Útok Hydry

1.2K 56 12
                                    

Ani jsem nerozdychala to že za dveřmi nejspíš stojí úplně zmatený Steve a uslyšela jsem JARVISe.
„Liv ihned se máte připravit na misi naléhavé na kraji města utok Nejspíše v tom má prsty Hydra. V ohrožení jsou nevinní lidé. " s tichým" Díky za info Jarve. "jsem že sebe sundala Tonyho tričko vzala si čisté spodní prádlo na to jen kraťasy a random tričko a Jarva se zeptala kde jsou ostatní. S tím že jsou ostatní nástřeše jsem tam jen ve svých jednorožcovich papučkach šla.
„Doufám že si děláš jen srandu!" uslyším Steva a Ihned za tím slyším Clintuv smích.
„Jsou hezký viď. Koupila bych ti je taky ale byli tam poslední." zvednu jednu nohu a usměju se. Jeho pohled byl k nezaplacení a když jsem pak protočila oči a zašeptala "zpustit" měla jsem na sobě svůj oblek. "Měli by jsme jít jsou v Ohrožení lidi" dám si dva prsty na dělo a směrem ke kapitánovi je dám pryč „Sejdem se tam Puso" řeknu a se smíchem odletím. Boha jeho musím mu dělat v hlavě zmatek.

Tony mě po chvilce dolítl a tak ihned když jsme byli na místě jsme se dali do boje.
Kolem hlavy mi politl štít a já se otočila.
„Že vám to trvalo. Je tu několik vylepšených!"řeknu a dál se věnuji boji.
Typek přede mnou se objeví v Pavučině a mě se otevřou oči do kořán.
„Co Tu Děláš!?" řeknu dvojhlasem S Tonym a oba Koukáme na Petera následně se kouknem na sebe. Bože citim se jak starostlivá matka.
„Ja.. Řekl mi to Jarvis tak jsem se sem co nejrychleji dostal a.. Chci vám pomoct." pomalu to nedokonči a za jeho zády se objeví útočník.
Na nic nečekám a ihned se dám do pohybu a zprovodim ho ze světa.
„Jdi domu!" křiknu na něj.
„Ne! "protestuje a dál bojuje.
„Bože Já nechci přijít znovu o někoho koho mám rada! Je to tu nebezpečné! Jdi radši pomáhat starym babičkam" křičím mezi tim co si dávám několik maníku.
Ucitim bolest v zádech. Padnu na zem a snažím se popadnout dech. Mám mžitky před očima.
"Tony? Petere? Steve?" zeptám když popadnu dech. Schytam kopanec do hlavy a i přes oblek strávím vědomí.

Známá Ale retardovanáKde žijí příběhy. Začni objevovat