Bölüm 121

3.4K 355 14
                                    

Kıtada savaşlar oldukça sakin geçtiği bilinirdi. Güçlü olan tarafın isteği neredeyse hiç savaş gerçekleşmeden kabul edilirken, çok az kan akıtılırdı. 

Fakat şuan hiçte sakin bir savaş olmuyordu. Kar İmparatorluğunun gökyüzünde iki uzman, gerçek uzmanın savaşı tam bir gösteriydi. Gökyüzünde yankılanan güç onu hissedenleri bile baskı altında bırakırken, kimin kazandığını imse bilmiyordu.

Leo kendisine gelen 10 adet büyük kılıçlar karşısında sadece elini savururken, vücudundan çıkan yıldız enerjisi ile birlikte kılıçları özümsemeye başladı. Bu salağın seviyesi çok fazla olduğundan dolayı kendi gelişimi için oldukça önemli bir kaynak olacağı belliydi.

Kılıçların enerjileri hızlı bir şekilde vücuduna girerken Kalp Dantianına gönderdiği enerji ile birlikte vücudundan yayılan uğultu ile Rida Alemine girdiği anlaşıldı.

''Kıdemli bana yumuşak davranmamanızı öneriyorum. Böyle basit saldırılar beni durduracak kadar güçlü değil ki, geriye 4 saldırınız kaldı. Ciddileşmezseniz ölümünüz bir hiç için olacak.''

''Antik Büyü: Güneşin ÖFKESİ!''

Leo duyduğu büyü ile birlikte etrafını bir enerji merkezindeki enerji ile kaplarken yavaşça mırıldandı.

''Yıldız Kalkanı.''

dediğinde etrafındaki yıldız enerjisi 8 katmanlı bir kalkan oluşturdu. Gökyüzünden kendisine doğru gelen küçük küre giderek daha fazla büyürken, Leo ondan gelen sıcaklığı hissetse de umursamadı. Öylece dururken bu salağın böyle bir büyü bilmesini beklemiyordu ki, bundan dolayı hazırlıksız yakalandığı için kendisine kızmakla yetindi. Her bir saniye artan sıcaklık ile birlikte Leo kendisine gülümseyen yaşlı adama cevap veremeden büyü ile kalkanı karşılaştı.

----------------------------------------------------------

''Kurucu İmparatora karşı nasıl dayanabilir!?''

Kar İmparatorunun şaşkın sesi yanındakilerin kulağına gelse de, hiçbiri ona cevap verecek kadar sakin değildi. Sadece 70 yaşında olan bir çocuğun kendisinden binlerce yaş daha yaşlı ve güçlü olan kişi karşısında sakince durması kadar saçma bir şey olamazdı. Kimse bunu sakin bir şekilde kabul edemezdi.

Kendilerinden bile yüzlerce yaş küçük olan bu çocuğun böyle bir güce sahip olması tamamıyla saçmalıktı! SAÇMALIK!

Savaşı görebilecekleri kadar uzaktan izlerlerken, antik büyü karşısında daha önce hiç duymadıkları bir tekniği kullanan Leo'ya dehşet içinde bakıyorlardı.

İki büyü en sonunda çarpıştığında ise yüzlerce kilometre uzakta olmalarına rağmen gözlerini kamaştıran bir ışık ortaya çıktı. Dakikalarca parlak olan bu ışık karşısında kimse konuşamazken, sanki dünyaya ikinci bir güneş doğmuş gibi gözüküyordu ki bu ışığı gören canlıların hiçbiri ne olduğunu anlayamasa da, en sonunda saldırının ışığı gittiğinde 1 gün geçmişti.

---------------------------------------------------------------

Leo derin bir nefes alırken, elini sallamasıyla birlikte üzerindeki paramparça cübbe bir anda yerini başka bir cübbeye bırakırken yaşlı adama gülümsedi.

''İkinci saldırınızda boşa çıkmış gibi duruyor. Geriye üç saldırınız kaldı. Daha sonraysa kaderiniz benim olacak.''

Leo daha önce Antik Büyü ile öldürüldüğünden dolayı teknik kullanmamak gibi bir aptallığa düşmemişti ki, bunu iyi ki yapmıştı. Bu salağın gücü çok fazlaydı. Bundan dolayı dikkatli olmak zorundaydı.

Elçi 3 (TAMAMLANDI!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin