Jak naštvat Thora..

4.3K 269 64
                                    

Měla jsem co dělat abych se nezačla smát.. Ty jejich výrazy.. Bože..

Dovezli mě na základnu a odvlékli do vyslíchací místnosti.. Za sklem byl jen Kapitán.. Si jako myslí že ho nevidim?.

Do místnosti někdo vtrhl a já se postavila... Byl to Fury..
„Nicku! Starý jedno okáči..” nechala jsem spadnout pouta a objala ho.. Uslyšlela jsem zakuckání..
Sedla jsem si a dala nohy na stůl..
„Tak co tu máme? Olivia Tomasko.. 27 let.. Otec vrah a zlačinec.. Podle něj jsi nechtěné dítě.. Matka alkoholička.. Mm.. Užasná rodina že?” ušklíbnul se a já protočila oči.. „Děláte jako by mi furt bylo čtrnáct Nicku.. Minule jsem odmítla teď taky odmítnu.”

„Ale teď tu mám jinou nabítku než kdy předtím..” otočil se ke mě zady..

„Jakou? Nudíš mě.. Víš to?” zkřížila jsem si ruce na hrudi

Otočil se zpět na mě..

„Chci vám nabídnout místo mezi Avengers..."

„A když nechci?" zeptala jsem se ho a naklonila hlavu na stranu..

„Dáme vás do vězení.. Jste nebezpečná.." poněkud vítězně se usmál.. tedy.. pokud se tomu usměv říkat dalo..

„Tak.. kde mam celu?" usměv mu z tváře zmizel

„Do cely s ní..”

____

„To bylo Lokiho co? Ale ten vám zdrhnul.. To je smůla coo? Kort pro Thora.. Jeho milovaný avšak nevlastní bratr mu ničí planetu na které žije jeho laska..” usmála jsem se.. Jo máte pravdu.. Thor mě doprovázel.. Spolu se Zmrzlíkem..

Už.. Už se napřahoval že po mě mrskne to kladívko.. Ale Zmrzlík mě zachránil..

Posadila jsem se do prostřed místnosti a pozorovala své ruce..

Známá Ale retardovanáKde žijí příběhy. Začni objevovat