Položil mě na postel a sedl si vedle mě..
„Proč jsi tak uzavřená do sebe?" zeptal se. Ale já byla hned tuhá..
______Sedla jsem si na postel a rozkoulala jsem se.. V hlavě mi furt šrotovala otazka od tohoo. Tonyho..
Vstala jsem a rozešla se ke dveřím.. Otevřela jsem je a rozešla se k sobě.. Bohužel musim přes kuchyň a obývák..
„Brý.." řekla jsem.. Někomu vzala právě nalitej hrnek čaje a šla dál..
Čaj jsem cestou vypila a když jsem došla do pokoje dala jsem si sprchu oblékla se a s tím že pujdu ven jsem vyšla z pokoje..
'Nahodou' tam zrovna byl celej tým..
Obešla jsem se směr střecha.. Šli za mnou.. Pff.. Když jsem vylezla na střechu tichým „začít" jsem nečekaně spustila svůj oblek a hned jak jsem měla ony rukavice a boty skočila jsem dolů..
Uslyšela jsem za sebou křik.. Nad zemí jsem to zvedla lítala jsem v parku jako obvikle.. Lidé mi mavali a kdy jsem přistála před malou holčičkou která mě objala utekla mi slza..„Počkej tady.." zašeptla jsem trochu se od ní vzdalila a vzlétla.. Doletěla jsem do hračkáství.
„Henrysi! Daš mi tu panenku na dluch.. Pak ti to zaplatim.." řekla jsem a on nad tim mavl rukou..Na tom samím místě furt stala a koukala nahoru ta malá hočička..
Dopadla jsem před ní na zem klekla si natahla k ní ruku s panenkou a řekla..
„Vezmeš si mě za kamarádku?" kolem lidi se začli smat brečet nebo něco mezi tím..
„Tohle jsem si představovala už douho.." zašeptala
„Ja vím.." usmala jsem se..Najednou se z davu dostala její maminka.. Pochvalila jsem malou s tim že je cute a letěla zpět do toho veklýho. Fuj tajblu.
Měla jsem dobrý pocit a když jsem dopadla na střechu a naschval mu tam udělala malou prohloubeninu. Uchcechtla jsem se..
V obleku jsem šla po chodbách. V obyvaku se o mě diskutuje..
Vešla jsem do místnosti..
„Jsem Olivia a jsem nejlepší vy mě nezajmate pracuju sama žadný spolecny akce jinak ahoj Petere chyběl jsi mi ať se teta brzy uzdravý.. To by bylo vše a ja jdu na misi.." řekla jsem a otočila jsem se.
„V tý misi máme zniči zakladnu HYDRY a vzít data.. To nemužeš sama zvládnout ani za tyden.." řekl Robin Hood..„Vy by jste to dělali minimalně 5 dní. Ja to mam ještě dneska hotový.. Vsaď se o svůj luk.." on se umal a položil luk na stůl ,, Pavoučku nezavírej to okno." zapla jsem trisky a vyletěla..
____
Je jedenáct v noci a já s datama ve flešce a v nějakejch složkách jsem se vratila..
„Dobry večer ve spolek.." řekla jsem hodil jsem po Sarkovi flečku po ozbrojený zrzce papíry a šla jsem k lednici kde jsem si vzala bílí jogurt s napisem "Tonyho!" a nutelu kterou jsem našla ja lince..
„Koupim ti jenej.." poplacala jsem ho cestou na hlavě a rovnou si vzala luk krerý je teď můj..„Vrať ho!" řekl
„Hele teď je můj a navic jsi otec.. Nechci se s tebou prat.. Zabila bych jim otce.!" řekla jsem „ Jednou ranou do obličeje.." ušklibla jsem se a ob po mě vystartoval..
ČTEŠ
Známá Ale retardovaná
Random„Chci vám nabídnout místo mezi Avengers..." „A když nechci?" zeptala jsem se ho a naklonila hlavu na stranu.. „Dáme vás do vězení.. Jste nebezpečná.." poněkud vítězně se usmál.. tedy.. pokud se tomu usměv říkat dalo.. „Tak.. kde mam celu?" usměv mu...