nejsem vězeň

4K 238 2
                                    

Sedím v cele..  A Fňukam..  Byl moje všechno.. Zase nic nemam..
Zdaji se mi ošklivé sny.. Nemužu uvěřit že tu semnou není!

"Hej! Vztávej! Fury s tebou chce mluvit!" zakřičel někdo..

Tahli mě k němu do kanclu.. Nevnímala sem cestu..

"Budu pracovat sama.. Žadny týmov akce.. Prostě sama..” řekla jsem když mě posadili na židli.

"S tim mohu souhlasit." řekl a mavl rukou.. Zmrzlík se oběvil vedle mě a pomohl mi na nohy.. Dovedl mě do nějakyho pokoje.
"Moc se zde nezabydlujte.. Zítra odjíždíme do New Yorku.." řekl zavřel.. Pak jsem slyšela jen *Cvak* a pochopila tak že mi nevěří.. Okey. Tim padem já nebudu věřit jim.
________

Sedim v zadu na sedadle. Auto nahle zastavý a všichni vystupují. Taky se zvednu. Popadnou mě silné paže nejspíš s tím že mě někam odtahnou ale já se vysmekla.
"Už nejsem vězeň." prskla jsem po něm.. Kovová ruka se jen leskla.

Šla jsem za nima a když mi Stark dal klíč od pokoje odpojila jsem se od nich..

Seděla jsem v okně a koukala dolů.. Pád bych přežila..

"Budete chtít utect?" zeptal se hlas.. Ledově pevný jako oči majitele..

"Nejsem vězeň.. Mohla bych klidně domů. Stačí když udělam misi kterou mi Fury dá.." řekla jsem..

"Mam vás dovest do obývacího pokoje.. Ostatní se chtějí seznámit." řekl a já si nalila kafe co jsem měla už hotové.

"Ale já nechci." řekla jsem lhostejně a sedla si na linku
"Pokud spolu mame dělat mise měli by jsme se znat.." řekl pevným hlasem. a já se uchechtla.

"Jsem solo hráč. Byl jste u toho když Nick souhlasil s tím že budu mít mise sama." seskočila jsem z linky otevřela dveře a pokynula mu aby odešel.

"Neděkuju za zabitý čas." řekla jsem a vystrčila ho ze dveří a ty nasledně zavřela

Známá Ale retardovanáKde žijí příběhy. Začni objevovat