Küçük bir Duyuru : Yeni Junkook kurgum ''The Truth Untold'' yayımlandı. Desteklerinizi bekliyorum 🌸
(Hye Rin)
Jimin ve Taehyung evde Sol ile ilgilenirken ben de Se Jong'un ısrarı üzerine dışarı çıkmıştım. Her ne kadar evde kalıp pijamalarımın verdiği rahatlık eşliğinde birkaç film izlerim diye düşünsem de Se Jong eve gelebilir kaygısıyla bunu kabul etmiştim. Nihayetinde Hoseok ve Mi Soo beraber bir gün geçirecekken onu tehlikeye atamazdım. Hoseok'un, Sol'ün babası olduğunu öğrendiğimden beri sürekli ikisinin yalnız kalmasını destekliyordum tabii ki Jimin'in bu işe dahil olarak başarılı olacağından da şüphem yoktu. Sonuçta mükemmel ötesi fikirleri olan Jimin'den bahsediyorduk. Tek korkum Hoseok'un sevgilisi ve Mi Soo arasında kalmasıydı.
Düşüncelerimi bölen Se Jong, elinde salladığı bilet olduğunu düşündüğüm iki kağıt parçası ile bana doğru ilerleyerek tam önümde durdu. Rüzgarda uçuşan saçlarımın bir tutamını boşta kalan eliyle kulaklarımın arkasına atarken sakin ses tonuyla konuşmaya başladı.
''Sinemaya gideriz diye düşündüm. Fantastik film sever misin?''
Gülümseyerek biletlerden birini çekip ona gülümsedim. Gerçekten kafamın karmakarışık olduğu şu zamanlarda bana destek olmaktan asla çekinmiyordu.
''Bayılırım, hadi gidelim'' diyerek önden yürümeye başladığımda Se Jong da adımlarını hızlandırıp bana yetişti. Sanırım her ne kadar dışarı çıkmak istemesem de kafamı dağıtmak için bu çok iyi bir fikirdi.
....
Se Jong ile beraber izlediğimiz filmin ardından beni evin önüne kadar bırakmak istemesine karşı çıkamamıştım. Apartmanın önünde yukarı kadar gelmesine gerek olmadığını söyleyip, hava soğuk olduğu için boynuma sardığı atkısını çıkarmak için bir hamlede bulundum fakat beni durduran ince uzun parmakları ellerimin üzerine kenetlendiğinde başını olumsuzca sallayarak beni reddetti.
''Sende kalabilir.''
''Peki o zaman ben artık gideyim. Her şey için teşekkür ederim sayende keyifli bir gün geçirdim.''
Se Jong'a teşekkür edip gideceğim sırada bu sefer kolumdan tutup olduğum yerde kalmama sebep oldu.
''Mi Soo ve Sol'ü görüp gitsem olur mu?''
Sorduğu soruya karşılık olumlu bir yanıt verecekken aklıma dank eden düşünce ile birlikte başımı iki yana belli belirsiz salladım. Se Jong elbette Mi Soo'nun Hoseok ile beraber bir davette olduğunu bilmiyordu aslına bakarsak Mi Soo ve Hoseok ilişkisi hakkında en ufak bir şey bilmiyordu. Bu yüzden evde olmadığını anlaması büyük bir soruna yol açabilirdi.
''Mi Soo ve Sol çok erken uyuyor. Saat neredeyse gece yarısını geçmek üzere. Onları görmek için biraz geç kaldın.'' diyerek durumu kurtarmaya çalıştım. Se Jong'un durumu kabullenen yüz ifadesi ise başarılı olduğumu söylüyordu.
''Pekala, iyi geceler Hye Rin.'' dediğinde içtenlikle ona gülümsedim ve yanından usul adımlarla ayrıldım.
.....
Yüzümdeki gülümseyiş apartmana girdiğim andan itibaren solmuştu oturduğum evin bana Jin'i hatırlatıyor olması benim en büyük şanssızlığım olabilirdi. Karşı dairemde oturduğunu bildiğim sürece onu aklımdan tamamen çıkarmam oldukça güç olacaktı fakat böyle olmalıydı.
İç geçirerek çantamı açıp anahtarları çıkaracağım sırada bileğimden yakalayan bir el beni karşı daireye çekip ardımızdan kapıyı kapattı ve bu kişi Jin'den başkası değildi. Bakışlarım onunkilerle buluştuğunda geri çekilip kapıya uzanacağım esnada omuzlarımdan kavrayıp beni kapıya yasladı hareketleri çok sert değildi fakat karşı koyamayacağım bir güç kullanıyordu. Bu durumda ellerinin omuzlarıma uyguladığı baskıdan kurtulmama imkan yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baby and Me ❧ Bts
FanfictionMi Soo kucağındaki minik bebeği ile birlikte bir ev kiralamak zorunda kalır fakat karşı dairede bebeğinin babasının kaldığından haberi yoktur.