''Anh.''
Lilith odaya doluşan kişilere kibirli bir ifade ile bakarken, sadece bir isim söylediği gibi odada patlayan aura giren kişilerin yüzlerinden bir ifade geçirdi. Korku.
Yaşlı bir adam Lilith'in önünde diz çökmüş bir halde belirirken,
''Emredin İmparatoriçem.''
dediğinde Lilith yaşlı adama gülümseyerek,
''Beni korumanı istiyorum.''
dediğinde Anh sağ eliyle kalbini yumrukladıktan sonra hemen sol tarafında kendisine gölgesinden bile yakın bir şekilde beklemeye başladı. Gözleri dikkatli bir şekilde etrafını tararken, vücudundan taşan aurası Lilith'i çepeçevre sararak ona mutlak bir koruma sağlıyordu. Lilith bu yaşlı adamı tek bir nedenle çağırmıştı. Antik Uzmanlar içinde bile öne çıkan bu adamın kendisine bağlı olduğu düşünüldüğünde, Antik Uzmanların kendisine saldıramaması içindi. Elbette kendisini tek bir hamleyle bile yok edebilirlerdi. İşte koruma ve üstünlük için Anh'ı kendisine çağırmıştı.
''Saygıdeğer İmparatoriçe Lilith, hükümranlığınızı kutlamak için buraya teşrif ettik.''
Antik Uzmanlardan birisi bunu söylerken, Lilith o kişiye üstten bir şekilde baktı. Bu adamın kim olduğunu bilmese de, onun önünde zayıflık göstermemesi gerektiğini biliyordu. Onun arkasındaki güç muazzamdı. Burada Leo'yu temsil ettiğini biliyordu ki, onun herkesin karşısında nasıl kibirli olduğunu çok iyi biliyordu. İşte bundan dolayı kimseye eşitiymiş gibi bakmamayı aklına kazımıştı.
''Hükümranlığımı kutlamanıza hiç gerek yok. Buraya geliş amacınızı söylemenizi emrediyorum!''
dediğinde Antik Uzmanların hepsinin kaşları hafifçe çatılsa da, az önce konuşan adam kendisine sakin bir şekilde bakarak
''İmparatoriçem, elbette isteğinize uymamız gerektiğinde geliş amacımızı söyleyeyim. 9 antik Uzmanın bir anda kayıtlardan silinmesi ile ilgili gelmiştik. Bunun arkasında Kıta Fatihinin olduğundan şüphelendiğimiz bazı işaretler gördüğümüzden dolayı sizi rahatsız etmekteyiz.''
dediğinde Lilith'in yüzünde hafif bir şaşkınlık ifadesi oluştu. Konuşan adamdan gözlerini çekmeden,
''Anh, bu kayıtlar da nedir?''
dediği gibi Anh konuşmaya başladı.
''Her Antik Uzmanın isimleri taş sütunlarda ortaya çıkar. Öldürülen her bir uzmanın ismi bu sütunlardan yok olurken, bizlerin iletişim aracı da tam olarak bu sütunlardır. Antik Uzmanların birbirlerine bağlı oldukları söylenebilse de, kimse ölen Antik Uzmanın intikamını alamaz. En azından akrabalık ilişkisi olmayan kimse bunu başaramaz. Fakatbizler için bu durum böyle değildir. Antik Uzmanlar haksız yere öldürülmüşse bunu yapan kişiyi öldürmek görevimizdir.''
dediğinde Lilith kafasını onaylasa da, yeni bir ses odada doldu.
''Kim beni öldürecek kadar güçlüymüş?''
-----------------------------------------------------
Leo, Anh'ın konuşması sırasında enerji saflaştırmasını bitirmişti. Eskisine göre çok daha fazla zaman harcadığı bu enerji saflaştırma sırasında bir buçuk ay geçtiğinin pekala farkındaydı. Fakat yukarıda hissettiği güçlü kişiler ile birlikte ortaya çıkarken ortaya attığı cümle herkesin bakışlarını ona çevirdi. Lilith tahtından hafifçe kalksa da, ona bakmadan elini sallayıp,
''Taht sana ait. Benim istediğim bu salaklardan hangileri bana meydan okuyacağı?''
derken oldukça lakayt görünüyordu. Karşısındaki Antik Uzmanlar ile teke tek kapışırsa kesinlikle kendisine tehdit olamazdı. Fakat hepsi birlikte saldırırlarsa büyük ihtimalle başı belaya girebilirdi ki, bundan dolayı güçlüleri belirlemeye başladı.
''Kıta Fatihi, konuşmalarınıza dikkat etmelisiniz. Gücünüz oldukça fazla olsa da, saygını bir toz tanesi kadar gibi gözüküyor.''
Her biri farklı cübbe giymiş olan kişilerin en önünde duran kişi bunu sölerken, gözleri hafifçe kısılmıştı. Leo elini adama doğru sallarken,
''Aslan İmparatorluğunun Antik Uzmanı olmalısın. Eğer İmparatorluğunun yok oluşunu görmek istemiyorsan kapa çeneni. Kadınların hepsi benimle gelsin. Erkekler burada kalın. İki grupla da ayrı ayrı konuşacağım.''
dediğinde kimse hareket etmese de, Leo elini sallamasıyla birlikte tüm kadın Antik Uzmanların altında açılan portallar ile birlikte hepsi kayboldu.
''Anh, bu salakları burada tut.''
-------------------------------------------------------------
Leo önünde gergin duran kadınlara bakarken gülümsedi. Bu kadınların hepsi çok güzel olsa da, en ufak bir şehvet hissi bile oluşmamıştı.
''Şimdi sizi neden buraya getirdiğimi merak ediyorsunuzdur. Tek bir nedeni var. Bana sadakat yemini etmenizi istiyorum. Eğer bunu yaparsanız hepiniz bana ait olacaksınız ki, bunun anlamı sandığınız kadar kötü değil. Zaten hayat arkadaşımı bulduğumdan dolayı sizinle istesem bile cinsel ilişki yaşayamam. Fakat size olan faydaları gelişiminizi hızlandırmak ve gücün ta kendisi olacak. Ejderha İmparatorluğuna katılın ve güçlenin. Ha kabul etmezseniz, İmparatorluğunuza geldiğimde bir kere daha soracağım. Eğer bunu da kabul etmezseniz öleceğinizi asla düşünmeyin. Başınıza gelecek olan şey budur.''
Leo elini sallamasıyla birlikte arkasındaki duvar bir anda yok olurken, Antik Uzman olan bu kadınların her birinin yüzünde tiksinme ifadesi asla kazınmayacakmış gibi belirdi. Bu uzun hayatlarında gördüğü en iğrenç şeydi. Canavarlar ile ilişkiye giren kadın ve erkekler....
Her birinin midesi bulanırken, daha önce binlerce hatta milyonlarc can almış olan bu kadınların hepsinin bacakları titreyerek dizlerinin üzerine çöktüler. Buraya gelirken hepsi güçlerinden emindi. Hatta Anh'ın ortaya çıkması bile onları hafifçe çekindirmekle kalmıştı. Fakat önlerinde ki kadın ve erkeklerin içinden 9 antik uzmanı fark etmemeleri imkansızdı. Kendilerinden olan kişiler şuan oldukça iğrenç bir yaşam yaşıyorlardı.
''Size ve ailenize sadakat yemini ediyorum.''
Bir kadın midesini tutarak bunu söylediği anda yavaşça bu cümle odayı doldurdu. Her bir kadın bunu söylerken, ölümden korktukları için değildi. Hayır ölüm elbet onlar için gelecekti. Fakat korktukları şey böyle bir aşağılanmaydı.
Leo kendisine sadakat yemini eden herkese gülümseyerek bakarken,
''Hepiniz benim kurduğum birliğe mensup olacaksınız. Göreviniz ise şuan için Ejderha İmparatorluğunu korumak. Unutmayın asıl bağlı olduğunuz kişi eşim Lu ve kızım Alice. Onların emirleri benim emirlerimden bile üstün olduğunu asla unutmayın. Eğer Lilith size onlara zarar edecek bir emir verirse, eşimi ve kızımı bilgilendireceksiniz.''
dediğinde her bir kadın sadece öylece durdu. Leo bir aptal değildi. Lilith'i her ne kadar severse sevsin, onun değeri Lu ve Alice'in yanında bir kibrit tanesinden fazla değildi. Bu dünyayı eşine ve kızına bırakacaktı. Oğlu için ise bambaşka bir planı vardı.
Elini kaldırmasıyla birlikte önünd ebüyük bir portal belirirken tekrardan konuşmaya başladı.
''Aranızdan en güçlü 10 kişi Ejderha Kıtasına gitsin. Alice ve Lu'yu bulun. Kızımı eğitmeye başlayın.''
dediğinde diz çökmüş olan kadınlardan 10 tanesi yavaşça ayağa kalkarken, Leo birisini işaret ederek
''Sen buraya gel.''
dedikten sonra kadının eline verdiği bir yüzük ile birlikte ona
''Bunu Lu'ya ver.''
dediğinde kadın sadece başını sallayarak portala girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elçi 3 (TAMAMLANDI!)
FantasyElçi 1-2'nin devam kitabıdır. Kör Büyücü, Hain Prens ve Elçi olarak bilinen Leo Clast'ın yeni evrenindeki maceraları ile karşınızdayım. Kapak Tasarımı: @MehmetAliCetin1648