DUYURU(Lütfen Okuyun!)

136 42 58
                                    


SEVGİLİ OKUYUCULARIM! ❤️❤️

Uzun bir aradan sonra hepinize merhaba 👋. Size bir kaç şey söyleyeceğim ve sorularım olacak. (LÜTFEN SORDUĞUM SORULARA DÜRÜST BİR ŞEKİLDE CEVAP VERİNİZ!!).Sorucağım sorulara geçmeden önce size teşekkürlerimi sunmak istiyorum :) ♥️ Neden mi? Sekiz çünkü artık tam tamına 10k oldu! Bu sayının  sizlerin sayesinde daha da artacağına inanıyorum. Sekize başından beri destek veren, destekleyip yanımda olan herkese teşekkür ederim❣ Beni çok mutlu ettiniz inanın.Onun dışında bir şeye çok üzülüyorum. Oda ;

Okunma sayısı artmış olsada, artık eskisi gibi yorumlayıp sekizi takip edenlerin olmadığını düşünüyorum. Çünkü yorum sayısı son attığım bölümde olmak üzere düşüş yaşadı. Bunun sebebi belkide benim buralarda olamayışımdır bilmiyorum ama lütfen SEKİZE YORUMLARINIZ İLE destek verirseniz beni daha çok mutlu edersiniz. Bunu istememin sebebi : Ona göre kitap düzenlenecektir! Umarım beni dikkate alırsınız :))

Şimdi sorucağım sorulara geçebiliriz. :)

1) Sizce sekizin hali nereye doğru gidiyor? (Kötü /iyi /yorumsuz v. b)

2) Sizce sekizde hangi taraf galip gelicektir? (Kerimhan /Sıla/Sarp/Sarper /Melis/Emre)

3) Sizce sekizin konusu tam olarak nedir? Sekiz deyince aklınıza neler geliyor?

4)Sekiz adlı  kitapta ilginizi çeken bir taraf oldu mu? Olduysa nedir?

5)Sizce kapak ilgi çekici mi? (Kapak kalmalı mı / kalmamalı mı? /Rengi çok koyu mu? v. b)

6) Sizce Yarenin geri gelmesi nasıl? Ortalık daha çok karışır mı?

7)Sekiz sizi artık sıkıyor mu?

8)Sekize karşı beklentileriniz nelerdir?

9)Sizce sılaya ne olmuştur? Başına neler gelicek?

10)Kerimhan sizce yaptıklarından dolayı pişman olucak mıdır?

11) Sarpla Melis sizce ayrılır mı? Yoksa devam ederler mi?

12)Kitap karakterlerini nasıl buluyorsunuz? Açıklayınız. (Resim olarak değil. Karakter olarak.) (Sarp berbat bir karakter şöyle şöyle olsaydı daha iyi olurdu v. b)

13)Sizce Emre kardeşini korumak için mi Sekize kötülük  yapıyor? Yoksa Sarpa ders vermek için mi?

14)Sekizin bölünmesi sizi nasıl etkiledi? Daha mı iyi olurlar yoksa daha mı kötü?

15) Sarperin amacı sizce ne? Abisinin tarafına geçip, iyi bir çocuk mu olmak? Yoksa abisine saldırmak mı?

16) Sekizi özlediniz mi? Özlediyseniz en çok hangi karakteri/karakterleri özlediniz?

17)Sekizin sonu nasıl biter?

18)Yazarınızı özlediniz mi?

19)Bana soru sormak ister miydiniz? Eğer isterseniz buraya yazınız tek tek cevap veririm.

20)Sizce kitap bütünüyle nasıl 10k olmayı hak etti mi?

21)Sizce Sarp ailesine nasıl bir ceza vericektir? Vericek midir?

22)Sekizde bir karakter olmak isteseydiniz hangi karakter olurdunuz?

23)Sekizde çok karakter olması kötü mü?

Benim sorularım bu kadardı. Umarım sorulara cevap verirsiniz. Yine diyorum lütfen cevap verirken dürüst olun. İyi veya  kötü yorum yazın bu beni kırmaz aksine hatalarım olursa düzeltirim.

- Onun dışında sekize yeni bölüm 20.06.2019 tarihinde gelicektir!

- Geldiğimde sizi yeni bir kitap daha bekliyor olucak. Aklımda çok güzel bir kurgu var :)

-Sekizi lütfen arkadaşlarınıza tavsiye ediniz :) Sizi seviyorum görüşmek üzere! 😁

SEKİZ(DAĞILIŞ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin