Cheese A Zootropolis

476 26 11
                                    

Další den. Rozhodla se to udělat. To co ji Radil Bruce. Zavolala si je k sobě. Rogers ji donesl Květinu s lehkym úsměvem na tváři. „Je Nádherná." na tváři se ji vykouzlil úsměv a ke květině si přičichla. Voněla ještě lépe než vypadala. Milovala růže.. Nebo aspoň si myslí že je milovala. Vždyť voní a vypadají naprosto nádherně. „Já no -" květinu podala zpět Stevovi který ji dal do vázy. „máme teorii proč si na vás nebudu vz-" Tony ji skočí do řeči „Jakou?" zvedne obočí A Steve se zamračí. „To neni to proč jsem si vás sem volala. Jde o to že vás dva chci poznat. Znovu." výjimečně se na ně podívá a pousměje se. „Ja s tím souhlasím.. Můžu ti i zkusit připomenout věci o kterých jsi mi řekla že je máš ráda" Zazubil se Steve. „Jo ja bych taky mohl hodně připomínat." jeho kulišacky úsměv ji přihrál smysl který měla tahle věta a ona lehce zrudla. Steve do něj drbnul a zamračil se znovu. „Kdy chceš začist?" řekl Tony poprvé větu po které se Steve nezamračim. Otočil hlavu totiž taky na Liv a čekal odpověď.
„Jo já - musím se dát trochu do kupy a.. Az potom. Mam tady být aspoň ještě 2 dny. Dnes mi kape poslední kapačka d tím že mi konečně dají najíst!!" zazubí se Liv a podívá se na Tonyho který vzal do ruky telefon. „Jídlo zařízeno." pošepta si spíš pro sebe ale Liv to slyšela. Pak ucíti jeho ruku na své. Zkousne si ret a zrudne. „Nemohl bych začít už dnes? Zůstat tu s tebou" dívá se na ni Tony a nevšímá si pohledu Rogerse. „Já um.. Teoreticky asi ano-" zase ji skočil do řeči „Já slyšel jsi papa kša." zazubí se Tony na Steva a ten si povzdychne. „Zítra." zářivě se na něj usměje Liv. Steve se nad tím pousměje a s tichým rozloučením je nechá samotné.

Tony a Liv si povídali. Jarvis jim ukazoval nějaké videa z bitvy kde se ji stal úraz. Také z mnoha jiných. Pak přišlo jídlo. „Cheesburgery hranolky milkshake a mc royal duble." zazubí se a přisune stůl. „Měla jsi to ráda. Stejně jako já." řekne s úsměvem a vezme si jeden chees. Navrhne že si můžou pustit nějaký film. Liv neskutečně zaujalo Zootropolis. Přece město zvířat? Tony malinko neochotně souhlasil. Když mu Liv nabídla aby si lehl k ní do postele neváhal ani vteřinu a už ležel u ní. Ona si položila hlavu na jeho hruď. Nechala se krmit hranolkama a sledovala film.

Ahoj zdravím ano žiju. Taky se divím že žiju aleee žiju. Um nečekala jsem že pořád tolik lidí čeká na další díl a že se blížíme ke 100k přečtení. Je to neuvěřitelné. Nejvíce zpětné vazby mi můžete dát ve zprávě ale napsat tady komentář taky bude stačit.! Budu se snažit psát dal v nějakých normálních intervalech a teď poslední otázka. Líbí?

Známá Ale retardovanáKde žijí příběhy. Začni objevovat