Den pomalu končil a já smutnila. Pomalu jsme mířili k bydlišti Petera a bylo na mě vidět že se mi nechce ho opustit.
"Dnešek a i včerejšek byl vážně ale vážně úžasný!" Peter byl furt stejně nadšený a to mi udělalo úsměv. "Taky jsem si to moc užila." povzdychnu si a on me pohladí po ramenu. "Nebuď smutná. zopakujem to! slibuju! a bude to víc užity!" rozmáchne ruce a já se zasměju. "JOO a budem mít víc pizzy!" smějeme se oba a já zastavím. Vytáhnu mobil a kouknu na něj. "poslední fotka?" zvedne obočí a já přikývnu. Kdyby jste se podívali na můj Inatagram tak ten je zaspamovanej storyčkama s Peterem! i to co jsme nemohli natočit na mobil! třeba jak jsem uklouzla na krabice od Pizzy.
"Tak úsměv bráško." useměju se a vyfotím.
"Tak.. Asi ahoj?" usměje se a ja taky obejmu ho jak nejvíc to jde a dam mu pusu na tvář.
Zasměje se a pohladí mě po zádech. pustíme se a on otevře dveře. usměje se na mě a vyleze. Navzájem si zamáváme a on zavře dveře. pozoruju jak míří ke dveřím a ještě se na mě otočí a zamává mi. když zmizí za dveřmi muj usměv zmizí. tak.. teď pojedu.. do.. Za ostatníma.. doma bych propadla depresím.. Poslala jsem zprávu Nat a Rogersovi a vyjela._____
Jen co jsem vyšla schody jsem byla zatáhnuta do obětí. byla to Wanda."Du.. sííííííím se." kuňknu a ona mě pustí.
"Co se ti stalo?" uslyším naléhavou otázku směrovanou na moji obvázanou dlaň a podanou Rogersem.
"To neřeš." usměju se na něj a jdu pomalu za ostatníma. se všemi jsem se pozdravila až na něj.. cítila jsem jeho pohled propaloval moje záda a já se nechtěla otočit.
"Zase jsi ve zprávách. " řekl Clint a koukl na mě pohledem /Všechno dobry?/ jen jsem kývla a sedla si mezi něj a Thora."Má naše hrdinka novou známost? Studenta Petera Parkera?" na obrazovce se ukazala fotka z auta kde davam Peterovi pusu na tvař. Plácnu se do čela a zvednu se. "Už mě sere jak si kurva všechno vymýšlí!"
"Olivia s ním strávila celé DVA dny! Je to vidět zejména na jejím Instagramu který byl dosti zaspamovaný videii a fotkami z jejich prožitých zažitků kdo ale ví co dělali když na ně nebyli mířeny kam.." televizi jsem vypla. "Všchny je zničím. všechny!" byla jsem strašně naštvaná. opravdu strašně a bylo to na mě vidět.
ČTEŠ
Známá Ale retardovaná
Random„Chci vám nabídnout místo mezi Avengers..." „A když nechci?" zeptala jsem se ho a naklonila hlavu na stranu.. „Dáme vás do vězení.. Jste nebezpečná.." poněkud vítězně se usmál.. tedy.. pokud se tomu usměv říkat dalo.. „Tak.. kde mam celu?" usměv mu...