#3
Marinette:
Macska nagyon fura volt ezzel a beszélgetéssel. Csak olyankor szokott félrehívni valakit, ha nem bízik benne. De miért ne bízna Tikkiben?
Otthon a kwamim nem akarta elmondani mit beszéltek Macskával.
- Ha eljön az ideje megtudod.-mindig ezt mondta mikor rákérdeztem.
- Ne már!
- De és sipirc aludni!-mondta és bebújtunk az ágyainkba.
Egész este azon gondolkodtam mit mondhatott Tikki a társamnak. Lehet nem is baj, hogy nem tudom... Bár mindegy. Egyszer rájövök.
Reggel úgy néztem ki mint egy kutya rágóka. Fekete karikák voltak a szemem alatt, a hajam egy káosz volt.
Kinyitottam a szekrényemet a fürdőszobában és kivettem belőle a fogkefémet és a fogkrémemet és megmostam a fogaimat. Ez után gyorsan megfésülködtem és összefogtam a hajam a szokásos két copfomba. Ez után egy kis alapozóval eltüntettem a karikákat a szemem alól. Gyorsan felöltöztem és lementem reggelizni
- Jó reggelt anyu!-köszöntem anyukámnak és egy puszit nyomtam az arcára, majd leültem reggelizni.
- Neked is kicsim- mondta majd a poharamba töltött egy kis teát. Gyorsan megettem a briósom és felmentem a táskámért. Ekkor vettem észre, hogy Tikki még alszik.
- Tikki ébresztő késében vagyunk- nem hatott. Megcsikiztem. Tovább aludt
- Te miből vagy?- kérdeztem majd eszembe jutott valami
- Tikki akuma riadó!- mondtam majd úgy kiugrott az ágyából, hogy egy hatalmasat koppant a padlón. Nem bírtam megállni, hogy ne nevessek.
- Nagyon vicces! Hány óra?
- Lassan nyolc.
- Mi van?!-kiabálta és villám sebességgel megmosakodott és felöltözött. Felkapta a táskaját és lesiettünk az emeletről.
Természetesen pirosat kaptunk annál az egy szem átjárónál, így elkéstünk.
- Elnézést tanárnő!- mondtam és leültünk a helyünkre. Intettünk a többieknek.
A nap további része gyorsan eltelt. Elkezdtük a gyakorlást a karaoke estre. Tikkivel suli után átváltozva egy tetőnk kezdtünk énekelni. A szövegeket kinyitottam és vittünk vizet meg sütit. Anyuék úgy tudják csak sétálunk egy nagyot.
Leültünk Tikkivel egy tetőre és elővettük a szövegeket.
- Először hallgassuk meg oké?- kérdeztem mire egy bólintás volt a válasz így elindítottam a számot.
Miután meghallgattuk Tikki elkezdte dúdolgatni
- Mehet?-kérdeztem
- Aha- felelte es elővette a papírt
- I need your love, I need your time, When everything's wrong you make it right. - és ez így ment végig. Vagy 15-ször elénekelte a dalt. Egyszer kétszer hamiskás volt, de mindig kijavította magát es a végére meg is tanulta a szöveget.
YOU ARE READING
Miraculous Novelláim
FanfictionSziasztok! Ebbe a ,,könyvbe" Miraculous novellákat fogok írni. Lesznek egy vagy több fejezetesek is. Ha érdekel kukkancs bele! ;)