Bölüm 8

5.1K 450 43
                                    

Aydınlığın savunması mutlak gibi gözükse de, Leo bunu denemek için ellerini birbirine vurdu ve en güçlü canavarını çağırdı. Enerjisi koridorda yankılanırken, kendisi ile eşit güce sahip olan bir ejderha ortaya çıktığında gerçek boyutunun onda biri kadar büyük olsa da, vücudundan yayılan güç Ejderha Lordu'nu bile korkutacak kadar güçlüydü.

Ejderha en ufak bir bekleme bile yapmadan hızla aydınlığa saldırırken, aydınlıkta boş durmadı. Kendisini saran duvarı kalınlaştırırken, birde duvarın üzerinden çıkardığı beyaz ipçikler ile birlikte Ejderhaya saldırırken, ejderha püskürttüğü beyaz alevler ile birlikte bu ipçikleri yok etmiş ve beyaz duvara saldırmıştı. 

Beyaz Duvarı kaplayan Alevler ona zarar vermiyor gibi gözükse de, Ejderha hiç durmadan bu alevleri püskürtmeye devam ederken, Leo yere oturup beklemeye başladı.

--------------------------------------------------

Ejderhanın sürekli saldırmasının üzerinden tam olarak 9 gün geçmişken, Leo artık bu işi bitirmesi gerektiğini biliyordu. Bundan dolayı Çağırıcı Sınıfını kapatarak Elçi Evrimini açtığı anda vücudundan yayılan dalgayla birlikte ejderhası kendi vücuduna dönerken, aydınlığın mutlak savunması gibi gözüken beyaz duvar bir anda yok oldu. 

Gerçek gücü işte tam olarak buydu. Tek bir dalgayla bile bu dünyaya büyük bir zarar verebileceğine inandığı ve kibrini yükselten en büyük etkendi.

Aydınlık en küçük haline, bir bilye boyutuna gelirken Leo aurası ile çevrelediği aydınlığa sadece bir adımda yaklaşırken elini bilyeye doğru uzattı ve

''Elçi Yeteneği: Yetenek Sömürme.''

dediğinde avucundan çıkan şeffaf bir ip bilyeyi yakalayıp vücuduna çekerken böyle bir güçle burada karşılaşmayı hiç beklemese de 2. koridorda ödülü beklediğinden bile büyük olmuştu. Aydınlık vücuduna girdikten sonra Leo bu mezardan çıkmak istediğinde bir anda mezarın dışında belirdi. 

------------------------------------------------------

Bomboş bir alanın üstünde duran Leo ellerini birbirine vurduğu anda etrafa yayılan sesi umursamayarak enerjisiyle bir büyü yapmaya başladı. Antik Mezar'a girdiğinde aklında oluşan fikir ile birlikte kendisine yardımcı olacak büyük bir ordu yaratacaktı.

Enerjisi vücudundan taşarken dünyada bunu fark etmeyen tek bir kişi bile yoktu. Hayatlarında ilk defa böyle bir şeyi fark etseler de, Leo bunu umursamadı bile. Toprak şekilde değiştirirken, yerden 9 sütun çıktı. 

9 sütunun üzerindeyse 9 varlık belirdi. Bu varlıklar sırasıyla,

Ejderha

Pars

At

Kartal

Çift Yönlü Balta

Yılan 

Kalkan

Ok ve Yay

Divit ve Okka

Her sütunun üzerindeki bu varlıklar içeride ne olduğunu ilan ediyordu. Ejderha kudreti temsil ediyordu. At dostluğu. Bars hızı. Kartal soyluluğu. Çift yönlü balta ise savaşı. Yılan ölümü, Kalkan yenilmezliği, Ok ve Yay gücü, Divit ve Okka ise bilgiyi.

Leo 9 sütunu yaparken Gaddar Tanrı'nın kendisine verdiği bilgiyle hareket etmişti. Dünyalarda, güçlerde her zaman 9 sayısı kullanılırdı. 9 en kutsal sayıydı.

Bundan sonraysa ilk katmanı yaratmak için harekete geçerken çok fazla enerji harcayacağını biliyordu. Bundan dolayı ejderhasını tekrardan ortaya çıkarırken,

Elçi 3 (TAMAMLANDI!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin