(Mi Soo)
Bedenimi tamamen saran, üst kısmı işlemeli balık model gelinliğimin arkasında uzun bir kuyruğu vardı.
Nude tonlardaki makyajım ve dağınık bir şekilde toplanan saçlarım ile oldukça hoş görünüyordum. Saçlarımı aralara serpiştirilen inciler süslerken, topuzumun arkasında duvağım uzanıyordu.
"Harika görünüyorsun."
Hye Rin hayranlıkla beni izlerken, yüzünde içten bir gülümseyiş bulunduruyordu.
Hye Rin düğünden birkaç gün önce gelmişti. Hepimizden önce Jin bu haber karşısında ne yapacağını şaşırmış, sabırsızlıkla Hye Rin'in gelişini beklemişti. Sorun şu ki Hye Rin henüz tanışıp evlenmeye karar verdiği Kim Namjoon adındaki ünlü bir dedektif ile birlikte gelmişti.
O gün ortadan kaybolan Jin'i, Jungkook bulmuş ve eve dönmesi için büyük bir çaba göstermişti.
Jin her ne kadar bu duruma üzülse de kabulleneceğini ve kendine yeni bir yol çizeceğini açıkça belirtmişti.
"Sevgilim, hazır mısın?"
Kapının ardındaki Hoseok'un sesini duymakla birlikte elimi kalbime götürüp, dudaklarımı birbirine bastırdım.
Hazır mıydım?
Kalbimin cırpınışlarına aldırmadan kapının kulpunu yavaşça aşağıya indirip kapıyı açtım.
Hoseok bakışlarını üzerimde gezdirip, beni hayranlıkla süzmeye devam ederken gülümsedim.
Bakışları nihayet bakışlarımı bulduğunda bana doğru eğilip kulağıma fısıldadı.
"Çok güzelsin."
Sıcak nefesi boynumu okşarken, nefesimi tutmuştum.
"Damat, yerine geç bakalım!"
Babamın talimatı üzerine gülümseyerek yanımdan ayrılan Hoseok'un ardından babamın koluna girdim.
İçeriden gelen sesler davetlilerin hazır olduğunun bir göstergesiydi.
Hoseok önden gittiğinde babam yavaş adımlarla beni davetlilerin bulunduğu yere yönlendirdi. Kır düğünü yapmak isteyenler için tasarlanmış, yapay bahçe görünümündeki salonda, etrafı mumlarla süslenmiş dar çimenlerde ilerlemeye devam ettim. Hoseok karşımda gülümseyerek beni beklerken heyecanım kat kat artıyordu.
Hoseok'un beni beklediği yerde babam beni Hoseok'a bırakırken usulca Hoseok'un koluna girdim ve gülümsedim.
Bizi bekleyen nikah masasına geçtiğimizde Hoseok kolumdan çıkarak sandalyemi çekip oturmama yardımcı oldu.
'' Birbirinizle evlenmek istediğinizi bize yazılı olarak bildirdiniz. Yaptığım araştırma sonunda evlenmenize engel bir durum bulunmadığım tarafımdan onaylandı. Şimdi bir kez daha misafirler ve şahitler karşısında sözlü olarak evlenmek istediğinizi beyan ederseniz akdinizi gerçekleştireceğim. ''
Hızla inip kalkan göğsüm heyecanımı gözler önüne seriyordu.
''Siz sayın Jung Hoseok, Park Mi Soo'yu eş olarak kabul ediyor musunuz?''
''Eveeeet!''
Hoseok'un melodik bir şekilde cevap vermesi gerginliğimi bir miktar azalttı. Davetlilerin ise gülüşmelerine sebep oldu.
''Siz sayın Park Mi Soo, Jung Hoseok'u eş olarak kabul ediyor musunuz?''
Önümdeki minik mikrofona eğilip yüksek bir sesle cevap verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baby and Me ❧ Bts
FanfictionMi Soo kucağındaki minik bebeği ile birlikte bir ev kiralamak zorunda kalır fakat karşı dairede bebeğinin babasının kaldığından haberi yoktur.