Yaklaşık olarak bir hafta geçmişti. Leo bu bir hafta içinde ustası tarafından cezalandırılmış olsa dahi ilerleyişi yavaşlamamıştı. Elbette her bir metreyi geçtiğinde aynı olay tekrar etse de, yapabileceği bir şey yoktu.
Kötei Alemini geçtiği gibi Unvanlı alemlerin baskıları ile karşılaştığında neredeyse ölecek gibi olmuş olsa da, her bir alemin en ağır baskısına dayandığında diğerinin baskısı az biraz hafifliyordu.
Toplamda bir ay geçtiğindeyse Leo en sonunda Unvanlı Kötei Alemine kadar gelmeyi başarmıştı ki, en son testi en zor olacaktı. Bundan emindi.
------------------------------------------------
''En sonunda!''
Leo ustasının sesinin zihninde patlamasıyla birlikte kafasının arkasına inen darbe aynı anda gerçekleşti. Sadece 5 hafta geçip alemlerin baskısına adapte olduğunda bile ustası bunu beğenmemişti.
''Senin gibi sığırın bu kadar yavaş olduğunu hayal etmezdim! Eğitimlerini aksattığından dolayı 2 haftalık işi uzattın! Eğer bir daha uzatırsan seni ezerim! Kılıcını çıkar ve Yıldız Kesişini uygula!''
dediğinde Leo elindeki mührü havaya kaldırarak,
''Usta, mührü ne yapayım?''
dediğinde aldığı cevap yüzünün kızarmasına neden olacak kadar kötüydü.
''G*TÜNE SOK! AT GİTSİN SENİ SIĞIR! ŞİMDİ DEDİKLERİMİ YAPMAZSAN GEBERECEKSİN!''
--------------------------------------------------------
Leo kılıcını eline alıp duruşunu aldığında ustasının bedensiz sesi yeniden zihninde duyulduğunda rahat bir nefes aldı.
''En azından tutuşun mükemmel. Her ne kadar eğitimlerini savsaklamış olsan da, bunu unutmamış gibi gözüküyorsun. Şimdi en iyi saldırını yap. Eğer ben tatmin olmazsam anam avradım olsun seni öyle bir döverim ki, dinden çıkarsın.''
Leo ustasının bu tehdidini en son duyduğunda hayattan soğudunu hiç unutmadığından dolayı yıldız enerjisini kılıcına aktarırken, kılıcı sanki bir kara delikmiş gibi hızla enerjisini emse de, kısa bir süre sonra enerjisini alması bittiği gibi orta hızda savurdu.
Orta hızda olmasının nedeni gücün eşit dağıtılması gerektiğinden dolayıydı. Yani çok yavaş olursa Yıldız Kesişinin etkisi çok büyük olsa da, alanı çok küçük olurdu. Eğer çok hızlı savurursa etkisi düşük, alanı geniş olurdu. Fakat orta hızla savurduğunda hem etkisi hemde alanı en yüksek seviyeye çıkacaktı.
Kılıcından çıkan muazzam enerji Leo'yu bile hayrete düşürürken, Chiji Aleminde bu saldırıyı hiç yapmadığını hatırladı. Gücü resmen eski haline göre yüzlerce kat daha fazla artmışken, saf enerjisi nedeniyle bunun etkisi çok daha fazlaydı. Saldırı boş alana doğru ilerlerken, daha önce auraların olduğu yere geldiğinde Leo saldırısının yavaşladığını fark etse de, bu yavaşlama çok zayıftı.
''Aura bölgesinde ilerlemesine göre senin ne kadar güçlü olduğunu göreceğiz. Elbette bu güç Yıldız Kesişinin gücü olacağından dolayı bu saldırının aurayı geçtiğinde rakibine denk geldiğinde öldürecek kadar güçlü olduğunu anlayacaksın. Elbette bunun için senin gibi aptalın saldırısını denk getirmesi gerekiyor.''
dediğinde Leo ustasının her zaman böyle davrandığını bildiğinden dolayı ona karşı çıkmadı. Saldırısı sadece 3 metre ilerledikten sonra yok olurken bunun Unvanlı Daichi Aleminin zirvesindeki kişiyi öldürecek kadar güçlü olduğunu anlamıştı. Fakat Unvanlı Tengoku Aleminde ene ufak bir ilerleme bile kaydedemeden anında yok olmuştu.
''Şimdi Yıldız Işınını kullan.''
-----------------------------------------------------------
''Şimdi senin gibi sığır sadece iki yeteneğe bel bağlamış durumda olduğundan dolayı o örümcek ağlarıyla kaplı beynini biraz çalıştırma vakti geldi. Yıldız Kesişi ve Yıldız Işınının ortak noktası nedir?''
''Yıldız Enerjisi ile oluşturulan saldırılardır.''
Leo basit bir şekilde soruyu cevaplandırırken, sırtına gelen darbe ile yüzü toprağa kavuştu. Yine...
''Lan sığır sana bunu mu soruyorum!? Sen küçük bir çocuk değilsin! Şimdi yeniden cevap ver yoksa kafanı kopartırım!''
Leo derin bir nefes alırken ağzına giren toprağı tükürerek kısa bir süre düşündü. Ustası ilk cevabını hiç beğenmediğinden dolayı yanlış bir cevap verirse başı belaya girecekti. Bundan dolayı iki saldırıyı aklında canlandırmaya başlarken bu süreç sadece 10 dakika devam ettiğinde gözlerini açıp,
''Yıldız Enerjisinin kontrol edip şekillendirmek ortak özellikleridir.''
''BU CEVABI VEREBİLMEK İÇİN 10 DAKİKA ZAMANIMI HARCADIN!''
Leo ustasına daha karşı çıkamadan yeniden sırtına inen darbeyle birlikte ağzına toprak dolarken, ustasının bunu sırf zevk aldığı için yaptığını bilse de, ona karşı çıkacak kadar cesareti olmadığından dolayı yapabileceği tek şey ayağa kalkmak oldu.
------------------------------------------------------
''Senin tüm sınıflarını yok ederken tek bir sınıfını bıraktım. Elçi Evrimini. Sadece sende olan bu evrimin en büyük özelliği senin Yıldız Yolunu kullanmana olanak sağlamandır ki, bundan dolayı sana Yıldız Tekniklerini öğreteceğim. Aslında öğretmek demek yanlış olur, çünkü Yıldız Teknikleri kişinin becerisine göre gelişir. Örneği ben veya Ma'at bir galaksi yaratabilecek kadar güçlüyüz. Fakat Yüce olan Evreni yaratan kişi olarak bilinir. Senin gibi aptalsa anca bir meteor yaratabilir. Şimdi sana Yıldız Tekniğinin en önemli noktasını söyleyeceğim. Hayal gücü. Yıldız Tekniği sadece hayal gücüne dayanır. Eğer yeterli gücün varsa, hayal gücünle bunu başarabilirsin. Hayal et. Yıldız Enerjini yönlendir. Sadece iki adım gerekir. Bu iki adımı yapamazsan geberene kadar döverim. Eğer anında başarırsan azıcık dayak yersin. Orta sürede başarırsan işkence görürsün. Hadi başla.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elçi 3 (TAMAMLANDI!)
FantasyElçi 1-2'nin devam kitabıdır. Kör Büyücü, Hain Prens ve Elçi olarak bilinen Leo Clast'ın yeni evrenindeki maceraları ile karşınızdayım. Kapak Tasarımı: @MehmetAliCetin1648