pouta

5.6K 272 18
                                    

„Ahoj čau! Podpis? Fotku dneska ne sorry! Si cute! Jo mužeš mě obejmout..” usmívala jsem se na fanoušky..

Začal mi zvonit mobil..

„Michaleee! Ty ještě žiješ?” optala jsem se svého kamarada mezi smíchem..

„Prej jo.. Moc tomu neveřim..” zasmál se a já s ním..

„Co potřebuješ?” zeptala jsem se s usměvem a podepsala se nějakýmu klukovi na ruku

„Noo.. Já jen že.. Fury po tobě jde..” řekl dosti vážně..

„Nikdo po mě nešlape..” vyhrabávala jsem se z davu lidí až k autu..

„Přestaň si z toho dělat takovou srandu!”

„Asi tak.. Když mě chytí.. A to se stane protože chci.. Nic na mě nemá.. Možná řekne tu známou větu kterou říká všem.. "Jste nebezpečná.."  navíc potřebuju troch spánku.. Tam bych si odpočinula..” řekla jsem a mezitím nastartovala auto...

„Jen jsem tě informoval.. Tak se měj.. Někdy zapaříme.. Čau..!”

„Jasně.. Čau..!” pousmála jsem se..

Doma.. Em.. Kdo rozbil ty dveře? Určitě to byli..
A pak jsem ho uviděla.. Lukostřelec na mé střeše.. No jistě! Avengers!

„Slez dolů nebo si něco uděláš!” křikla jsem po něm a už si to ke mě letěl šíp.. Natáhla jsem ruku a chytla ho mezi prsty..

Uslyšela jsem svištění.. Štít kapitana zmrzlíka letěl přímo ke mě.. Vyskočila jsem a tak trefil auto..
„Kurva! To auto mam rada!.. Navíc nechápu co skoušíte!” seskočila jsem z kapoty a šinula si to i se štítem ke kapitanovi..
„Pokud vím.. Bojovat by jste měli pokud se osoba od vás vyznavá nechce vzdat.. A mě jste ani nevyzval.. A ty dveře zaplatíte!” řekla jsem a dala mu štít.. Otočila jsem se s rukama za zády a hned jsem ucítila bručení tech elektrických pout.. Vážně? Elekřina mi davá enerii a oni mi daj tohle? Pf.. Fury toho o mě dost neví.. Nebo jim to neřekl..

Odsluhlasili jste si to.. Nebo aspoň electric_girl_65 ano😂😂  věnuji ti to

Známá Ale retardovanáKde žijí příběhy. Začni objevovat