(Mi Soo)
Elindeki kahvelerle salona giren Hye Rin gülümseyerek yanıma oturdu. Günlerdir part time işimden vakit bulduğum kadarıyla ev bakmaya başlamış, Hye Rin'in ev arkadaş ilanını görmemle birlikte şansımı denemek adına buraya kadar gelmiştim. Bir bebeğim olduğu halde beni ev arkadaşı kabul edip etmeyeceği konusu zihnimde büyük soru işaretlerine sebep oluyordu.
''Bebeği ben alayım istersen, kahveni rahat iç.''
Hye Rin'in muhtemelen kucağımda Mi Sol varken kahvemi içmemin zor olacağını düşünerek yaptığı içten öneriye hayır diyemedim. Kahvemden bir yudum alarak Hye Rin'e döndüm.
'' Aslında bir bebeğim var diye benimle ev arkadaşı olmak istemezsin diye düşünmüştüm" dedim hemen dürüstçe konuya girerek.
"Niye sorun olsun ki? Şartlarda anlaştığımız sürece bu tatlı bebeğin kime zararı olabilir ki?" diyerek kucağındaki Sol'un elini tuttu.
Bu durum beni biraz olsun rahatlatıp derin bir nefes aldığımda kısa bir süreliğine fazla büyük olmayan salona göz gezdirdim. İç açıcı bir şekilde mavi beyaz ağırlıklı döşenmiş salonu ve tahminen iki tane de odası olan ev , ben ve bebeğime ev sahipliği yapabilirdi.
''İki sokak ötedeki okulda müzik öğretmenliğine başladım. Uzun zamandır yalnız yaşıyorum ve yanıma bir ev arkadaşı almanın iyi bir fikir olacağını düşündüm. Ailem Busan'da yaşıyor. Üç yıllık bir ilişkim var, sevgilim tıp okuyor ve karşı dairede ev arkadaşlarıyla kalıyor.''
Hye Rin'in konuşmaya başlaması sayesinde biraz daha rahatladığımı hissettim.
''Mi Sol için sorumluluk almam gerektiğinden eğitimime devam edemedim part time bir işte çalışıyorum. Açıkçası ev arayabilecek zamana bile sahip değilim ve sanırım listedeki bütün maddeleri yerine getirebileceğimi düşünüyorum.'' dediğimde ilanda yazan maddeleri düşündüm.
Ev işlerini elbette bölüşerek yapacaktık ve alışverişe beraber çıkacaktık. Birbirimizin haberi olmadan üçüncü bir kişiyi eve getirmeyecek, fazla gürültüye mahal vermeyecektik.
''Gürültü konusunda bazen Sol sorun çıkarabiliyor.'' diye eklediğimde Hye Rin kıkırdadı.
'Sol için bu maddeyi görmezden gelebiliriz öyleyse.'' diye yanıtladı. İçten gülümseyişi ortamın bir miktar daha ısınmasına sebep olmuştu.
''Ahh bir şey merak ediyorum ama sormaktan çekiniyorum.'' diyerek duraksayan ardından diline düğümlenmiş gibi hissettiğim kelimeleri ağzından çıkmasına müsaade etmeyerek ben dile getirdim. Ne sormak istediğini biliyordum.
''Sol'ün babası ile işler yolunda gitmedi.'' diyerek kestirip attım. Bir bebeği olduğunu bile bilmeyen kişi hakkında çok fazla konuşmak istemiyordum.
Beni anladığını düşündüğüm Hye Rin dudaklarını birbirine bastırıp beni onayladı.
''Pekala öyleyse evine hoşgeldin.'' diyerek yerinden Sol ile birlikte kalkan Hye Rin sayesinde ben de ona eşlik ettim.
Salonu geçerek karşıdaki ilk odanın beyaz kapısını açtı. Kapının hemen karşısındaki duvara bitişik bir yatak yanında komodin ve bir koltuk bulunduran odada duvara monte edilmiş bir kitaplık da bulunuyordu. Toz pembe ve beyaz ayrıntılara sahip oda en çok Sol'ün hoşuna gitmiş olacak ki Hye Rin'in kucağında iki dişini gösterecek şekilde kıkırdıyordu.
''Buraya bir beşik yerleştirirsin bebek için.''
Hye Rin'e gülümseyerek onu onayladım. Küçük olsa da oldukça havadar olan odayı sevmiştim. Kafamda odaya almam gerekenleri düşünürken bir yandan da yeni başladığım bu hayatın bana mutluluk getirmesini diliyordum.
.....
Mesaim bittiğinde ölmüş bir haldeydim. Her gün işe gelirken Sol'ü de yanımda getirip çalıştığım kafenin yanındaki kreşe bırakıyordum. Ancak bugün Hye Rin dersi olmadığını söyleyerek Sol'e bakabileceğini söylemişti. Ben de memnuniyetle kabul etmiştim. Yeni tanışmamıza rağmen oldukça iyi bir insan olduğunu yüzünden okuyabiliyordum. Şimdilik işler yolunda gidiyordu.
Tek elimle çantamın kolunu kavramış evin yolunu tutarken telefonuma gelen mesajı okumak için çantamdan telefonumu usulca çıkardım.
''Bu akşam sevgilimin evinde yemeğe davetliyiz seninle tanışmak istiyor. Sol'ü şimdiden yanımda getirdim sorun olmaz umarım senin için. 17 numaralı dairedeyiz ve seni bekliyoruz.
Hye Rin.''
Bu durum bir miktar canımı sıksa da geleceğimi bildiren kısa bir cevap vermiştim. İşten çıkıp yorulduğum için evde dinlenmeyi planlıyordum ayrıca çok fazla kalabalıktan uzun zamandır hoşlanmıyordum. Yeni insanlarla tanışma fikri güzel olsa da etrafımda gereksiz insan barındırmak konusunda oldukça hassastım.
Derin nefesler alıp vererek yoluma devam ettiğimde soğuyan havanın etkisiyle elbisem rüzgarda hafif uçuşuyor ve yeniden tenime çarpıyordu. Yolun kenarındaki parktaki bankta oturan sessizce kitabını okuyan gence bakışlarım takıldığında sevdiğim adamı gördüğüm ilk an aklıma gelmişti. Onu uzaktan izlediğim günlerde her şeyin çok güzel olacağına dair kendimi inandırdığım günler...
Başımı iki yana sallayarak bu düşüncelerden uzaklaşmayı deneyerek karşıya geçmeyi denedim ona dair bir şey düşünmek istemiyordum. Kendime kurduğum yeni hayatta onun hiçbir yeri yoktu.
Evi önüne geldiğimde merdivenleri hızlıca çıkmaya başlamıştım. Çünkü Sol'ü öyle çok özlemiştim ki hemen kavuşmak istiyordum. 17 numaralı kapının önüne geldiğimde üstüme biraz çeki düzen vererek kapıyı çaldım.
Kapıyı Hye Rin ile sevgilisi diye tahmin ettiğim uzun ve oldukça yakışıklı bir çocuk açmıştı.Gülümseyerek beni içeri davet ettiklerinde gözlerim Sol'ü arıyordu.
Hye Rin , Sol'ü aradığımı farkedince elimden tutup salona çekti ve "Bizim çocuklarla iyi anlaştı da" dedi. Masanın tam ortasına oturmuş gülücükler atan Sol ve çevresinde Hye Rin'in sevgilisinin arkadaşları olduğunu tahmin ettiğim genç üç erkek duruyordu.
Hye Rin yanında duran çocuğu göstererek "Sevgilim Jin" dedi .
Gülümseyerek uzattığı elini tutup kendimi tanıtmamın ardından bakışlarım Sol'ü buldu. Adımlarımı Sol'ü almak için masaya yönelttiğimde masada oturan üç erkek de ayaklanmıştı. Sol beni görünce ellerini bana uzattı. Hemen bebeğimi kucağıma alarak başına ufak bir öpücük kondurduktan sonra Hye Rin'in "Jin'in ev arkadaşları Jimin, Hoseok ve Taehyung" demesiyle gözlerimi üç erkeğe çevirdim. Gülümseyerek hepsini selamlarken gözlerim Sol'ün babasında takılı kaldı.
Merhaba biz geldiiiik :D
Bu sefer hayran kurguda 1 olmaya geldik :D
Yepyeni kurgumuzla sizlerleyiz <3
Bebeğin babası bu üçlüden birisi hangisi olabilir tahminlerinizi alabiliriz :)
Keyifli okumalar dileriz ve desteklerinizi bekliyoruz <3
Yeni bölüm için;
Vote sınırı:50
Yorum sınırı:100
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baby and Me ❧ Bts
FanfictionMi Soo kucağındaki minik bebeği ile birlikte bir ev kiralamak zorunda kalır fakat karşı dairede bebeğinin babasının kaldığından haberi yoktur.