Basit bir ses değildi. Bu Leo'nun uzun zamandır duymadığı ve cezalandırıldığını bilen ustasını ta kendisine aitti.
''Usta?''
dediğinde resmen 11 yaşına dönmüş gibi hissediyordu.
''Usta ya usta! Daha bir böcek kadar güçlü değilken bir de kendine Kıta Fatihi mi diyorsun? Senin ben geleceğini karartmazsam bana da Kaos demesinler. Şu ejderhalarını dış kıtaya gönder ve yanıma gel. Yoksa seni pişman ederim!''
Leo bir anda ayağa kalktığında kadınla klan lideri şaşırsa da onları umursamadı. Ustası tekrardan kendisini eğitmek için gelmişti. Üstelik şuan aşırı sinirli olduğu belliydi ki, Leo onun sinirini nasıl çıkaracağını iyi biliyordu. Bundan dolayı Yenn ve Jenn in önünde portal açarken,
''Lu'nun yanına gidiyorsunuz. Ailemi koruyun.''
dediğinde cevaplarını beklemeden portalları onlara doğru hareket ettirerek bir saniye de gönderdi. Hızla Klan Liderine bakarken, elini sallamasıyla birlikte masanın üzerinde beliren zırh takımı ile kılıç Klan Liderinin gözlerini fal taşı gibi açmasına neden oldu.
''Acil bir işim çıktı. Bunu ön ödeme olarak alın. Daha sonra yine geleceğim.''
dediği gibi önünde açılan karanlık geçitten geçerken içi içine sığmıyordu.
-------------------------------------------------
Ustası onun bir nevi babası gibiydi. Kendi hatası nedeniyle cezalandırıldığını bildiğinden dolayı içinde her zaman bir pişmanlık vardı. Fakat şimdi en sonunda ustası geri dönmüş ve kendisini eğitecekti. Karanlık Geçitten çıktığı anda kendisine gelen aura ile birlikte aynı eskiden olduğu gibi duvara toslarken, Leo bu acıyı bile özlediğini fark etti.
''Seni küçük pislik torbası! Benim öğrencim olmana rağmen ancak Alemleri aşabilmişsin!''
dediği anda Leo daha cevap bile veremeden üzerinde ki aura ile yere yapışırken zorlukla,
''Usta, hoş geldin.''
dediğinde dayak seramonisinin başladığını biliyordu.
---------------------------------------------------------
Leo en sonunda ustasının hıncını çıkarması ile zorlukla ayağa kalkarken, tüm vücudu kanla kaplıydı. Aynı küçüklüğünde olduğu gibi ustası bedenini kendisine göstermese de, gücü hala kendisinin ulaşabileceğinden bile uzaktaydı. Tek bir düşüncesiyle kendisini pinpon topu gibi sektirirken, ardı ardına küfürler etmiş, sayıp sövmüştü.
Fakat Leo tek bir kez bile gıkını çıkarmamıştı. Çünkü ustasının burada olması kendisi için en büyük ödüldü.
''Sığır! Daha Vücut gelişimini bile tamamlamamışken üstüne üstlük Daichi Aleminin başında olmana rağmen Anlayış Kazanmayı mı istiyorsun!?''
dediğinde Leo ustasının neyden bahsettiğini anlamasa da yüzüne gelen darbe ile taklalar atarak duvara ulaştı.
''Utanmadan birde kendisine Kıta Fatihi ismini takmış. Lan ben senin yaşındayken dünyaları fethettim. Kibir sadece hak eden içindir!''
dediği anda Leo karnına gelen darbe ile duvara gömülürken acıyla inlese de, ustası daha yeni başlamış gibiydi.
''Bir de çocuk yapmış. Sanki çocuk yapmayı hak ediyormuşsun gibi! Benim babam sen olsaydın utancımdan ölürdüm lan!''
---------------------------------------------------------
''Senin gibi aptalı yeniden eğitmem gerekiyor. Üstelik bu eğitimin seni ilk eğittiğim zamankinden çok daha zor olacak. Ben dediğim zaman uyuyacaksın. Ben dediğim zaman konuşacaksın. Ben dediğim zaman tuvaletini yapacaksın. Ben de- NEYE GÜLÜYORSUN!''
Leo tekrardan yüzüne tokat gibi hissettiren bir darbe yerken, yüzünde ki gülümseme hızlıca kayboldu. Ustasının geldiği için gülümsemesini bastıramasa da, ustası bunun pekala farkında olsa da yine de kendisine en ufak bir fırsatta vuruyordu.
Daha 20 dakika bile olmamışken Leo kaç kez dövüldüğünü bile hatırlamıyordu. Kesinlikle ustası kendisini ilk eğitimi gibi eğitecekti. Bundan dolayı oldukça memnundu.
''Aptal gibi sırıtmayı kes ve beni dinle! Eğer Lu'yu iyileştirmek istiyorsan seviye ve anlayış denilen o saçmalıktan önce vücudunu eğiteceğiz. İlk olarak vücudunu ezmeliyim.''
dediğinde Leo'nun gözleri korkuyla büyürken, kaçmak istese de daha en ufak bir kasını bile harekete geçiremeden üzerine çöken baskı ile birlikte daha önce hiç hissetmediği bir acıyla karşı karşıyaydı.
Tüm kemikleri tuzla buz olurken, kanı bile yok oluyormuş gibi hissediyordu.
''Senin gibi aptal kendisini eğitmezse ahanda böyle acı çekersin. Kemiklerinin oluşması için 10 gün bu acıyı çekeceksin. Ölmemeye çalış!''
----------------------------------------------------------------
Lu yanında açılan geçite umutla bakarken içinden Jenn ve Yenn'in çıkmasıyla umudu bir anda söndü. Leo'nun geleceğini düşünmüştü.
''İmparatoriçem, ustamız sizi ve aileyi korumamız için bizi tekrar buraya gönderdi.''
dediklerinde Lu bunun nedenini merak etse de, sormamaya kararlıydı. Kai Ran'ı kucağında sallarken,
''Beni yalnız bırakın.''
dediğinde iki kadın da eğilerek odasından çıktılar.
--------------------------------------------------------------
Seishin Alemi
Zaidan Alemi
Daichi Alemi
Tengoku Alemi
Jigoku Alemi
Chiji Alemi
Kunshu Alemi
Rida Alemi
Kötei Alemi
(KAYNAK: @FenTarih , ''Kaos'un Varisi 1-2'', Bilgilendirme)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elçi 3 (TAMAMLANDI!)
FantasyElçi 1-2'nin devam kitabıdır. Kör Büyücü, Hain Prens ve Elçi olarak bilinen Leo Clast'ın yeni evrenindeki maceraları ile karşınızdayım. Kapak Tasarımı: @MehmetAliCetin1648