Zlý sen..

3.8K 218 13
                                    

Je asi deset.. Zvedla jsem se s tim že mam hlad.

"JARVISi? Kuchyň" řekla jsem a UI mě začla navigovat..
Když jsem vešla všechny pohledy spadli na mě. Já si však pořadně všimla jen jednoho..

"Ahoj Petere.." usmala jsem se když jsem procházela kolem gauče do kuchyně.
"Ahoj.. To s Tonym mě mrzí." uslyšela jsem.

"Přišel jeho čas.." řekla jsem a vzala si toustový chleba.. Šunku a kečup.. Jo a sýr!!
Udělala jsem si toust s tím že se zakousnu..
"Dej mi.." vzal mi ho se smíchem Peter.

Uchechtla jsem se a udělala si nový..
"Douho jsem tě neviděla.. Máš delší vlasy? Jinak. Ať se Teta brzo uzdravý!" poplacala jsem ho po zádech..
"Co.. Ach.. Že mě to vůbec překvapuje.." opřel se jako já o linku.

"Proletíme se?" zeptala jsem se ho když jsem dojedla..

"Mužeš?" zeptal se a koutkem oka koukl do obýváku z kterého nás všichni pozorovali

"Ani mě nehne se zeptat. Jdeš nebo ne? Klidně pujdu sama.." usmala jsem se a Peter senodctrčil od linky

"Jdem!" vyjekl a šel ke dveřík.. Já se však rozeběhla k pootevřenému francouskému oknu a slyšela za sebou jen
"Co blbne?" nebo "Zastav jí." nebo "Stuj!"
Nejvíc mě ale překvapila Kapitanova reakce. "Neskákejte!" a když jsem se otočila nahoru stal u okna a koukal dolů. Chtěl skočit!

Pak se mizatemnilo před očima..  Vedle Kapitána stal můj otec!  Shodil ho dolů..  Začal jsem řvát na svůj oblek ,,rozbalit!  Dělej!!! "

,,aaaaaaaa! "  probudím se a s výkřikem si sednu..  Začnu to rodejchavat..  Polštář tisknu k hrudi.. Pak se rozrazi dveře a v nich stojí kapitán a Stark..

,,Co se děje? " zeptali se jednohlasně

,,Ní..  Níc..  Jenom..  Sen.. "  Zašeptala jsem
Stark ke mě výšel a sedl si vedle mě.. 
,,Nechceš  jít spát ke mě?" zašeptal

,,Jáa.. "  chvíli ticho.  A nakonec jsem Přikývla..
Vzal mě do náruče a já stihla zaregistrovat žárlivý  pohled Kapitána.. 

Známá Ale retardovanáKde žijí příběhy. Začni objevovat