Pohled 3 Osoby

1K 55 12
                                    

Pohled třetí osoby

Liv ležela v bezvědomí na zemi a ostatní se bili. Všichni se snažili dostat K Liv okolo které se udělal kruh vojáků Hydry. P
Zvládli to. Nad nimi se objevil letoun který přistál. Steve ihned vzal Liv do náruče a odnesl do letadla.
„Můžu za to já! "bylo slyšet Petera který měl o Liv neskutečný strach.
„Petere nemůžeš za to." klidnil ho Steve a položil Liv na lehátko.
„Kde je Bruce!"zvedl trochu hlas a on se objevil vedle ní. Zatím co Natasha už vzletala a Tony byl na cestě domů aby připravil pokoj pro Liv ji Bruce ošetořval.
__
„Měla by se probudit je stabilizovaná.." podívá se Bruce na Liv která leží na kapačce a přistoji který ji hlídá. Hned vedle její postele seděl Peter.
„Neměl bys jet domů?" uslyšel Peter od Clinta a on zakroutil hlavou.
„Už jsem psal tetě že tu chvíli zůstanu.. "zašeptal a snažil se držet slzy.
„Ale tak se jdi aspoň najist. Pojď půjdeme všichni." řekl Steve a dal mu ruku na rameno. Peter se zvedl a šel pryč z místnosti stejně jako všichni ostatní.
Dveře se ale po chvíli zase otevřeli.
Stal v nich Tony a šel pomalu k posteli.
„Měl jsem být rychlejší.." zašeptal a díval se na ni.
Sedl si k posteli a chytl ji za ruku.
„To co se dnes stalo pro mě něco znamenalo Liv." šeptal a díval se na ní. Jak klidně vypadá.
Dal jí pusu na čelo a zvedl se chtěl pustit její ruku a odejít ale ucítil stisk.

Známá Ale retardovanáKde žijí příběhy. Začni objevovat