Jedna Sklenička

1.6K 107 13
                                    

Tony i Bruce byli v obleku takže nejspíš jdou přímo z té Party nebo se na ni teprv chystali.

"Pak že se ti nemůže nic stát." snaží se mi  Peter zvednout náladu a já se skutečně usměju.

"stává se." kouknu na něj a on a Tony mi pomáhaj na nohy.

"Budeš v a pořádku viď." zeptá se Peter a ja ho zdravou rukou Obejmu.
"Jistě že budu a ty utíkej domu a prospi se." rozcucham mu vlasy a navzájem se na sebe zazubime.
"Zítra čekej po škole před školou." dodám a pak se s ním rozloučim.

_____

Zasyčím bolestí když mi Bruce šíje ranu na základně.
"Kde je? Co se ji stalo?!" vběhne do místnosti Steve a já se zase zasyčím.

"Už to bude už to bude." uklidňuje mě Bruce a ja držím lůžko na kterém sedím.

Steve ke mě přispěchá.
"Steve klidni hormon jo? Nic to není je to tak.. Auuuu" vyjeknu když Bruce ukončí stehy a začne obvazovat a moc to stáhne.
"Večírek je v plným proudu nahoře a. My jsme tady!" stěžuje si Tony.
"Klidně jdi já jdu na pokoj." skočim dolů a jdu pomalu ke dveřím.
"Měla by jsi se tam aspoň ukázat." uslyšim Bruce.
A Steve přitaká..
"Jdu tam v tomhle!" upozorním a ukazuju na můj AUTFIT který se skládá z úplně zničeného trika které ma díry i na hrudi takže je vidět výstřih a podprsenka a kalhoty. Taky dost potrhany..

"Fajn ale náš si semnou skleničku!" zvedne Tony ruce nad hlavu a vede nás všechny nahoru do patra.

"Damy a pánové! Naše hrdinka! Přes ti že je zraněná přišla na večírek!!" vyjekne Tony a hned mi dá do ruky skleničku a ja se s úsměvem napiju.

"Omluvám se za zpoždění a taky rychle loučení jsem unavená a jak bylo zmíněno zraněná takže." dopiju skleničku dám Stevovi a dám se na odchod. "Dobrou noc! A nebuďte moc Hluční mam pokoj nedaleko od sud! Jinak si mě nepřejte!" odejdu a jdu do svého pokoje.

______

Probudím se a je skoro půl druhý.. Půl druhý?! PETER! Začnu se hrabat z postele což není moc dobrý próze ruka se ozvala. Dám si rychlou sprchu oblečků se a vydám se do Tonyho pracovny kde ma podle JARVISe spát.

" Tony půjčim auto!" zaječim a vytáhne sjedu do garáže. Výběru si krásnou a luxusní černou audi a rychlostí vyjedu z směr Petrova škola.

Známá Ale retardovanáKde žijí příběhy. Začni objevovat