Özel Bölüm 3

10.8K 753 323
                                    

(Mi Soo)

*2 Yıl Sonra

Sol'ün kıyafetlerini yerleştirip, salona geçtiğimde uyuyakalan Jungkook ve onun bilekliği ile oynayan Joon'a gülümsedim. 

Anlaşılan küçük tavşan, abisini uyutmuştu. Bazen kaç tane çocuk baktığımı ben de bilmiyordum.

Koltuğun kenarında duran polar ile Jungkook'un üzerini örttükten sonra minik oğlumu kucağıma alıp çocukların odasına ilerledim. 

Kollarımda esneyen Joon'a karşılık başımı olumsuzca salladım. Yakında yürümeye başladığında her şeyin daha zor olacağının farkındaydım. Biraz fazla oyun oynamak adına saatlerce uyumadığını biliyordum.

Joon'u beşiğine usulca bırakıp başucundaki beşik dönencesini çalıştırdığımda Joon sevimli mırıltılar çıkarmaya başladı. Filler müzik eşliğinde dönerken bu durum onun fazlasıyla hoşuna gidiyordu.

Çok sürmeden uykuya daha fazla direnemeyen Joon gözlerini kapatıp, huzurlu bir uykuya daldığında eğilip yanağına kuş tüyü kadar hafif bir öpücük bıraktım. 

Usul adımlarla odadan çıkıp kapıyı aralık kalacak şekilde kapattığımda hafifçe tıklatılan kapı bana Hoseok ile Sol'ün geldiğini bildiriyordu. Hoseok her seferinde belki minik Joon uyuyordur diye kapıyı usulca çalıyordu. 

Ağır adımlarla kapıya yönelip, kulpu aşağı indirdiğimde babasının elinden tutmuş Sol kocaman gülümsedi. Yanaklarına biraz çikolata bulaşmıştı.

''Hayatım, kaç defa size çikolatanın yasak olduğunu söylemem gerekiyor?''

''Ama anne, küçücük yedim.''

Minik parmaklarının ucuyla ne kadar yediğini işaret etmeye çalışırken gülümseyişime engel olamadım.

''Hadi geçin bakalım.''

Hoseok'a kısık bakışlarımı gönderirken Sol çoktan içeri koşarak girmişti. Hoseok da eğilip yanağımdan öperken gerçekten küçük bir çikolata aldığını iddia etmişti. 

Hoseok ile birlikte salona ilerlediğimizde Sol'ün, Jungkook'un yanıbaşında dikilip onu izlediğini görmemle birlikte gülümsedim.

''Abini uyandırma gel biz senin elini yüzünü yıkayalım.''

Sol minik adımlarla yanıma ulaşıp elimden tuttu.

''Joon nerede?''

''O da uyuyor'' dediğimde sıkıntılı bir nefes verdi. Anlaşılan evde kendisi ile oynayabilecek herkesin uyuyor olması ve benim gürültüye izin vermeyeceğim kısmı onun canını sıkmıştı.

Sol'ü lavabonun önünde tabureye çıkarıp ellerini ve yüzünü güzelce yıkadıktan sonra yanağına kocaman bir öpücük kondurdum.

''Asma suratını, bugün Taehyung gelecek.''

Sol gözlerini kocaman açıp olduğu tabureden bana doğru dönerek ellerini ritmik bir şekilde birbirine çarptı.

Taehyung yaklaşık bir aydır Daegu'daydı ve Sol onu çok özlemişti. Bebekliğinden beri Taehyung'a hayrandı. 

Bir şey söylemeden tabureden aşağı zıplayıp sevinçle koşturmaya başladığında burnumu kırıştırarak gülümsedim.

Sol'ün peşinden banyodan çıktığımda ise onun çoktan odasına geçtiğini fark ederek yeniden peşine takıldım. Bir şeyler alırken ses çıkaracağından Joon'u uyandırmasını istemiyordum.

Baby and Me ❧ BtsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin