Bölüm 130

3.3K 345 13
                                    

Ejderha Kıtasında ilk jenerasyon ejderhaların tamamı yok edilmişti. Sadece devasa bir ejderha bunu yapsa da, halkın tümü bu ejderhanın üzerindeki kişiyi anında tanımıştı. Kurucu İmparator geri dönmüştü. 

Tüm insanların tanıdığı olan bu adamın geri dönmesi herkesi sevince boğarken, kucağında yatan İmparatoriçe Alice'in hali hepsinin üzülmesine sebep olmuştu. Ejderha Ordusu dahil hiç kimse ejderhalar ile savaşacak kadar güçlü değildi. Sadece Küçük İmparatoriçe bu güce sahipken onun böyle yaralar aldığı savaşın ne kadar korkunç olduğu çok açıktı.

Ejderhaları belli bir noktaya kıstırarak kıtanın geri kalanına zarar vermemeyi sağlamıştı. Fakat şuan sanki ölümün eşiğindeymiş gibi görünüyordu.

''İmparator ve Kral soyundan gelen herkesi toplayın.''

Leo bu emri verirken, 10 kadın bir anda odadan kayboldu.

----------------------------------------------------------

''Daha güçlü olsaydım...''

Leo kızının yatağının yanında otururken, kendi yanında oturan Lu'nun konuşmasıyla birlikte ona baktı. Zarif ellerini yumruk yapmıştı ki, o kadar sıkı yaptığı yumrukları nedeniyle tırnakları avucunun içine batarak kanatmaya başlamıştı.

''Orta Kıtada sadece 2 rakibim kaldı. İkisini de yendiğim anda Ejderha Kıtası ile Draconix Kıtası arasında geçiş sağlanacak. 116 Antik Uzmanın 90 tanesini bu kıtaya göndereceğim ve senin, Alice'in ve Kai'nin güvenliğini sağlayacaklar.'' 

Karısının yumruklarını kolayca açarken, ellerinden gönderdiği enerji ile onun yaralarını çabucak iyileştirdi. Karısı hala kendisine içten içe kızgın olsa da, onun güvenliğini sağlamak için bunu yapmak zorundaydı. Şuan bile 116 Antik Uzmanı kıtayı ele geçirmek için uğraşıyordu. Her bir kişiyi canlı olarak ele geçirmek için dikkatli olurken, Aydınlık ve Gökyüzü bölgesinden uzak durmuşlardı. Oralara bizzat kendisi gidecekti.

Leo karısının kendisine tokat atmasıyla sessizleşirken, onun attığı tokatın her saniyesini görse de, durdurmadı. Sonuçta bunu haketmişti.

''Eğer bir daha böyle bir durum yaşanırsa, bir daha yanımıza gelme. Kocanın görevi aileyi korumaktır. Eğer bunu başaramazsan zaten bu aileyi haketmiyorsundur!''

dediğinde sesinde öfke yoktu. Sadece hayal kırıklığı vardı.

-----------------------------------------------------------

Leo karşısında diz çökmüş bir şekilde bekleyen 200 kişiye baktı. Her biri Kral veya İmparator soyundan gelen bu kişilerin çoğu şuanda kendi geçmişlerinden habersiz gibi gözüküyordu ki, Leo bunun sebebini bilmese de umursamadı. Elini yavaşça kaldırırken, sağ tarafında oturan Lu'nun elini sıkıca tutuyordu.

''Ejderhaların isyan ettiğini hepiniz biliyorsunuz. Onları yok eden kişi ise sevgili eşim ve Kurucu İmparatoriçem Lu'nun ejderhası olan Kaht'tır.''

dediği gibi Lu'nun yanında beliren ejderha küçük görüntüsüne rağmen büyük bir kudret yayıyordu.

''Sizi buraya çağırma sebebim ise yönetici eksikliğinden dolayı sizleri şehirlere yerleştirmek olacak. Hepiniz İmparator veya Kral kanı taşıyan kişilersiniz. Yönetime geçmeden önce yönetmeyi öğreneceksiniz. Mevcut seviyenizi arttırmanızı sağlayacak eğitmenlere sahip olacaksınız. Sadece bir yıl içinde yönetim ve gücü öğrendikten sonra Kurucu İmparatoriçem adına bölgelerinizi yöneteceksiniz. Yönetici olduğunuzu kanıtlamak amacıyla ejderhalarınızı şimdi veriyorum.''

dediğinde yüzüğünü sallamasıyla birlikte 200 kişinin önünde 200 yumurta belirdi. Her bir yumurta yaklşık 50 cm büyüklüğündeydi ki, üzerindeki pullar onların ejderha yumurtası olduğunu gösteriyordu.

Elçi 3 (TAMAMLANDI!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin