6. Bölüm〽️

508 273 486
                                    

Kız bu düşünceleri ile boğuşurken,hemen buradan gitmesi gerektiğini hatırladı. Annesi, abisi kim bilir onu ne kadar merak etmiştir diye düşündü. Ama bu elindeki ve ayaklarındaki ipten nasıl kurtulacaktı? İpi kesmek için belki bir şeyler bulurum umuduyla etrafına baktı. Burası... Ne kadar da ıssız bir yerdi böyle. Kalbi korkudan hızlıca çarpmaya başladı. Ne yapacaktı şimdi? Ayağa kalkmaya çalıştı.Bir kaç denemesinden sonra bunu başarabilmişti. Keşke etrafında kesici bir şey olsaydı. Tekrar etrafına baktı ve gözüne bir şey takıldı. Bu bir çakı... Ama nasıl olabilirdi ki? Gözlerine inanamayarak bir kaç kez gözlerini  kırpıştırdı. "Bir dakika! Kesin bu Sarptan düşmüş olmalıydı! Evet evet kesinlikle" dedi kendi kendine.

Hemen eğildi ve yerdeki çakıyı almaya çalıştı ve çakıyı alıp ilk baş bileklerindeki bağlı olan ipleri çakının başını aşağıya kaydırarak kesmeye çalıştı. Evet başarmıştı. Bileklerinden kurtulan ip yere düştü. Sıra ayaklarındaki bağlı iplerdeydi. Tek tek ipleri kesti ve çakıyı acaba yerine koymalımıydı? Hayır koymayacaktı. Çünkü bu çakıyı saklayacaktı. Ama ya Sarpın çakısı değilse bu? Hemen çakıyı incelemek için gözlerini çakıya sabitledi. İşte... "S" harfi... Evet! Bu Sarpın çakısıydı. Çünkü çetedeki her kişide bu çakıdan vardı ve baş harfleri bu çakıya işlenmişti.Hemen çakıyı pantolonunun cebine koydu. Peki ya şimdi eve nasıl gidecekti? Etrafında yol var mı diye şöyle bir baktığında karşısında topraktan bir yol olduğunu fark etti. Kesinlikle Sarplarda bu yoldan gitmiş olmalıydılar. Hemen koşar adımlarla yola doğru gitti.Ama bir tane bile geçen araba yoktu. Yol boyunca ilermeye başladı. İlerledi... İlerledi... Ve ilerledi. Sonunda bir arabaya rastlamıştı.Hemen koşarak arabanın önüne atladı. Az daha eziliyordu.

Arabayı kullanan sürücü arabanın önüne atlayan kıza araban çıkıp sinirle baktı ve "Bacım arabanın önüne ne diye aniden atlıyorsun ki. Bak az daha katil edecektin beni!" dedi.

Kız adama bakarak"Özür dilerim... Ben ben kendimde değilimde. Saatlerdir bu yolu yürüyorum. Sizde çıkınca kaçırmak istemedim. Ne olur beni evime götürün. Bakın ne isterseniz veririm. Söz"dedi yalvaran bakışlarla.

Adam kızın halini anlayarak"Tamam bacım. Ben seni evine götüreceğim. Ama senden hiçbir şey istemem. Haydi bin arabaya deyip arabanın arka kapısını açtı.

İçeride bir kadın ve kucağında 1 yaşlarında bir bebeği vardı. Kız minnettar bir şekilde adama bakıp hızlıca arabaya atladı. Kadın meraklı bir şekilde "Kızım sen iyi misin? Bu ne hal böyle." dedi ve bileklerine baktı.

Kız bileklerini saklayarak"Evet çok iyiyim. "dedi ve gülümsemeye çalıştı. Yola baktı. Sarpı düşünmeye başladı ve uyudu... 3 saat sonra evinin kapısının önündeydi. Hızlıca kapıyı çaldı. Kapı 2 dakika sonra açıldı. Açan abisiydi.

SEKİZ(DAĞILIŞ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin