Bölüm 38

11K 882 365
                                    

(Hoseok)

Kucağında Sol ile birlikte içeri giren Mi Soo'ya bakışlarım takıldığında, uzandığım yataktan doğruldum. Yüzündeki şaşkın ifade ile birlikte yatağa ilerleyip yanıma oturduğunda merakla sordu.

''İçerideki kız kim?''

Derin bir nefes alıp dudaklarımı ıslattım. 

''Taehyung'un eski sevgilisi.''

Mi Soo kaşlarını havalandırdı. Şaşırmış olmalıydı. Ben de neden burada olduğu ve Taehyung ile konuşacak yüzü nasıl bulduğunu anlayabilmiş değildim.

''Taehyung'u aldatan eski sevgilisi mi?''

Usulca başımı sallayıp onu onayladığımda bakışları endişeli bir hal aldı.

''Taehyung'tan ne istiyormuş?''

''Bilmiyorum, konuşmaya gelmiş. Çok uzun sürmez zaten. Taehyung'a sorarız, konuşmaları bitince.''

Sol, annesinin kucağından inip yatakta emekleyerek göğsüme çıktığında gülümsedim.

''Sol'ü, belki Taehyung'u sakinleştirir diye yanıma almamıştım.''

Mi Soo bu durum karşısında gülerek yanıt verdi.

''Az önce kızın saçlarını, Sol'ün elinden zor kurtardım.''

Sanırım bu fazlasıyla hoşuma gitmişti. Sol şimdiden kime nasıl davranması gerektiğini çok iyi biliyor olmalıydı. Anne ve babama şirinlik yapıp kendini sevdirirken, birilerinin saçını yolabiliyordu. İçgüdüleri kuvvetli olmalıydı. 

''Sen de sol tarafıma mı geçsen?''

Mi Soo için boşta kalan göğsüme pat patladığımda kocaman bir gülümseyiş eşliğinde yatağın diğer tarafına geçip başını göğsüme yasladı. Bu durum Sol ile karşı karşıya durmasına sebep olduğundan, Sol'ün minik elinin üzerine de kendi elini yerleştirmişti. Kollarımı onları sarmak için kullandığımda yüzümde içten bir gülümseme oluştu. Sanırım bu görüntü, sahip olduğum en güzel şeydi.

......

Mi Soo ile yemeği dışarıda yemeye karar verdiğimizden hazırlanıp çıkmıştık. Büyük bir alışveriş merkezinin üst katında bulunan jjamppong restoranına gidelim diye tutturan Mi Soo'yu kıramamıştım. Oysa dışarıda yediğimiz ilk yemeğin daha özel olmasını istiyordum.

''Hadi bakalım, gidelim.''

Yürüyen merdivenlerle yukarı çıkmaya hazırlandığımız sırada kucağımdaki Sol'ün kollarını iki yana açıp sevimli sesler çıkarması üzerine dikkatini çeken şeyin bir oyuncak mağazası olduğunu fark ettim.

''Sanırım yemekten önce yapmamız gereken bir şey var.''

Mi Soo'ya oyuncak mağazasını işaret ettiğimde, Sol'e bakarak çırpınıyor oluşuna güldü.

''Sanırım oradan çıkışımız olmayacak.''

Mi Soo ile birlikte mağazaya yöneldiğimizde Sol'ün bakışlarının takıldığı yere doğru ilerledim. Oyuncaklarını kendisi seçsin istiyordum.

Kendisine benzeyen sevimli bir bal kahvesi ayıcığı kulağından tutup kucağına aldığında güldüm.

''İki tane bal ayısı taşıyorum şimdi.''

Mi Soo beklemediğim bir şekilde yanağıma öpücük kondurup geri çekildi bu durum yüzümde kocaman bir gülümseyiş oluşmasına sebep olmuştu.

Baby and Me ❧ BtsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin