Hodně PIZZY!!

1.6K 107 3
                                    

Objednali jsme si vážně hodně pizz sebou a jeli ke mě domů.
Před domem mě ale čekalo překvapení v podobě novinářů.
"Dneska neee." zakňourám a kouknu na Petera kterej ma plnou pusu pizzy.
"Tho pzejijem." zamumla a ja se pousměju a hlavou se bouchnu do volantu.
Ja i Peter vystoupíme a svoji silou zvednu krabice s pizzou a jdu napříč novinářům aby jsme se dostali do domu.
"Slečno kdo to je?!" "Je to váš přítel?"
A tak daal.. Ja i Peter to ignorujem a když jsme u dveří tak zakřičím.
"Jděte všichni do prdele!" a nechám Tomyho(UI která má oblek) a by všechny klidně i silou vyprovodil z mého trávníku.
"promiň mi to pavoučku." Šeptám mu když vejdeme do domu.

"Tho je v pofode." usměje se s plnou pusou a já se začnu smat a vedu ho víc do domu.
V obýváku kde položím pizzu stůl a některé i na zem na stůl se to nevešlo.
Padnu na Gauč a Peter který si nesl jednu krabici z které jedl svou pizzu si s úsměvem sedne vedle mě.
" kouknem na film nebo něco zahrajeme?"

"Hvaat!" jak ten kluk může mít furt plnou pusu?

Zapla jsem Just Dence a oba jsme začali tancovat s pizzou v ruce.. Jak jinak.
"Jo teď si to dávám!" vyjeknu a v obličeji mi přistane kus pizzy a následně slyším strašný samých a ránu. Taky se začnu smat když vidím Petera který se drží za břicho a směje se na zemi. Ja se smíchem jdu ke stolku pro ubrousek kvůli omáčce na obličeji a uklouznu na prázdné krabici od pizzy.

Uslyšim další nával smíchu od Petera a u mě to samé..

Známá Ale retardovanáKde žijí příběhy. Začni objevovat