SEVGİLİ OKUYUCULARIM❤️❤️:
Öncelikle hepinize merhaba! 👋Size bir kaç soru sormaya karar verdim. Aslında bu soruları sonraya bırakıyordum ama bugün birisiyle yaşadığım tatsız olay yüzünden morelim düştü. Bu yüzden ona inat sorularımı sorucağım ve kitabımı sizlere layık bir şekilde yazmak için elimden geleni yapacağım ama tabikide bu yolda ilerlerken sizlerinde desteğine, yorumlarına ihtiyacım olucak🤗Şimdi gelelim sorularıma lütfen SORULARA KALBİNİZDEN GEÇTİĞİ GİBİ CEVAP VERİN olur mu? Çünkü kitabımı düzenlerken ona göre bir düzenleme yapacağım... İşte Sorular:
1)Sizce kitap nasıl gidiyor? (karışık, hızlı, orta v. b)
2)Sizce böyle gidersem iyi yerlere gelebilme şansım var mı?
3)Kitap kapağı nasıl? Sizce yeni bir kapağa ihtiyacı var mı?(Eğer varsa nedenini, kime yaptırabileceğimi v.b yazınız.)
4)Kitabı okurken samimi bir şekilde yorum yaptınız mı? Okudunuz mu?(Yoksa sırf desteklemek amacıyla mı yaptınız?)
5)Kitapta yazım yanlışları, betimleme eksiklikleri var mı? Neler eksik? (Lütfen herşeyi deyin. Merak etmeyin alınmam. Sonuçta ilk kitabım dimi ama ☺️)
6)Kitap karakterleri nasıl? Geliştirmelimiyim?
7)Olaylar yazılırken sizce kopuk mu oldu? (Olduysa nerede olduğunu yazınız.)
8)Paragraflar uzun mu? Yoksa çokmu kısa?
9)Kitap bölümlerini sizce biraz daha uzatmalımıyım?
10)Erkek karakterden yazmayıp, kız karakterden yazsaydım daha mı iyi olurdu? Yoksa böyle iyi mi?(Biliyorum. Bazılarınız erkek karakterden yazmamın iyi olduğunu demişti. Ama yinede soracağım.)
11)Yazarınız sizi sıkıyor mu?
12)Sizce karakterlerin fotoğraflarınıda koymalımıydım?
13)Eğer kitabım iyi yerlere gelirse 2.kitabıma başlamalımıyım?( Ya da değişik bir kitap yazmaya.) (Aslında aklımda varda)
14) Kitabın konusu nedir? (Heyecanlı, korkutucu, duygusal, komik, ahlaksız v. b)
15)Sizce kitabımın konusu kötü mü? Yoksa gayet iyi mi?
16) Bunu birisi bana daha doğrusu birileri bana dediği için diyorum. Ben başka kitaplardan mı çaldım bu hikayeyi? Öyle mi gözüküyor? Yoksa kurgu olduğu ortada mı?
17)Kitabımı gerçekten sevdiniz mi?
YAZARDAN OKUYUCULARINA NOT :LÜTFEN DÜRÜST OLUNUZ. ÇÜNKÜ YAZARINIZ SİZE KARŞI OLDUKÇA DÜRÜST OLACAKTIR. SİZİ SEVİYORUM.(BİLİYORUM FAZLA OKUYUCUM YOK AMA OLSUN BİZ BİZE YETERİZ 😘😍)
HA BİR DE SİZCE YENİ BÖLÜM YAYINLARKEN SİZİ ÇOK MU BEKLETİYORUM...NE KADAR SÜREYLE YAZMALIYIM? BÖYLE İYİ Mİ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEKİZ(DAĞILIŞ)
Teen FictionBiz"SEKİZ"dik. Bu evrende mutsuzluk, dostluk ve çete kavramını en iyi bilenlerden..."Ama bir kızın hayatımıza girip bütün düzenimizi bozacağını nereden bilebilirdik ki?" -"Bir çetenin aşk hayatı mı dostluklarına daha ağır basar? Yoksa dostlukları...