Bölüm 29

11.6K 981 520
                                    

(Mi Soo)

Yaa Mi Soo hadi lütfen sen de gel. Yalnız gidemem ilk buluşmamızda çok utanıyorum.''

Hei'nin ısrarlarına karşılık omzumu düşürdüm. Jimin ile birlikte sinemaya gitmek için sözleşmişlerdi ve ben gelirsem Taehyung da bana eşlik edecekti. Böylece Hei daha rahat edebileceğini savunuyordu.

''Tamam beraber gidelim. Ama bunu bir daha yapmam.''

Hei kocaman gülümseyip kollarını boynuma doladığında ben de gülümsememe engel olamadım.

''Neler oluyor burada? Bu mutluluğunuzu neye borçluyuz?''

Yoongi'nin gülümseyerek sorduğu soruya karşılık aklıma ilk gelen şeyi söyledim.

''Sol'ü görüp göremeyeceğini sordu da bugün. Onu bize davet ettim.''

Böylece izin meselesini de aradan çıkarmayı planlıyordum. Muhtemelen Hei sinemaya gidebilmek adına bir bahane bile bulamamış olmalıydı.

''Haftasonu gidersin Hei. Mi Soo'yu rahatsız etme.''

''Sol de Hei'yi çok seviyor. Gelmesinde bir sakınca yok hem Hei ile oldukça iyi anlaşıyoruz.''

Hei gözleri kısılana kadar gülümseyip abisine döndü.

''Erken dönerim merak etme.''

Yoongi içten bir gülümseyiş sundu. Bize iyi eğlenceler dileklerinde bulunup yanımızdan ayrıldığında derin bir nefes verdim. Sanırım yeterince inandırıcıydım.

''Teşekkürler Mi Soo. Gerçekten çok yardımcı oldun.''

Hei'nin kızaran yanaklarını sıkmak istedim. Onu küçük kardeşimmiş gibi hissediyordum. Kendini zorla sevdirmeyi başaran minik bir kedi yavrusunu andırıyordu.

''Hadi oyalanmadan çıkalım. Yoongi şimdi bizi bırakmaya falan kalkmasın.''

Buradan sinemaya geçmek çok daha kolaydı. Bizi eve bırakırsa aynı yolu bir daha geri dönmek zorunda kalacaktık ve ben Yoongi'nin böyle bir tekliften kaçınmayacağını biliyordum. Bu yüzden biraz erken çıkmamız bizim için daha doğruydu.

Hei de beni onayladığında montlarımızı seri bir şekilde giyinip çantalarımızı kolumuza taktık.

''Biz çıkıyoruz Yoongi.''

Yoongi gülümseyerek el salladı.

''Biraz daha bekleseydiniz sizi bırakabilirdim.''

Tahmin ettiğim gibi beni yanıltmıyordu. Bir yandan bakışlarını kol saatine düşürdüğünde kapıya doğru hızlı adımlarla ulaştık.

''Gerek yok otobüs beş dakika sonra durakta olur.''

Kafeden çıktığımızda tuttuğum nefesimi dışarıya verdim. Son anda atlatmıştık.

......

Yan yana dört adet bilet alıp bizi bekleyen Taehyung ve Jimin'in yanına oturduk. Filmin başlamasına henüz bir saat kadar süre vardı ve oldukça erken gelmiştik. Bekleme salonunda bizden başka birçok kişi vardı fakat muhtemelen onlar on beş dakika sonra başlayacak film için bekliyorlardı.

''Hoşgeldiniz.''

Hei, Jimin'in yanına geçerken ben de Taehyung'un yanındaki yerimi aldım.

''Ben bize kahve alayım.''

Taehyung yerinden kahve almak için kalktığında hala üşüyen ellerimi birbirine sürtüp ısınmaya çalışıyordum.

Baby and Me ❧ BtsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin