V o l p i n o

657 32 4
                                    

Marinette:

Ismételten késésben voltam a suliból. Tegnap este egy akumával harcoltunk amit nagyon nehezen egy bő négy órás küzdelem után, de elkaptunk. Így hajnali négykor értem haza. Tikki rögtön alig félperc alatt benyomott egy egész kekszet, majd ledőlt a párnájára és elaludt. Velem együtt. Reggel pedig nyolckor keltett fel Tikki miszerint kicsit megfeledkeztünk arról a tényről, hogy suli van.

Kapkodva vettem fel a ruháimat, gyorsan megmosakodtam, majd spuriztam a suliba.

Átszaladtam a zebrán, berohantam a kapun-amit a portás épp akkor akart bezárni így elkerülhetetlen volt a morgását hallgatnom- majd felsiettem a terembe.

Szerencsémre senki nem volt még bent, így nyugodtan leültem Alya mellé. Előttem a fiúk beszélgettek.

- Már megint mi történt Csajszi?-kérdezte a barátnőm kuncogva

- Csak a szokásos elalvás.- mondtam majd bejött a tanár és elkezdődött az óra.

Adrien:

Miután vége lett az első órának Ninoval és a lányokkal kimentünk a teremből sétálni az udvarra. Egyszer csak sikításokat hallottunk és mindenki elment onnan ahol volt.

Gyorsan befutottam a mosdóba, majd kiengedtem Plaggot az ingem alól.
- Mi van már aludni sem hagyják a kwamit?-kérdezte Plagg

- De. Viszont most munka van.-mondtam majd kimondtam a varázsigét:
- Plagg, karmokat ki!
-Öcsi neeeee!--mondta de a gyűrű beszippantotta

- Na kapjuk el azt az akumát!-mondtam majd elindultam kifelé

- A...Adrien? Te vagy Fekete Macska?-hallottam egy ismerős hangot magam mögött.

Megfordultam és megláttam magam mögött Nathanielt
Na Öcsi, most mihez kezdesz? Menned kell. Hallottam Plagg hangját.
- Nath mindent elmagyarázok, viszont ezt nem mondhatod el senkinek! Nagyon szépen kérlek- mondtam neki

- Nem fogom.- ígérte én pedig mentem megkeresni az akumát valamint a Bogaramat.

Az akuma nagyon erős volt. Katicával majdnem egyszerre értünk oda. Majdnem egész nap harcoltunk. Mire legyőztük az ellenfelet már délután lett.

Ideges voltam. Nathaniel megtudta a titkomat és én megmondom őszintén: nem bízok abban a srácban. Szerintem sunyi. Csak ül csendben hátul és rajzolgat, de közben jobban figyel bárkinél.

- Minden jót kis pillangó!-hallottam a Bogaram hangját, mire visszarázkódtam a valóságba.
-Macsek minden rendben? Mintha nem itt lennél.-mondta a lány majd leültünk egy tetőre.

- Történt egy aprócska baleset, de megoldom.-mondtam neki. Látszott a szemén, hogy tudja: nincs aprócska baleset. Nagy a baj.

Egy pillanat múlva elővette a papírt és a tollat amit a talizmánja adott neki majd valamit írni kezdett.
- Ha van valami amiben nem tudok segíteni menj el erre a címre. Egy idős bácsi masszázsszalonja a neve Fu mester. Tőle kaptuk a talizmánokat. Ha valami ilyen a probléma akkor keresd fel.- mondta majd pittyent egyet a fülbevalója- Most viszont mennem kell. Szia Cicus!-mondta a lány és elment.

Visszamentem a suliba. Az akuma miatt minden cuccom ottmaradt, valamint remélem a Vörös Ördög is ott van még. Kinyitottam a hatalmas ajtót és bementem. Felmentem a teremhez, ahol Nathaniel és Marinette is bent volt.

- Szóval csak ennyi. Ha ezt kijavítod szuper lesz!-mondta a fekete hajú lány mikor beléptem a terembe
- Sziasztok!- köszöntem nekik

- H-hali!-köszönt a lány, majd fogta a cuccait és kiment a teremből.

Miraculous NovelláimOù les histoires vivent. Découvrez maintenant