27.Bölüm⚕️✨

234 109 72
                                    

Barkının bana laf sokup, takmayarak hızlıca arabayla gitmesini kendime yediremeyip ,ayağımla hızlıca yanımızdaki duvara tekme atıp, önümüzdeki kaldırıma sertçe oturdum. Sılaya doğru bakarak "Görüyorsun değil mi? O gerizekalı Sarp yüzünden en iyi dostumu kaybettim! Barkının bu dediklerini asla unutmayacağım!" dedim.

Sıla yanıma oturarak üzgün bir tavırla bana doğru yaklaşarak "Onlarla artık işimiz kalmadı Kerimhan. Barkının dediklerini takmaman senin adına en iyisi. Görmüyor musun? Hepsi Sarpın tarafına geçti. Sarp onları etkisi altına almış!" dedi sesini biraz yükselterek.

Sılaya daha da çok yaklaşarak "Sen... Eğer bana daha önce inanıp, bu pisliklerle takılmasaydın. Bunların hiç birini yaşamamış olacaktık!Umarım farkındasındır Sıla!" dedim bağırarak.

Sıla benden yavaşça uzaklaşıp, ayaklarını kendine doğru çekerek kafasını dizlerine yasladı. "Ben Sarpa aşığım! Bunu biliyorsun değil mi?Ne yaptıysam aşkım uğruna yaptım ve bundan asla pişman değilim, olmayacağımda!" dedi bağırarak.

Hızlıca ayağa kalkarak elimle Sılayı göstererek"Lan sen ne salak kızsın be! Hala Sarpa aşığım diyorsun. Farkında mısın? Seni o gün eğer ben kurtarmasaydım Sarp seni ölüme bırakıp, o sevdiği zengin kızıyla birlikte defolup gidecekti!" dedim ve Sertçe Sılanın elini kalbime doğru koyup bastırarak" Sen daha önündeki insanı göremiyorsun! Sana itirafta bulunduğumda, sende kucağımda durup, bana o sözleri söylediğinde bir an gerçekten de bir şeylerin farkına vardığını düşünmüştüm! Ama sen ne yaptın? Sarpı kıskandırmak için öyle dediğini söyledin. Yine benim sana aşık olan bu zavallı kalbimi kırıp, parçalara ayırmayı başardın. Sonra yine bugün beni kullanmana izin verdim Sıla! Ama bu saatten sonra senle yollarımız ayrı! "dedim ve sertçe tuttuğum elini ittirdim.

Sıla ittirdiğim elini diğer eliyle tuttu. Gözlerinde ağlamaklı bir ifade ile bakarak" İyi! Öyle olsun Kerimhan! Sana kardeşlerinle mutluluklar dilerim. Sana asla aşık olmayacağım asla! Ve sevdiğim adamı elbet bir gün elde edeceğim bunuda o kafana sok! "diyerek arkasını döndü ve evine doğru koşarak ilerledi.

Eymen eliyle omzumdan tutarak" Kerimhan sakin ol olur mu? Görüyorsun bu kızdan sana hayır gelmez. İyi yaptın aferin  sana "dedi gülümseyerek.

Hande üzgün bir ifade ile" Abicim hadi evimize gidelim. Bu pis yerden gidelim. Emin ol her şey yoluna girecek. Biz senin her zaman yanındayız"deyip, bana sıkıca sarıldı.

Hande bana sarılınca, bende ona sarılıp sakin kalmaya çalışarak "İyiki varsınız. Sizi seviyorum. Hadi gidelim haklısınız"dedim ve Handenin elini tutarak gideceğimiz evimizin yoluna doğru koyulduk...

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kerimhanın sözlerinden sonra hızlıca arkamı dönüp, ağlayarak evimize doğru koşmaya başladım.
10 dakika daha koşarak evimizin kapısına geldim. Soluk soluğa kalmış bir şekilde ellerimi kapıya vurarak aşağı doğru kayarak, oturdum ve hıçkırarak ağlamaya başladım.

SEKİZ(DAĞILIŞ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin