Záchvat Úzkosti..

1.4K 97 4
                                    

"Měla by jsi ti s ním vyřešit." pousměje se"I když nevím o co se jedná tak.. Může se třeba stát že se budeš trápit. A ne jen ty ale i pan Stark."usměje se a ja mu úsměv opatruj

__
"Chceš už jít spát nebo ještě se najíst nebo na něco kouknout?" usměju se na něj když vejdem do obýváku.
"Asi bych si šel lehnout?" zvedne obočí a poškrabe se na zátylku..
"Jo jasný. Pojď." usměju se a vedu ho k pokojum pro hosty.
"Postel tam ty dveře sprcha tady šatník UI ti najde něco málo na tebe." usměju se
"Dobou noc." rozcucham mu vlasy a jdu k lince. V ruce držím mobil a rozkliknuty mam kontakt ja Tonyho. Už můj palec putuje k zelenému tlačítku když se zastavím.
Co když Wanda zabránila katastrofě? Poslední dobou v sobě mam citu strašně moc. Co by semnou udělalo se s nim vypsat.. Dal to neřešit.. Šlo by to vůbec. Bez toho abych si to uvědomila se otočím a mrsknu mobilem o zeď.
Zavřu oči abych zabránila slzám ven.
Měla jsem jed domu hned jak mě pustili. Neměla Jsem tam zůstávat víc než bylo potřeba. Neměla jsem jim nic říkat! Ne!.. Otevřu oči a dojdu k skleněné skříňce z které vytáhnu whiskey. Nálezu si plnou skleničku a je mi to úplně jedno.. Upijim a pak to do sebe kopnu. V ruce drtim skleničku která se pod náporem mé síly roztříští a zvuk skla je slyšet kuchyni. Moje pořezaná ruka byla momentálně celá on krve a ja sebou pleskla o zem.

Musím se sebrat je tu Peter. Nesmím mít svůj záchvat úzkosti. Teď ne.
Opřu se zadama o zeď a sleduju jak krev teče po ruce a následně kape na zem.

"Když to nechám být můžu vykrvácet?" zeptám se a ihned uslyšim odpověď
"Ne slečno ale i tak by jste s tím měla něco udělat. Jinak máte 5zmeškaných hovorů od Pana Starka a dva Od Pana Rogerse." Steve? Co on chce?

Začnu se zvedat. "Peter?" pošeptám
"Právě ulehnul a Usmívá se."
Dojdu k lékárničce.
"Slečno určitě víte že si to sama nezavážete."povzdychnu si
" Zavolej mi ho prosím. "pošeptám a povzdychnu si.

O pár minut přijde Peter. Nejspíš už usínal. Bylo vidět že je rozespali ale když uviděl sklo a mobil na zemi jako by dostal šok.
" Co se stalo? "přispěcha ke mě a ihned vezme do ruky obvaz a začne obmotavat ruku.
" Slečna měla Menší záchvat úzkosti"odpovi za mě má UI a ja si povzdychnu
"Cože?" zeptá se úplně vykolejeně Peter a ja položím svou zdravou ruku na jeho tvář v které bylo zděšení.

"Uklidni se. Bude to v pořádku. Prostě mě to někdy chytne. O to lepší je že tu jsi semnou." usměju se a pohybem palce na jeho tváři se snažím ho uklidnit.

Známá Ale retardovanáKde žijí příběhy. Začni objevovat