Bölüm 19

11.6K 954 423
                                    

(Hoseok)

Mi Soo ile uzun süren yolculuğumuzun sonunda açılışın yapılacağı otele gelmiştik. Jimin'in arabasını bunun için ödünç almıştım. Arabayı park ederek Mi Soo'nun kapısını açıp elimi uzattım. Gülümseyerek elimden tutup nazikçe arabadan indiğinde yeniden kolumdan tutunarak yürümesi için eline yer açtım.

Kapıda montlarımızı alan görevlilere teşekkür ederek içeri giriş yaptığımızda birçok davetlinin bakışları da üzerimize kaymıştı muhtemelen Jung ailesinin gelini olarak düşündükleri Mi Soo bu gece meraklı bakışların gözdesi olacaktı. 

''Herkes neden bize bakıyor?''

Mi Soo'nun tedirgin bakışları beni bulduğunda gülümseyerek boşta kalan elimi kısa süreliğine kolumda duran elinin üzerine yerleştirdim amacım ona güven vermekti.

''Bu gece sanırım böyle geçecek buna alışabilir misin?''

Bir şey demeden bakışlarını ellerimize kaydırdığında elimi geri çektim. Rahatsızlık duyabileceğini düşünüyordum.

''Alışabilirim sanırım'' diye cevapladığında yüzünde içten bir gülümseme oluşmuştu bu az önce düşündüğüm şeyin aksine rahatsız olmadığı anlamına geliyor olmalıydı. Mi Soo ile ilk tanıştığımızda bana ve arkadaşlarıma oldukça soğuk davranmıştı ve bu yüzden hala bir şeyler yaparken kızabileceğini düşünerek hareket ediyordum. Açıkçası ani ruh değişiminin sebebini de bilmiyordum fakat insanlara zor güvendiği konusunda bir teori oluşturmuştum. Tek başına büyüttüğü bebeğinin arkasında ne gibi bir hikaye olduğunu bilmediğimden güven problemi yaşadığını düşünmem normal olmalıydı.

''Oğlum benim. Bir bakayım, nasıl da yakışıklısın.''

Annem bir anda kalabalık arasından sıyrılıp bana sarıldığında içtenlikle ona karşılık verdim. 

''Sanırım sonunda gelinimle tanışacağım.''

Annem benden ayrılıp Mi Soo'ya hayranlıkla baktığında, Mi Soo ne yapacağını bilmediğinden panik olmuştu. Açıkçası şu an Mi Soo'yu nasıl tanıtmam gerektiği hakkında ben de endişeli olduğumdan ne diyeceğimi bilemiyordum fakat şimdilik Lee Yun yerine Mi Soo gelmişti ve istedikleri gibi düşünmelerine izin vermeliydim. Daha sonra Lee Yun'u da alıp ailemle tanıştırmaya götürebilirdim ve onlara olayın aslını açıklayabilirdim.

''Evet anneciğim, sevgilim Mi Soo.''

Mi Soo önce bana bakıp ardından içtenlikle anneme yakınlaşıp ona sarılmasına izin verdi. 

''Memnun oldum efendim. Sizinle tanışmayı çok istiyordum.''

Mi Soo bozuntuya vermeden annemle tanıştıktan sonra, annem oldukça kibar ve güzel olduğuna dair birkaç şey söylemişti. Hemen ardından yanımızda yerini alan ablam kaşlarını havalandırmış sevecen bir tavırla bana sarılmadan önce Mi Soo ile tanışmayı tercih etmişti. Sanırım Mi Soo kendini oldukça sevdirmişti çünkü annem ve ablam bütün ilgisini ona yönlendirmişti.

Karşıdan yanımıza doğru gelen babam bakışlarımın odağına girdiğinde gerginlikle duruşumu düzelttim. Babam ile aramız her zaman açıktı fakat bu onu özlediğim gerçeğini değiştirmiyordu çocukluğumdan beri hep özlemek zorunda kaldığım gibi.

Nihayet yanımıza ulaştığında onu saygılı bir şekilde selamladım fakat o hiç beklemediğim bir şekilde bana sarıldığında karşı koymayıp ben de sarılmıştım.

''Güzel kızımızla tanıştır bakalım bizi.''

Babamın bakışlarındaki şevkat gülümsememe sebep olurken Mi Soo sevecenlikle kendini tanıtıp babamı selamladı. 

Baby and Me ❧ BtsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin