Bölüm 93

3.9K 395 27
                                    

Terazi Klanı için bu dünyada bilmedikleri şey yoktu. Hatta Dış Kıtaya geçişi bile çözmüşlerdi. Ta ki Leo Clast Orta Kıtaya gelene kadar.

Daha önce binlerce kez kullandıkları yol şimdi kapanmıştı. Üstüne üstlük Leo Clast'ın nerede olduğunu bulamamışlardı.

Portal büyüsü bilen herkesi toplarlarken, portalın açıldığı odada hepsi inceleme yapmış olsalar dahi en ufak bir ipucu bile bulamamışlardı ki, bu durum Klan Liderini aşırı derecede öfkelendirmekten başka bir şeye yaramıyordu.

--------------------------------------------------------------

Leo en sonunda acısı dinmeye başladığında ustasını özlediğine lanet etti. Adam tam bir psikopattı. İnsan öğrencisini severdi. Fakat bu kendisine acı çektirmek için gelmişti.

''Sığır bir de sevgiyi düşünüyor! Senin gibi çöp parçası yüzünden şaftım kaydı lan. Şimdi o salak düşüncelerini senin bir yerine sokmadan önce yok et!''

Emir basitti. Leo zihnini düşüncelerinden arındırırken,

''Şimdi senin gibi aptal bu yaşında daha Daichi Aleminde olması kadar utanç verici bir şey olmasa da, Yüce Olan'a şükürler olsun ki alanımda en iyisiyim. Yani senin ebene çığlık attıracağım. Yapacağın iş çok basit. Enerjini sürekli olarak kullanacaksın. Bunun içinse sınıflarını aynı anda kullanman gerekiyor. Yani ilk işin sınıf bariyerlerini kırmak olacak.''

dediğinde Leo bunları bildiğini söylemek istese de, sesini çıkarmadı.

''Her sınıfın birbiriyle bağlantısı vardır. İlk olarak senin savaşçı ve büyücü sınıfların arasında ki bariyeri kıracağız. Ayağa kalk.''

Leo ustasının emriyle anında ayağa dikilirken, mağarada hissettiği hafif hava akımı giderek daha fazla güçlenmeye başlarken

''Rüzgarın içinde koşacaksın. Eğer başarısız olursan anam avradım olsun ki, seni canından bezdiririm.''

----------------------------------------------------------

''Ulan bırak cezasını çeksin. Ama yok neymiş ustammış. Ustamın ta... Hayır eşeklik bende, ne geri getirmeye uğraşıyorum.''

Leo yerde yatarken kendi kendine söyleniyordu. Ustasının ortalıkta olmayışı karşısında bunları söyleyebildiğini bilse de, şuan umurunda değildi. Elbette ustası olsaydı tek bir kelime bile edemezdi. Fakat eğitiminden kurtulmak için onu kızının ve karısının başına sarmıştı ki en ufak bir pişmanlığı bile yoktu.

Ustası kendisine rüzgara doğru koşmasın söylemiş olsa da, sadece 10 santim geriye gittiğinde cezası hakikaten korkutucuydu. Derisinin altına binlerce küçük kum tanesi yerleştirirken, Leo acıdan dolayı çığlık atsa da en ufak bir acıması dahi olmamıştı. Daha sonra ise kendisine bu taşları çıkarmasını emretmiş ve torunu olarak belirlediği Alice'in yanına gideceğini söyleyerek kendisini yalnız bırakmıştı.

-----------------------------------------------------------

Alice zihninde yankılanan ses ile birlikte yerinde zıplarken onun bu haline kimse bir şey diyememişti. Garip bulsalar bile...

"Demek o aptalın evlat edindiği kız çocuğu sensin. Bu yaşında İmparator Alemine çıkarmıyorsan neden yaşıyorsun!"

Alice bu sesi bir müddet daha beklese de, herhangi bir şey duymayışı ile birlikte hayal ettiğini düşündü. Büyük ihtimalle stresten kaynaklanıyordu. Kafasını toparlamak için hafifçe iki yana sallayıp konsey üyelerine baktığında sesi unutmasa da, zihninin arkalarına gönderdi.

-----------------------------------------------------------

Alice bugün çok yorulmuştu. Konseyin yüzlerce raporunu dinlemiş, annesinin durumuna bakmış, Kai Ran ile ilgilenmişti.

Odasına gittiği anda üzerine çöken büyük bir baskı ile yere yapışırken, daha ne olduğunu bile anlayamamıştı.

"Leo sana terbiyeyi öğretmemiş gibi gözüküyor!" 

Ses sadece bu cümleyi söylerken Alice hayatında daha önce hiç hissetmediği bir baskıyla cebelleşiyordu. Fakat bu baskı sadece bir kaç saniye sürdükten sonra yok olurken,

''İyi ki ben çok iyi bir ustayım. İmparator Alemine çıktığında seni eğitmek için geri geleceğim. Şuan ki aptallığına bakarak sana 5 yıl veriyorum. 5 yıl sonra İmparator Aleminin zirvesinde olmazsan baban dahi seni elimden kurtaramaz!''

----------------------------------------------------------

Kaos bedensiz halde dolaşsa da, gerçekten eğleniyordu. Çırağı kendisini hayal kırıklığına uğratmış olsa da evlat edindiği kız gerçekten dahiydi. Daha 12 yaşında bir kız çocuğu olmasına rağmen Kral Alemine giriş yapmak üzereydi. Elbette kendisinin bir ünü olduğundan dolayı onu tebrik etmemiş hatta cezalandırmıştı.

Çırağı olacak o aptalın yanına dönerken, onun söylenmekte olduğunu görünce bedensiz yüzünde bir gülümseme belirirken sadece bir parmağını hareket ettirdi.

''SENİN GİBİ ÇÖP PARÇASI BENİM HAKKIMDA NASIL SIZLANIR!?''

diye kükrediğinde Leo'nun istemsizce kulaklarını tutması karşısında içten içe gülerken parmağını indirdiği gibi havada beliren dört bıçak çırağının kollarına ve ayaklarına saplandı.

''Toprağı çıkarmayı başardığına göre şimdi de bu metalleri çıkar!''

dediğinde Leo'nun yüzünün acıdan kıpkırmızı kesildiğinin pekala farkındaydı.

Elçi 3 (TAMAMLANDI!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin