Nůž V Ruce

1.7K 114 3
                                    

Když jsem se uklidnila šla jssm zpět do obýváku..
"Tahle mise může ohrozit moji rodinu!" zakřičí Clint a ja si odfrknu a on po mě střihne pohled..
"Tobě to zni vtipné?! Oh já Zapoměl ty se nemáš o koho bát ty totiž nemáš RODINU!" zakřičí a mě jako by se zastavil svět.. Všichni na mě koukali.
"Clinte tohle jsi přehnal.." uslyšim Steva a ja se nádechnu. V očích mě štípou slzy..
"Jo. Máš pravdu.. Máš úplnou pravdu.." řeknu úplně v klidu..
"Ten večírek na mou počest asi nebude na mnou počest" zašeptám otočím se a běžím na střechu. Skočím z ni dolů a pri letu dolů se mi rozděla oblek.. Letím co nejdál od té budovy a cestou brečím..

Jsem na druhé straně města když si sednu na jeden z paneláků a vypínám přijímání hovoru protože mi všichni volají..

"Liv!" uslyšim Hlas malého Petera a tak se za ním otočím a sundam masku stejně jako on..
"Volali mi že jsi uletěla někam pryč tak jsem tě šel hledat aby se ti něco nestalo." přijde a sedne si vedle mě..
"Co by se mi mohlo stát prosím tě.." zákoutím hlavou..
"Nevím ale neměla bys tu být a když tak ne sama." Šeptá a povzbudivě mě pohladí po ruce
"Kde bych měla byt? Na party? Na té kde jsou všichni co znají ti naši hrdinové a já jsem o nich nikdy neslyšela? Ne díky maximálně bych se tam zlila a vyspala se s Tonym nic víc." chytnu se za hlavu a pak se opřu o Petera..

"Pomoc! Prosím!" uslyšim plačivi hlas a následnou ránu. Kouknu na Petera a oba skončíme dolů ze střechy.

"Drž hubu ty děvko!" uvidím velký houf chlapů se zbraněmi a jednu malou dívku která se tam krčí..
"Fuj to jsou uchylaci!" vyjeknu naštvaně přiletí tam a začnu se s jim to prat. Peter hned za mnou. Opeře se o moje záda a mě se v hlavě mihne vzpomínka na Jima.. Usměju se a schytam nůž do jedné díry na obleku na ruce..
"Kurva!" vyjeknu naser se a začnu všechny bit hlava nehlava. Když jsou všichni na zemi Peter nejdřív Odense holčičku a pak se vrátí ke mě. Nůž jsem si ještě nevydala.. Dopotacela jsem se ke zdi a na te se zklouzla do sedu.
"Jsi v pořádku?" přijde ke mě a kouka ma nůž v mé ruce. "V pořádku? Jo dobrý jen.. Zavolej doktora.. Bruce prosím." zasípu koukám na nůž a nepovažuji se ho vyndat..

____

"Za chvíli tu budou" uklidňuje mě Peter a ja se usměju. Uslyšim divné zvuky a uvidím Starka a Bruce.
"Co se stalo?" zapta se Tony a Peter mu to řekne

Známá Ale retardovanáKde žijí příběhy. Začni objevovat