Bölüm 47

9.7K 819 469
                                    

(Mi Soo)

Oyun toplarının arasında uyuyakalan Sol'ü, Hoseok bulmuş; kollarının arasına alarak, aklımı kaybetmiş bir durumdayken yanıma getirmişti.

Koşarak Hoseok'un kollarına sığındığımda hem Sol'ü hem de beni kucaklamıştı. 

Abim tüm olan bitenden haberdar olsa da, kurabiyenin kaybolması üzerine her şeyi unutmuş gibi davranmıştı. Sanırım Hoseok'un bebeğimiz için nasıl seferber olduğunu ve bana nasıl destek olduğunu gördükten sonra fikirleri önemli ölçüde değişmişti. Hatta ailemle aramın tamamen düzelmesi için ilk olarak kendisi Busan'a gidip, onlarla konuşmaya karar vermişti. Kucağımda Sol, yanımda Hoseok ile alemin yanına gitmeden önce bu oldukça mantıklı bir davranış olacaktı.

Jimin, Taehyung ve Hei üçlüsü, Sol'ü kaybetmenin pişmanlığını defalarca dile getirmiş, bize yaşattıkları o inanılmaz endişe yüzünden defalarca özür dilemişti.

Olayın üzerinden birkaç saat geçtikten sonra ben Hoseok'un dizlerinde dinlenirken, Sol de göğsünü ele geçirmişti. Anne ve kız olarak dinlenecek meskeni oldukça iyi seçtiğimiz aşikardı.

''Bebeğim azıcık kalksan olur mu? Sol'ü beşiğine götüreyim.''

Başımı usulca Hoseok'un dizlerinden kaldırıp yerimden doğrulduğumda, Hoseok dikkatlice kalkarak odama doğru ilerlemeye koyuldu. 

Koltuğa geri yaslanacakken çalan telefonumla birlikte masaya eğilip gelen mesaja baktım.

''CV'niz değerlendirilmiştir yarın 08:00'da şirkette olmanız beklenmektedir.''

Gözlerimi kırpıştırıp mesajı yeniden okudum. Gerçekte iş başvurum dikkate alınmış mıydı yani? 

Sevinçle yerimden kalktığımda Hoseok da odadan çıkmış yanıma doğru ilerliyordu.

''Sanırım işe kabul edildim.''

Hoseok tek kaşını havalandırıp bana baktığında , fırsat bulamadığımdan iş konusunu ona henüz açmadığım aklıma geldi.

''Bir şirkette sekreter olarak işe başlayacağım.''

Hoseok usul adımlarla bana doğru ilerleyip, telefonu elimden aldı ve mesaja göz gezdirdi.

''Mi Soo, seninle bu konuyu detaylıca konuşalım önce.''

Hoseok elimden tutup beni koltuğa yönlendirdi ve dizlerini bana doğru yöneltip diğer elimi de avucunun içine hapsetti.

''Bebeğimiz daha çok küçük, anne ve babasının ilgisine ihtiyacı var. Üstelik senin devam etmen gereken bir okulun var. Çalışmana müsaade edemem.''

Kaşlarım çatılırken, düşünür bir hal adım. 

''Ama ben de para kazanmak istiyorum.''

Hoseok başını olumsuzca salladı.

''Okulun bitince bir avukat olarak para kazanırsın. İdeallerinden yeterince ödün verdin zaten.''

Evet, okuluma devam etmek istediğim doğruydu fakat Hoseok'tan para isteyecek olmam beni geriyordu. O da bu durumu anlamış olacak ki ellerimi biraz daha sıktı.

''Biz karı koca olacağız Mi Soo farkında mısın? Ben çalışamayacak durumda olsam bize bakmaz mıydın? Sen, ben diye bir şey yok artık. Bebeğime de sana da iyi bakacağım.''

Hoseok sağ elimi dudaklarına götürüp, oraya derin bir öpücük kondurdu.

''Şu çalışma mevzusunu kapatalım olur mu?''

Baby and Me ❧ BtsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin