinta tietä rehtorin luo.
"Ai hyvä, sinä saavuitkin jo Laurent" rehtori sanoo hymyillen. "Tiedätkö miksi halusin juuri sinut näyttämään paikkoja?" Rehtori jatkaa minun pudistaen päätäni. "Halusin juuri sinut koska olet uusin oppilas ,heti Kieranin jälkeen tottakai mutta oletan hänen olevan vähän turhankin uusi, joten tiedät varmaan miltä heistä tuntuu ensimmäisenä koulupäivänä" rehtori sanoo ja minä ymmärtävästi nyökkään. "Mietin saisinko tietää oppilaiden sukupuolet ja nimet?" Kysyn hermostuneesti toivoen etten keskeyttänyt rehtoria. "Itseasiassa olin juuri kertomassa sitä, mutta kyllä. Ensimmäinen oppilas on tyttö, hänen nimesä on Olivia Holstan. Tyttö on aika ujo, ei puhu paljoa. Hän on tulossa rinnakkais luokallesi mutta seuraava oppilas tulee omalle luokallenne ja on poika. Hän on vuotta vanhempi sillä on jäänyt kerran luokalleen. Pojan nimi on William Martin ja ei kuuntele sitten millään. Hyvää onnea muuten hänelle puhumisessa sillä hän väkää vastaan" Rehtori sanoo naurahtaen ja minä tuon perässä. Ujo tyttö ja ärsyttävä poika!? Miten olen selviämässä... "Noh mutta oppilaiden pitäisi olla tulossa 5 minuutin päästä ja saat tottakai skipata tämän päivän luvalla kun esittelet paikkoja. Puolessa välissä Olivian luokkalaiset jatkavat hommaasi mutta Williamille joudut esittelemään paikkoja koko päivän" rehtori jatkaa. En voinut olla huomaamatta sitä 'joudut' sanaa lauseessa. Nousen ylös ja menen lokeroille odottamaan oppilaita. En tiedä miten tulen löytämään kahta uutta oppilasta muiden 200 oppilaan joukosta. No yritetään löytää heidät.Kellot soivat ja heti oppilaita alkaa tulemaan sisään. Katselen hetken vain kun oppilaita ryöppyää sisään mutta kun oppilaat ovatkin melkeimpä menneet huomaan yhden tytön ja pojan eripuolilla käytävää seisoskelemassa hämillään. Poika kylläkin vain nojaa seinään selaillen puhelintaan. Katson poikaa ja totean tuon heti ihan helvetin kuumaksi. Tyttöllä on söpöt lasit ja muuten tyttö on todella kaunis vaikka vaatteet eivät oikeen sovi tytön vaalean ruskeaan tukkaan. Menen ensin tytön luo hymyillen. "Hei, olen Laurent, mut sano vaa Laur! Minä esittelen sinulle paikkoja!" Sanon hymyillen tytölle. "Olivia" tyttö sanoo ja hymyilee ujosti takaisin. "Meidän myös pitäsi hakea hänet tähän kansamme sillä hänkin on uusi" sanon osoittaen poikaa joka on nenä kiinni puhelimessaan. Olivia nyökkää pienesti. Kävelemme pojan luo ja poika katsoo meitä epäilevästi. "Joo sori mun numero ei oo vapaana, mun pitäs odotella jotain helvetin muijaa yksin täs esittelee mulle paikkoja" poika sanoo heti ja minä huokaisen. "Itse asiassa mua ei kiinnosta sun numeros ja mä oon se sun 'helvetin mujas' joka esittelee sulle paikkoja." Sanon tylysti ja poika yllättyy. "Ajaaha... William, kutsu vaa Williks" poika sanoo nyt vain virnuillen. "Mut voin antaa mun numeron ihan vaan jos teille joskus tulee tylsää" poika jatkaa vielä isommalla virneellä. "Ei me ei tarvita sitä. Laurent, Laur muille" sanon yrittäen hymyillä. "Nonii jos te haluaisitte alottaa nii ois ihan kivaa" sanon hymyillen Olivialle mutta pitäen vielä ärsyttämää naamaani Williamille.
On kulunut jo varmaan koko päivä, ja tajuan että Oliviahan lähtee varmaan pian omien luokkalasitensä kanssa. William on koko ajan huomautellut minulle ärsyttävästi ja saan varmaan pojan kanssa hermoromahduksen. Kävelen matkaa eteenpäin niin saavumme tyttöjen ja poikien pukuhuoneiden kohdalle. "Okei eli kuten näätte täs on pukkarit, tuolla tytöt, tuolla pojat" sanon osoittaen ensimmäisenä oikealle sitten vasemmalle. "Joo me ei olla ihan sokeita" Willian sanoo mahdollisimman ärsyttävästi. "Älä oo tollanen, vaikket tykkäiskää olla meijän seurassa, voit silti käyttäytyy" Olivia sanoo yhtäkkiäja minä katson tuota hämmentyneenä, samoin William. "Anteeks mitä sanoit" William kysyy hämmentyneenä. "Vaikkei oltaiskaa sokeita nii varmaan sitte kuuro olet" Olivia sanoo yllättäen. Samassa kolme tyttöä tulevat luoksemme. "Olivia? Meijän oli tarkotus hakee sut nyt" he sanovat ja Olivia lähtee heidän luo. Kääntyen minun puoleeni tyttö vain vinkkaa ja lähtee. Ihana tyttö, ja muka ujo? Hah! No joo... Ehkä vähän. Nauran siinä hetken ja poika katsoo minua murhaavasti. "Minne seuraavaks?" William murahtaa. "Ylös." Sanon vain nopeasti ja lähden kävelemään käytävää pitkin portaille. Muistaakseni olin näyttänyt koko alakerran ja puolet yläkerrasta. Kävelin rappuset ylös ja näin heti Stilesin juttelemassa Danin kanssa... Ystävällisesti? Okeih... Juoksen poikien luo ja päätän ensin halata Stilesiä ja sitten Dania. "Moii!" Sanon iloisesti pojille. "Moi! Mites menee?" Stiles sanoo ja huomaa vasta nyt Williamin. "Ai nii juu... Tää on meijän se uus luokkalainen, William" sanon hiljaa. "Jos teil on tyttöystävii, ne on pian mun" William sanoi katsoen aluksi Stilesiä sitten minua ja sitten Dania. "Mennäänkö? Olikos se sitten Laur?" William sanoo ärsyttävästi ja jatkaa kävelyä. "Harvinaisen ärsyttävä" kuiskaan vielä pojille ennekuin hölkkään tuon rasittavan pojan vierelle. "Mitä toi ny oli?" Kysyn. "Varoitin niitä" William sanoo. "Voitko oikeesti lopettaa kusipäänä olemisen mulle!? Se on niin helvetin ärsyttävää" sanon katsoen vihaisena poikaa. "Tarkoitatko helvetin kuumaa? Joo mä tiiän" William vastaa nauraen. Läpsäisen poikaa poskelle mutta maailman huonoimpaan aikaan, nimittäin juuri silloin kun rehtori kävelee vierestä.
"Laurent ja William, tulisitteko huoneeseeni?" Rehtori kysyy ja minä nielaisen äänekkäästi. Oh boy....
• • • • • • • • • • • • • • • • • •
Heiihh!! Älkää unohtako votee ja kommentoida mielipidettä!💗💗
Words
1267Kisses
Jeddis
أنت تقرأ
On my way
عاطفية¿"sattuko se?" hän kysyi pieni virne naamallaan?¿ ¿"joo älä yritä, ei sattunu kun tipuin helvetistä, kiitos ku kysyit" sanoin turhautuneena. ¿ ¿"no saanko sitten sun numeron ja nimen söpöläinen?" hän kysyi edelleen se tyhmä virne päällään¿ ¿"Ensiks...