"jsem zdravá!!! Jsem zdravá!!!" ječim a skáču dokola.. Jsou to dva dny co mi sundali sádru a ja už konečně můžu chodit.
"Zdravaaaa!" udělám hvězdu a pak si sednu na gauč..
___
"Jsem Avenger.." zašeptám po chvíli. Právě jsme mluvili s Furym a ja přijala oficiální místo mezi Avengers..
Rozhlednu se a vidím jak se všichni usmívají.
"Ja.. Bude vam vadít když se půjdu proletět?" usmívá se od ucha k uchu..
Většina zavřela hlavou a já utekla do svého pokoje..Následně jsem vyběhla na střechu a skočila dolů.. Ocitla jsem se ve svém obleku a viděla dole tolik lidí že mi oči přecházely..
Věčina lidi si mě všimla a ukazovala na mě. Já letěla do Parku jako obvykle.. Proletavam mezi stromy a pak si na jeden sednu a pozoruji vše kolem..
"Slečno Olivio! Můžeme pár otázek?!" proběhla Reportérka a ja zavřela hlavou..
"Myslím že se vám doneslo že se zítra koná.." skočí mi do řeči
"Ano ale ja s vámi chci udělat.." skočím ji do řeči pro změnu já
"Mě je jedno co chcete vy." kouknu na oblohu kde vidím červeno zlatý oblek..
Zamávam mu a on mě.. Moje UI ihned přijme jeho hovor..
"Nechceš dát závod?" uslyšim a zasměju se. Reporterky si přestanu všímat.
"Nechci tě ponížit.." řeknu posměšně a vzlétnu..
"Nebuď směšná!" vyjekne a oběvi se vedle mě
Ani jsme si neřekli kam letět prostě jsme se oba ve stejnou chvíli rozleti..
"První!!" zaječíme oba když dopadneme na střechu..
"Musím vás ujistit že jste byli stejně rychlí." uslyšim JARVISe a zamračim se
"Stejně jsem byla rychlejší.." ušklebnu se už venku že svého obleku se vydám pryč nebo spíše do obýváku..
"Zítra večer je Patry! Na tvou počest.. Měj na sobě něco Hezkýho." doběhne mě Tony a já se zasměju..
ČTEŠ
Známá Ale retardovaná
Random„Chci vám nabídnout místo mezi Avengers..." „A když nechci?" zeptala jsem se ho a naklonila hlavu na stranu.. „Dáme vás do vězení.. Jste nebezpečná.." poněkud vítězně se usmál.. tedy.. pokud se tomu usměv říkat dalo.. „Tak.. kde mam celu?" usměv mu...