Co Kdyby?

2.4K 143 11
                                    

Dnes tedy spím s Tony.. Nic uchylneho prosím..
Už od večeře kde si mě se Sevem 'prohodi' mě nosí kam si řeknu.. A to mě docela baví..

"Kam jdeš?" zeptám ss když odchází z kuchyně..
"Do dílny.. Chceš jít semnou?" zvedne obočí.. Tony mi z zvedl neskutečně náladu svými vtípky hned po tom co sem jim vše řekla.. Takže jeho přítomnost prostě odmítnout nemůžu.. A jít s nim do dílny!? Je to Génius.. Nesluší se odmítnout.

Zvedl mě že židle do náruče a už si to šinul směr jeho dílna..
Koukala jsem na Modrou září.. A jako pokaždé když mě nesl jsem ji obdivovala..

"Bez trika vypadá mnohem lépe.." úšklebek zdobí jeho tvář..
"ja vim.. Tu noc co jsem u tebe spala jsem ho viděla.." Rádoby Svůdně jsem mu Šeptla do ucha..

Posadil mě na stůl.. Ani jsem nepostřehla že už jsme v jeho dílně..
Koukala jsem do jeho očí který byli jako horká čokoláda..

"Nechceš to vidět znovu?" zašptá a nakloní se ke mě..

"No já.." někdo vtrhl do místnosti..

"Tony! Chce nás Fury. Nějaká mise" Natasha..

"Kurva." zanadaval si.. "Zachvili jsem tam" v jeho očích bylo vidět zklamání ale i Nasranost.. Doslova..
"odnesu tě ke mě.. Když něco budeš potřebovat řekni JARVISovi" usměje se na mě a položí mě na jeho postel.. Chodí kurňa rychle..

Ja sama nemůžu říct že mě nezamrzelo že nam tam někdo vtrhl.. Teď už zbývá jen otázka.. Co kdyby?

Okey tuhle kapitolu jsem psala o Dějaku na papír teď jsem ji přepsala.. Dala jsem do toho celý dějak tak si toho važte! 😂🖤🖤
Miluju vaaas

Známá Ale retardovanáKde žijí příběhy. Začni objevovat